ברנז'ה

אחרי 30 שנה: מנחם הורביץ ואישתו בגילוי מטלטל. צפו

מנחם הורביץ ואישתו תחיה, החליטו - אחרי 30 שנה - לשתף את סיפורם האישי בפעם הראשונה וחושפים את בנם חגי, אוטיסט בתפקוד נמוך. צפו בכתבה מתוך חדשות 12

אחרי 30 שנה: מנחם הורביץ ואישתו בגילוי מטלטל. צפו
צילום: (צילום: יונתן זינדל / פלאש90)

העיתונאי מנחם הורביץ ואישתו תחיה, החליטו – אחרי 30 שנה – לשתף את סיפורם האישי בפעם הראשונה וחושפים את בנם חגי, אוטיסט בתפקוד נמוך. בשיחה עם חדשות 12, סיפרו בני הזוג על הגידול של חגי, הקשיים שבדרך, האהבה שאינה תלויה בדבר ולמה דווקא עכשיו? צפו

באדיבות חדשות 12

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

10
7
מיכל
28.01.24

למה הסתירו אותו כל השנים? בוז לאנשים כאלה.

1
יונתן
28.01.24

כלל לא הסתירו. כל חבריהם הכירו והוקירו את הזוג הנפלא ואת טיפלם המסור בחגי.

2
רזי
29.01.24

בוז לך.. י'סתומה

6
עטרה
28.01.24

זוג מקסים

5
ליה
29.01.24

זוג מדהים איך אפשר לומר בוז לאנשים היקרים הללו? אדם שלא חווה התמודדות כזאת, לא יכול לומר מילה. אני אמא ל 3 ילדים מיוחדים ואני מתחברת לכל מילה. נשמות טהורות והתמודדות לא פשוטה כלל וכלל