העיתונאי מנחם הורביץ ואישתו תחיה, החליטו – אחרי 30 שנה – לשתף את סיפורם האישי בפעם הראשונה וחושפים את בנם חגי, אוטיסט בתפקוד נמוך. בשיחה עם חדשות 12, סיפרו בני הזוג על הגידול של חגי, הקשיים שבדרך, האהבה שאינה תלויה בדבר ולמה דווקא עכשיו? צפו
באדיבות חדשות 12




תגובות
למה הסתירו אותו כל השנים? בוז לאנשים כאלה.
כלל לא הסתירו. כל חבריהם הכירו והוקירו את הזוג הנפלא ואת טיפלם המסור בחגי.
בוז לך.. י'סתומה
זוג מקסים
זוג מדהים איך אפשר לומר בוז לאנשים היקרים הללו? אדם שלא חווה התמודדות כזאת, לא יכול לומר מילה. אני אמא ל 3 ילדים מיוחדים ואני מתחברת לכל מילה. נשמות טהורות והתמודדות לא פשוטה כלל וכלל