אל תלכו לכנס חידוש ההתיישבות בגוש קטיף - סרוגים

אל תלכו לכנס חידוש ההתיישבות בגוש קטיף

הניצחון יגיע רק אם כולנו ננהג באחריות, ונבין שבזמן מלחמה אפשר לקדם רק מה שבקונצנזוס, ולא את מה שנכון בעינינו אך שגוי בעיני אחרים. איך אמרו עידן עמדי ושאר הלוחמים בקמפיין ההוא - אם אין לכם משהו מאחד לומר, תסתמו את הפה

author-image
אל תלכו לכנס חידוש ההתיישבות בגוש קטיף

אם תכננתם לנסוע הערב לכנס למען חידוש ההתיישבות בגוש קטיף – אני מציעה לכם לחשוב על כך שוב. גם אם אתם משוכנעים בכל מאודכם שיישוב מחדש של גוש קטיף זהו מעשה ציוני הולם שיחזק את הביטחון ויתקן את העוול מלפני תשע עשרה שנים, ואתם בטוחים שרק מחיר טריטוריאלי ילמד את החמאסניקים לקח, תזכרו שהדברים אינם בקונצנזוס.

בין החיילים הנלחמים בשעה זו בעזה יש התומכים בהקמת גוש קטיף מחדש, ויש המתנגדים לכך, מכיוון שהם חושבים שזו טעות חמורה שעלולה לפגוע בתמיכה הבין לאומית, בדגש על התמיכה האמריקאית, החיונית להמשך המלחמה. בימים כתיקונם יכול כל אחד להפגין עבור מה שהוא מאמין בו, גם אם אין על כך הסכמה ציבורית. אולי דווקא כשאין הסכמה של כלל הציבור, חשוב להפגין כדי לנסות לקדם את התפיסה שכל אחד מאמין בה.

עוד באותו נושא

אל תלכו לכנס חידוש ההתיישבות בגוש קטיף


164

אני עצמי הפגנתי בלהט במשך תשעה חודשים כנגד הרפורמה אותה ראיתי כניסיון להפיכה משטרית שעלול לפגוע במדינה ולהחלישה באופן חמור. אך מאז השבעה באוקטובר לקחתי על עצמי להימנע מהפגנות, מכיוון שבזמן מלחמה עלינו לפעול אך ורק למען מה שבקונצנזוס. האמינו לי, לא קל לי ליישם החלטה זו. לא פעם אני יוצאת מדעתי ומתגרדת מרוב כעס על הממשלה והעומד בראשה, ובכל זאת אני נמנעת מלהפגין, אף שאני תומכת בכל לבי בפירוק הממשלה והליכה לבחירות בהקדם. אך מכיוון שלא כל הלוחמים בחזית מסכימים איתי, אני מבינה שאני צריכה להתאפק ולהישאר בבית.

גם כשהעבירו תקציב שיש בו בזבוז משווע שמרגיז בכל עת, קל וחומר בזמן מלחמה יקרה כל כך, כשההוצאות הולכות ומתרבות והגירעון גדל בהתאם, גם כשהחליטו להשאיר על תילם משרדים שאינם חיוניים, נמנעתי מלהפגין. גם כשבניגוד להסכמים עם גנץ, פיטרו בזמן מלחמה את נציבת שב"ס, וכשמנהלת רשות החברות הממשלתית נאלצה להתפטר מכיוון שלא היה ביכולתה למנוע מינויים מושחתים, נשארתי בבית. גם כששר התקשורת בחר לסרב להמלצת בג"ץ להשאיר בתפקידו את יו"ר הדואר המוערך, נמנעתי מלהפגין. גם כששופטי האג ציטטו את שרי ממשלת ישראל באמירות מיותרות שפגעו בתמיכה הבינלאומית ובביטחון של כולנו, נשארתי בבית. אני ורבים אחרים נמנעים מהפגנות קרוב לארבעה חודשים.

תבינו, למי שבאופוזיציה זה לא קל. הרי הכוח בידי הקואליציה שממשיכה לשלוט ולהעביר כספים ומשאבים כאוות נפשה. תחשבו מה עובר על אנשים כמוני שרואים בסקרים שרוב רובו של העם לא סומך על נתניהו ומעוניין להחליף את הממשלה הרעה הזו, ולמרות זאת אנחנו לא יוצאים לרחובות בהמוננו, עדיין. הסיבה היחידה שאנחנו מתאפקים היא מכיוון שאנחנו נוהגים באחריות ומבינים שהלוחמים בחזית צריכים שנהיה מאוחדים. אם אתם מאמינים בסיסמה 'ביחד ננצח', לא יתכן שתיסעו היום לכנס הזה, פשוט לא.

תבינו שאם אתם נוסעים לכנס אתם מחייבים גם אותנו לצאת לכנסים מקבילים ולהפגנות אחרות. אם כל אחד ימשוך את העגלה לכיוון שלו ויצפה שכולם יתאחדו מאחוריו, לא נהיה ביחד ולצערי גם לא נוכל לנצח. הניצחון יגיע רק אם כולנו ננהג באחריות, ונבין שבזמן מלחמה אפשר לקדם רק מה שבקונצנזוס, ולא את מה שנכון בעינינו אך שגוי בעיני אחרים. איך אמרו עידן עמדי ושאר הלוחמים בקמפיין ההוא – אם אין לכם משהו מאחד לומר, תסתמו את הפה. אז אני אומרת – אם הכנס לא מאחד אלא מעצים את מה שמפריד בינינו, תישארו בבית.

==

פסית שיח היא מנהלת לשעבר של תיכון דמוקרטי, יהודי-פלורליסטי, כיום מלווה מנהלי בתי ספר, מורה למחשבת ישראל ומטפלת ב-Li.c.b.t. בוגרת האולפנה בכפר-פינס ומדרשת לינדנבאום.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
164 תגובות - 119 דיונים מיין לפי
1
אחרת את הרכבת...
נזכרת קצת באיחור ... | 28-01-2024 16:05
אחרת את הרכבת ... ארהב כבר הודיעה על עיכוב במשלוחי הנשק לישראל ..
היא הודיעה שזה...
ההפך טNבל | 28-01-2024 18:51
היא הודיעה שזה פייק ניוז
2
ושוב אתר סרוגים נותן במה לרפורמים
גיא חסיד | 28-01-2024 16:13
איך הפוסטמה הזאת נהייתה כתבת קבועה כאן? מה שאמרה נכון בעיקר לגביה - תסתמי את הפה!
אתר מושחת
ישעיהו | 29-01-2024 9:59
למה אני צריך לראות באתר חדשות דעות של השמאל?איזה מין אתר חדשות זה? אתר אמיתי, ציוני, צודק ואיכותי משמיע רק עמדות של הימין הקיצוני. מה אתם רוצים שאתחיל לחשוב??? לפתח ביקורת??? אני רוצה להרגיש צודק!!!!
3
להעביר מסר בלי...
מעטים יודעים | 28-01-2024 16:22
להעביר מסר בלי להישמע צדקנים ומתנשאים. את לא אחת מהם.
4
פשוט בדיחה של כתבה
עידן | 28-01-2024 16:37
לא להאמין אתר סרוגים נותן במה לשמאל הזה עם הדעות האלה איזה בדיחה תמיד הם מטיפים איך צריך לנהוג ומה הכי אחראי למרות שהם שרפו את המדינה כי הם הפסידו בבחירות פשוט בדיחה
מאז המהפך ב...
נטע | 29-01-2024 4:17
מאז המהפך ב 1977 השמאל הפסיד בבחירות 40 שנה מתוך 45. לשיטתך היו אמורים לצאת לרחובות כל השנים האלה. אם זה לא קרה אולי זה בגלל שמעולם לא היתה ממשלה כל כך מסוכנת? אולי מכיוון שהממשלה הזו ניסתה להעביר חוקים שיחלישו את מערכת המשפט ויחזקו את הכוח והשררה? אולי מכיוון שבממשלה הזו מכהנים אנשים עם כתבי אישום וגם עבריינים מורשעים? ואולי בהפגנות לא היו רק אנשי שמאל אלא גם הרבה מאד אנשי ימין שללא קשר לעמדתם בנושאים מדיניים לא רצו ממשלה מושחתת?
5
ואוו ואוו
דורון | 28-01-2024 17:13
מסכים ממש עם העיקרון, לא שייך עכשיו להפגין כל עוד אנחנו במלחמה אבל יש ככ הרבה פאסיב אגרסיב ואגרסיב אגרסיב במאמר הזה, ככ הרבה איומים ורמיזות אלימות. אתם שם בשמאל בולשביקים על מלא.
מה זה בולשביקים?
~1 | 28-01-2024 19:27
שואל בשביל חבר.
6
אבל מה זה...
אני | 28-01-2024 17:38
אבל מה זה יעזור שיעשו את זה אחר כך??? הרי המטרה צריכה להיות עכשיו ולא אחרי המלחמה אנחנו רוצים לדעת למה נלחמים
7
עוד אחת מפירות...
שלום כרמי | 28-01-2024 17:39
עוד אחת מפירות הבאושים של לינדנבאום
8
וואי איך אמרו...
גיתית | 28-01-2024 17:52
וואי איך אמרו המילואימניקים? אם אין לך משו חכם להגיד פשוט תסתמי. אין זמן יותר מתאים לבוא לצעוק את האמת. כי אם לא חוסרים לעזה החיילים וכל המתים של המלחמה מתו לשווא . חובה עלינו לעשות הכל כדי לחזור לשם. ואתם סרוגים... מה הלוז?? מה אתם נותנים לזה במה איף
9
כבר הסברת היטב,...
דרומי | 28-01-2024 17:58
כבר הסברת היטב, שאת מאד שמאלנית, גינית את הממשלה, אבל את אומרת שאסור להגיד עכשיו שום דבר שאינו בקונצנזוס
10
מוודאה איתך שכתבת...
אחות | 28-01-2024 18:08
מוודאה איתך שכתבת גם בעיתון הארץ שזה לא הזמן להפגין עכשיו ולדרוש בחירות
11
סתמי, פוררת את...
יוני | 28-01-2024 18:11
סתמי, פוררת את החברה הישראלית ועכשיו את מטיפה לנו.
12
זה ערוץ שמאלני?...
צביה | 28-01-2024 18:27
זה ערוץ שמאלני?
האמת ככה מרגיש...
מרגיש כך | 29-01-2024 1:55
האמת ככה מרגיש לפעמים,
מה קרה...
תות | 28-01-2024 19:13
מה קרה קראת משהו אחר ממך אז הוא שמאלני??????????‍♀️
13
לוחמת מקפלן מתנגדת...
רמירם | 28-01-2024 18:36
לוחמת מקפלן מתנגדת להתיישבות. נו, שויין. ועוד מדברת בשם הקונסנזוס. האירוניה מתה.
14
Shtfake up ...
מה לעזאזל | 28-01-2024 18:46
Shtfake up
15
תכתבי שאת קפלניסטית....
מה עם גילוי נאות? | 28-01-2024 18:47
תכתבי שאת קפלניסטית. שיהעה את הקונטקסט. לא מבין למה את חושבת שהטפות המוסר המזוייפות שלך, מוצאות פה אוזן קשבת? ועל איזה איפוק לכל השדים והרוחות את מדברת? את מאיימת שאם נצא להפגנות, אז גם את וחברייך תצאו להפגנות? הרי ההפגנות האלימות שלכם, פורעות החוק, הביאו עלינו מלכתחילה את ה7.10. שמרי את הצדקנות המאוסה והדוחה שלך לעצמך, גברת חצופה. במקום לבקש מחילה, ולזחול אל המחילה שממנה באת, את עוד מטיפה מוסר. תתביישי.
מה קרה??? קשה...
תות | 28-01-2024 19:12
מה קרה??? קשה לך לשמוע משהו אחר ?? די כבר עם הכפיה (כן!כפיה) בדעות מותר לחשוב ואפילו טוב שלא כולם חושבים אותו דבר. וואלה. היא צודקת, הדבר האחרון שאנחנו צריכים עכשיו זה עוד משהו לריב עליו שחררו
16
ארץ ישראל של...
חיים | 28-01-2024 18:50
ארץ ישראל של עם ישראל מי שנגד יש את חול מוזמן ללכת לשם
17
מי נותן פתחון...
אנרכיסטים נמאסתם | 28-01-2024 18:52
מי נותן פתחון פה לyיזה חסרת המח הזו ?
18
מילה בסלע!! ...
חיים | 28-01-2024 18:57
מילה בסלע!!
19
מה קרה?? קראת...
תות | 28-01-2024 19:13
מה קרה?? קראת משהו אחר ממך אז הוא שמאלני?????????‍♀️
20
אף פעם הציונות...
יהודה איש קריות | 28-01-2024 19:13
אף פעם הציונות הדתית לא הייתה בקונצניוס תמיד היינילדי הכאפות ואני מציע לך ולכולנו אנחנו לא צריכים שיאהבו אותנו זה לא יקרה בואו נדאג לעצמינו כי כל נסיגה הכי קטנה מהערכים שלנו יאכלו אותנו בלי מלח
21
מדובר בכנס של...
חיים | 28-01-2024 19:22
מדובר בכנס של חבורה אנטי ציונית שבשם הרעיונות ההזויים שלהם הביאו לנו את ממשלת הבלהות ולמרות השואה האיומה שהם גרמו עדיין כלום לא מביא אותם לחשבון נפש והם ממשיכים ללא גרם חשבון נפש או ביקורת עצמית מהסיבה הזו לצערי כל ניסיון לעורר אצלם חשיבה עמוקה וערכית נידון לכישלון כיוון שאלו יכולות שלא קיימות אצלם
שמאל אנטי ציוני
יוסי | 28-01-2024 21:34
האנטי הציונים שנשארו פה זה רק שמאלנים חסרי דרך וזהות כמוך אבל הנחמה שלא נשאר הרבה ממכם לעומת הילדים הרבים של הציונות הדתית
טעות. אולי די...
אורי | 28-01-2024 20:01
טעות. אולי די כבר עם הנסיון לטעון על הציונות הדתית שהיא לא ציונית. אפשר להתווכח אם ראוי או לא להתיישב שם; אך גם אם אתה חושב שלא צריך להתיישב שם אתה לא יכול לטעון שמי שכן חושב ורוצה הוא לא ציוני או פחות ציוני ממך. אין יותר ציוני או פחות; יש ציוני בדרכים רבות. הם דווקא כן עשו חשבון נפש נוקב הם פשוט הגיעו למסקנה שקשה לך לקבל. שמא יש כאן מקרה הנקרא בלשון מקורתינו הפוסל במקומו. כי גם להיות משוכנע שצריך להקים מדינה פלסטינית חרף כל מה שחמאס ופתח אומרים וחרף סקרים המצביעים על תמיכה רחבה בקרב הפלסטינים לטבח השבעה באוקטובר, מראה על חוסר חשבון נפש. אלי דווקא נכון להתיישב שם. ואל תתנשא מעליהם. יש בצינות הדתית, אולי יותר משאר הפלגים בציונות יכולת של חשבון נפש. קצת סבלנות לדעות אחרות משלך, המגיעות מאותה ציונות ומאותה אהבה ודאגה למדינה שקיימת בך.
22
דוקא כן נלך אף...
תמר | 28-01-2024 19:33
דוקא כן נלך אף דבר לא ימנע מאיתנו לחזור למקומות שגורשנו מהם בשרירות לב , עלה נעלה כי נוכל גם לך
23
טעות בידייך, אי...
אורי | 28-01-2024 19:43
טעות בידייך, אי אפשר באמת לדעת אם רוב העם בעד הפלת הממשלה; אל תמהרי להאמין לכל מיני סקרים מטעם המפורסמים בערוצים שעוסקים כל הזמן בסיקור מוטה שמשמיץ את ראש הממשלה ואת התומכים בו, ובנוסף בזמן בחירות מתבררים כמוטעים תוצאות האמת מראות על תמיכה בנתניהו; מציע גם במקרה הזה לחכות לבחירות מתי שיבוא ולראות מה באמת רוב העם רוצה. ריבוי הסקרים והפערים בין תוצאותיהם מראה כי אי אפשר לדעת באמת מה רוב העם חושב. גם הדברים שציינת הם לא חד משמעיים אלא תוצאה של סיקור מוטה מושפע מרצון להפיל את נתניהו שנאמר על ידי אנשים שגם אחרי תוצאות הבחירות החד משמעיות לא קיבלו את הכרעת הרוב וניסו לטעון שהממשלה לא מייצגת את העם טענה מופרכת לחלוטין. קצת מופרך לבקש בקשה כזו כשמנגד יש כאלה שבאמצע המלחמה יוצאים להפגין בשביל להפיל עכשיו, שוב באמצע המלחמה, את הממשלה ולערוך בחירות, מעבר לעובדה שיש כאן טעם לפגם בבחינת נסיון להשתיק דעה של ציבורים שלמים שלפני המלחמה ניסו להשתיקם בצורה בוטה ועתה מנסים להשתיקם באמתלה של שמירה על אחדות, יש כאן גם נסיון להנדס תודעה ובנוסף גם התעלמות ממה שהממשלה בעצמה עושה: דווקא היא לא מתייחסת כלל בשעת המלחמה לדרישה הזו כדי לנהל את המלחמה בקונסנצוס, חרף העובדה שהיא מיוסדת על בסיס אנשים שכן חושבים שצריך לעשות דבר זה - בלי לדעת מה עמדת נתניהו האמיתית לגבי זה - וכל זאת בהובלת מישהו שאת מתעקשת להציג כלא אחראי; אולי בשבילך נקודה למחשבה, שמא הוא דווקא יותר אחראי מכל מי שקורא להפילו עתה? ובנוסף כל אלו הקוראים לבחירות עכשיו באמצע המלחמה: מה יקרה מבחינתם אם רוב הציבור יבחר שוב להעלות לשלטון ממשלה זו והעומד בראשה? האם גם אחרי זה הם לא יקבלו התוצאות ויאיימו ברבנות? אכן מעט מן הצביעות יש כשבקשה כזו מגיעה ממי שהפגינה בקפלן נגד שלטון נבחר לצד אנשים שאיימו בסרבנות ולא התחשבו האזרחי המדינה בשעה שחסמו כבישים ואיימו בסרבנות ואף השמיצו יותר מחצי ציבור.
24
תתחלי את בלסתום...
חצופה. | 28-01-2024 19:45
תתחלי את בלסתום את הפה השמאלני שלך ואל תטיפי לנו מיסר. שום קונצנזיוס. נקדם את מה שחשוב לנו ומה שחשוב לתורה.
25
חשבתי שאתם ימניים....
יוסף | 28-01-2024 19:50
חשבתי שאתם ימניים. גם אתכם אי אפשר לקרוא
26
מאוד לא מאחד...
אז למה את כותבת? | 28-01-2024 19:53
מאוד לא מאחד מה שכתבת
27
צודקת ...
רחל | 28-01-2024 19:58
צודקת
28
אחדש לגברת שהלוחמים...
לוחם | 28-01-2024 20:12
אחדש לגברת שהלוחמים ברובם אנשי ימין. השמאל מפגין בכמויות ואין סיבה שהימין יוותר על זכותו הדמוקרטית.
29
גברת מגונדרת מי...
ענבל | 28-01-2024 20:25
גברת מגונדרת מי שואל אותך מה שעה גם לדעתנו אתם השמאל הנאור סרבנים וכו הבאתם עלינו מלחמה גוש קטיף ניתן בתנאי לשלום ושקט מאחר וזה לא קרה דמם של חיילים לא ייהי לריק אכן ניקח בחזרה את גוש קטיף בן אם מוצא חן או לא ואם ביבי לא יתכתב נשים את בן גביר בראש
אם פסית אמרה צריך לעשות הפוך
שימי | 28-01-2024 23:45
הוגת הדעות הידועה הלוא היא פסית. כל דבר עם רגש יהודי מרתיע אותה.
30
קצת אבסורד שאת...
עדינה | 28-01-2024 20:27
קצת אבסורד שאת ששיבשת לנו את המדינה מבקשת מאיתנו לא להפגין לטובת עקרון אידאולוגי חשוב, זה לעומת הרעיון החלול שאתם הפגנתם.
היא אומרת שזה...
נטע | 29-01-2024 4:06
היא אומרת שזה לא הזמן להפגין בעד שום רעיון. לא בעד התיישבות ולא נגד. פשוט להמתין כדי להתרכז בתמיכה בחיילים. הם לא צריכים אותנו מתווכחים עכשיו. בלי הפגנות ובלי כנסים. לשום צד.
31
אז אם אין לך, פסית שיח, מה לומר תסתמי את הפה.
מוישה | 28-01-2024 20:31
נאה דורש, נאה מקיים - אז אם אין לך, פסית שיח, מה לומר תסתמי את הפה
32
את עדיין מסרבת...
עמית רומם | 28-01-2024 20:42
את עדיין מסרבת להבין את שפת ים התיכון . לקיחת האדמה מהם זה מה שהם מבינים ואת תתחילי ללמוד
33
ממה את חוששת?...
. | 28-01-2024 20:43
ממה את חוששת? שיהיה לזה קונצנזוס או רוב? זכותו של כל אדם להחליף רעיונות, לשמוע, אולי להשתכנע. זאת דמוקרטיה. מאמינה שרוב החיילים בכלל בעד התיישבות.
אפילו אם את לוקחת בחשבון את הערבים יש רוב
עמנואל | 30-01-2024 0:43
להתיישבות בעם היהודי. מעבר לזה שאין צורך לספור גם את מצביע מרצ שהם אנשים זרים ואין להם מילה בעניין
יש רוב גדול...
נטע | 29-01-2024 4:03
יש רוב גדול בהרבה למתנגדי ההתיישבות בעזה ובכל זאת זה לא הזמן לצאת ולהפגין. וגם לא לעשות כנסים פרובוקטיביים. לשום צד.
34
צודקת במיליון אחוז...
אני | 28-01-2024 20:57
צודקת במיליון אחוז (אם היה יותר ממליון אחוז, הייתי אומר אפילו יותר)
35
משיחיסטים הזויים, מהרסיך...
אייל | 28-01-2024 20:59
משיחיסטים הזויים, מהרסיך ומחריבייך ממך יצאו
36
הזויים ששכחו כמה...
אש | 28-01-2024 20:59
הזויים ששכחו כמה יהודים הרוגים היו כשחיו בגוש קטיף. כל יציאה שיירה צבאית.
37
אז יש לי...
דוד | 28-01-2024 21:07
אז יש לי עצה בשבילך, תסתכלי במראה לפני שאת מדברת על אחרים וסתמי את הפה.
38
אז יש לי...
דוד | 28-01-2024 21:07
אז יש לי עצה בשבילך, תסתכלי במראה לפני שאת מדברת על אחרים וסתמי את הפה.
39
באמת מטומטמת, מחריד...
גד בן סימון | 28-01-2024 21:09
באמת מטומטמת, מחריד לחשוב שיש לה קשר לחינוך. הלו זה כנס, לא הפגנה, לא חסימת כבישים, לא קריאה לסרבנות, לא קריאה לאלימות, לא קריאה לחרם על ציבורים. זה כנס בו אנשים מביעים דעותיהם ודנים בנושאים שעל הפרק. אגב אני מניח שאם היית ממש רוצה היו מאוד שמחים לשמוע את דעותייך ורעיונותייך, אישית אני בספק אם יש לך יכולת להציג טיעון אמיתי, לא כי אין אלא כי זאת את. יחד עם זאת מהכרותי עם הדמויות המעורבות הם יותר מישמחו להתמודד עם טיעוני נגד, ככה זה אצל אינטלקטואלים אמיתיים, כן גם כאלו עם כיפות וגוזמבות
זה כנס תמים...
נטע | 29-01-2024 4:01
זה כנס תמים שבו משתתפים שרים וחברי כנסת... חלקם עבריינים מורשעים, חלקם קיצוניים שתלו תמונות של רוצחי משפחות בסלון ביתם, חלקם סתם ישבו על הגדר כשראו את מערכת המשפט מושמדת ואת עם ישראל מתפרק לגורמים. כן... סתם כנס תמים... תורם מאד למורל העם והחיילים.
40
אולי כדאי לכם...
קול קפוי | 28-01-2024 21:10
אולי כדאי לכם גם לשקול מחדש את ההתיישבות בגוש קטיף. אם פיסת אדמה יותר חשובה מהחיים שלכם ושל משפחותיכם, ואתם מקדשים אדמה יותר מחיי אדם, ואם אתם עושים זאת תוך מחוייבות מלאה לשמור על עצמכם לבד - אז זו כבר בעיה שלכם. אבל אם אתם רוצים להתיישב שם ולקחת את הילדים שלנו בצבא כדי לשמור עליכם, ואת כספי המיסים שלנו שיממנו את הטירוף הזה - זו כבר בעיה של כולנו ואנחנו - הציבור השפוי שמקדש ערכי חיים על פני אדמה - לא ניתן לזה לקרות. לא בזמן מלחמה ולא בשום זמן אחר. אנחנו לא נשלם יותר את המחיר, לא בכסף ולא בחיים אדם - על הטירוף המשיחי הזה שהוא לא שונה מהטירוף המשיחי של חמאס.
היציאה מחבל עזה,...
יצחק ון לואן | 28-01-2024 21:20
היציאה מחבל עזה, לא השהייה בה, הביאה עלינו אלפי טילים כולל בירושלים ובתל אביב, את כל הסבבים המתסכלים ואת מלחמת חרבות הברזל. פספסתי משהו?
41
לא צריך להגיד...
מוצטפא | 28-01-2024 21:17
לא צריך להגיד הסכמה לאומית רחבה, צריך להגיד מה שנכון וצריך לעשות, ההתיישבות בעזה לאחר שהעזתים גורשו זה מעשה נכון
42
מזעזע האתרים האלו...
.. | 28-01-2024 21:30
מזעזע האתרים האלו ..חייייב להחזיר את גוש קטיף ..ואגב אני חוסם תאתר הזה
43
כידוע רק לשמאל...
רוני | 28-01-2024 21:37
כידוע רק לשמאל מוצר לומר דברים שלא בקונצנזוס
44
הזויים? האם התכוונתם...
יעקב נאור | 28-01-2024 21:51
הזויים? האם התכוונתם למתנחלי בארי וניר עוז?
45
אם לא נקשיב...
ברכי | 28-01-2024 22:47
אם לא נקשיב לאמריקה לא יהיו לנו מלחמות כי נםתחר את הבעיות ואז גם ככה לא נצטרך את הסיוע שלהם
46
עדיף שתסתמי את...
הראל | 28-01-2024 22:54
עדיף שתסתמי את הפה
47
איזה טיפשה.לפי ההגיון...
יהודי מודאג | 28-01-2024 23:23
איזה טיפשה.לפי ההגיון שלך עדיין היינו משועבדים לפרעה במצרים
48
כנס של הג'יהאד...
אברהם יצחק הכהן | 28-01-2024 23:31
כנס של הג'יהאד היהודי
49
מטומטמת. מה אתם...
חגי | 28-01-2024 23:41
מטומטמת. מה אתם מביאים את האנשים הדבילים האלה והקיא שלהם כאן...
50
כנס חשוב, בהצלחה...
אזרח | 28-01-2024 23:54
כנס חשוב, בהצלחה בבניין עצמו
51
כל מילה בסלע!...
אפרת | 29-01-2024 0:36
כל מילה בסלע!
52
קודם כל תציגי...
יעל | 29-01-2024 1:07
קודם כל תציגי עובדות נכונות ואחר כך נוכל לדון. דוגמאות: נציבת השבס הייתה אמורה לסיים את כהונתה. רוב העם לא רוצה בחירות עכשיו.
53
בעע. קטני...
יוסף | 29-01-2024 1:16
בעע. קטני אמונה אין מה לומר כבר על חלקים מדולדלים ורופסים בציונות דתית במקום לספק מענה לריק שיש במה עושים ביום שאחרי המלחמה. ובמקום להגיד את האמת שלנו והאמת של התורה. מתחבאים מאחורי הצל שלנו והצל של עצמם באמתלאות של 'שלום' זה שלום מזוייף!
54
אז תסתמי. ...
סאלח | 29-01-2024 1:29
אז תסתמי.
55
בושה לאתר!!!! שבמקום לעודד...
אנה ממעלה אדומים | 29-01-2024 1:37
בושה לאתר!!!! שבמקום לעודד חזרה לארץ שלנו,לאדמות ארץ ישראל,בוחרים שוב ושןב את הצד השמאלי של המפה,ויתר וחוסר ביטחון. בושה לכם! סרוגים.
56
וואו אתר סרוגים...
שוק | 29-01-2024 1:53
וואו אתר סרוגים במסווה דתית מעסיק שמאלנים יפי נפש.. שמפחדים שנקרא לאמת, לא מותק אנחנו נלך! למען האמת הלכנו, צר לי על המחשבה הגלותית שלך , כן במסווה דתית דואגת..
אין שמאלנים יפי...
אביר האופל | 29-01-2024 7:53
אין שמאלנים יפי נפש. הם מתייפיפי נפש
57
לא יעזור לך...
לא יעזור לך כלום כלום‼️ את תקועה הי שם בחושך של סוף 2023 במקרה הטוב. עם ישראל נמצא במקום של אור, של פעמי משיח. כולם גם חילונים ושמאלנים מתחזקים ויודעים שאנחנו בתקופה של בירורים לפני גאולת עם ישראל בארץ ישראל מכח תורת ישראל, רק כדי שלא יוכלו אומות העולם לטעון 'שרצו להטיב עם ישראל'... נכון! יש קונצנזוס מלא בקרב כל אזרחי ישראל היהודיים, לחזור וליישב את לכל שטחי ארץ ישראל התנכיי"ם, ארץ ישראל שלנו. לא יעזור לך כלום‼️ כולל חבל עזה! (את יכולה לקחת לחברים שלך את אילת, היא לא שלנו) כבר ראינו מה קרה ששמענו לעיצות אחיתופל שלך ושכמותך בבג"ץ לגרש יהודים (ולא לגרש משפחות מחבלים), לחלק את המדינה לאוייבים בשיטת סלמי.... היום חוץ ממך כבר כולם מבינים שכל האידיאל שלך הוא פוסט ציוני / יהודי, ורצון עמוק של רשע להרוס את מדינת העם היהודי! תלמדי טיפה הסטוריה יהודית (מה שאת קוראת לו הדתה), מספיק שתלמדי )וקצת תפנימי) לפחות רק את הרש"י הראשון בבראשית, תקראי מה מובא שם מהגמרא.. אח"כ תתחילי להתקדם ולדעת שהארץ ישראל שייכת לעם ישראל????. וחוץ מאפסית כמוך ועוד כמה בודדים כמו אהוד ברק / אולמרט, שקמה ברסלר / לפידון מכוערון, וכמה מאות מאנשי מחאת הדגלים השחורים, שהיום קוראים לעצמם כח קפלן או אחים (רק של סודאנים) לנשק, (שבעבר הלא רחוק, היו אחים של חמאס לנשק) ונסראלה כמובן. שכנראה ממומנים מאותם מקורות מימון כי המטרה משותפת. חוץ ממך ומאותם בודדים שמניתי, כל עם ישראל כן תומך בטרנספר מרצון לחברים שלך מיהודה שומרון ועזה, ואולי גם רמאלהה ורמלה, כי אין באמת הבדל, ולא שמענו אחד מאלה או מרמלה שגינה את מה שקרה פה... אגב גם אותך לא שמענו מגנה את הטבח.... לפני שאת ממהרת בלחץ לכתוב מאמר ערמומי שמטרטו אחת: שחלילה לא יקיימו מצוות יישוב ארץ ישראל או חלילה לא יחלישו את עמלק בעזה... הקונצפציה החילונית שלך שמנסה למכור שאנחנו כאן בגלל האו"ם, רק כדי שלא ילמדו חלילה תורה והסטוריה יהודית, לא תעזור לך, אחרי ה7 באוקטובר נשארת לבד????‍☠️ עם נסראלה ברק שקמה ולפידון מכוערון. וכשמתכוונים לטרנספר את האויבים שלנו מתכוונים גם לכמה משתפי"ם רשעים כמוך???? וכברסלר???? אבל עוד אפשר לחזור בתשובה. ❤‍???? לאחר הבירורים יבוא המשיח. ואם לא תזדרזי לחזור לצד של עמך עם ישראל, תמצאי את עצמך, יחד עם כל רשעי אומות העולם, במצב שלא תוכלו להסביר שרציתם 'בטובת העם היהודי'. ואילו כ 700 מליון אוונגליסטים שהם צדיקים גמורים ליד אישה חשוכה ורשעית כמוך, הם יהיו חלק מגאולת עם ישראל, ואת תעמדי יחד עם הרשעים החברים שלך מחוץ לארץ הקודש, ויצאו לכם העניים מהעניים בעז"ה. עם ישראל (שניצח גם את המתייוונים כמוך, ינצח גם את עמלקים וגם אפסית ורשעית כמוך. | 29-01-2024 2:49
לא יעזור לך כלום כלום‼️ את תקועה הי שם בחושך של סוף 2023 במקרה הטוב. עם ישראל נמצא במקום של אור, של פעמי משיח. כולם גם חילונים ושמאלנים מתחזקים ויודעים שאנחנו בתקופה של בירורים לפני גאולת עם ישראל בארץ ישראל מכח תורת ישראל, רק כדי שלא יוכלו אומות העולם לטעון 'שרצו להטיב עם ישראל'... נכון! יש קונצנזוס מלא בקרב כל אזרחי ישראל היהודיים, לחזור וליישב את לכל שטחי ארץ ישראל התנכיים, ארץ ישראל שלנו. לא יעזור לך כלום‼️ כולל חבל עזה! (את יכולה לקחת לחברים שלך את אילת, היא לא שלנו) כבר ראינו מה קרה ששמענו לעיצות אחיתופל שלך ושכמותך בבגץ לגרש יהודים (ולא לגרש משפחות מחבלים), לחלק את המדינה לאוייבים בשיטת סלמי.... היום חוץ ממך כבר כולם מבינים שכל האידיאל שלך הוא פוסט ציוני / יהודי, ורצון עמוק של רשע להרוס את מדינת העם היהודי! תלמדי טיפה הסטוריה יהודית (מה שאת קוראת לו הדתה), מספיק שתלמדי )וקצת תפנימי) לפחות רק את הרשי הראשון בבראשית, תקראי מה מובא שם מהגמרא.. אחכ תתחילי להתקדם ולדעת שהארץ ישראל שייכת לעם ישראל????. וחוץ מאפסית כמוך ועוד כמה בודדים כמו אהוד ברק / אולמרט, שקמה ברסלר / לפידון מכוערון, וכמה מאות מאנשי מחאת הדגלים השחורים, שהיום קוראים לעצמם כח קפלן או אחים (רק של סודאנים) לנשק, (שבעבר הלא רחוק, היו אחים של חמאס לנשק) ונסראלה כמובן. שכנראה ממומנים מאותם מקורות מימון כי המטרה משותפת. חוץ ממך ומאותם בודדים שמניתי, כל עם ישראל כן תומך בטרנספר מרצון לחברים שלך מיהודה שומרון ועזה, ואולי גם רמאלהה ורמלה, כי אין באמת הבדל, ולא שמענו אחד מאלה או מרמלה שגינה את מה שקרה פה... אגב גם אותך לא שמענו מגנה את הטבח.... לפני שאת ממהרת בלחץ לכתוב מאמר ערמומי שמטרטו אחת: שחלילה לא יקיימו מצוות יישוב ארץ ישראל או חלילה לא יחלישו את עמלק בעזה... הקונצפציה החילונית שלך שמנסה למכור שאנחנו כאן בגלל האום, רק כדי שלא ילמדו חלילה תורה והסטוריה יהודית, לא תעזור לך, אחרי ה7 באוקטובר נשארת לבד????‍☠️ עם נסראלה ברק שקמה ולפידון מכוערון. וכשמתכוונים לטרנספר את האויבים שלנו מתכוונים גם לכמה משתפים רשעים כמוך???? וכברסלר???? אבל עוד אפשר לחזור בתשובה. ❤‍???? לאחר הבירורים יבוא המשיח. ואם לא תזדרזי לחזור לצד של עמך עם ישראל, תמצאי את עצמך, יחד עם כל רשעי אומות העולם, במצב שלא תוכלו להסביר שרציתם 'בטובת העם היהודי'. ואילו כ 700 מליון אוונגליסטים שהם צדיקים גמורים ליד אישה חשוכה ורשעית כמוך, הם יהיו חלק מגאולת עם ישראל, ואת תעמדי יחד עם הרשעים החברים שלך מחוץ לארץ הקודש, ויצאו לכם העניים מהעניים בעזה. עם ישראל (שניצח גם את המתייוונים כמוך, ינצח גם את עמלקים וגם אפסית ורשעית כמוך.
58
לא יעזור לך...
מיקי | 29-01-2024 2:49
לא יעזור לך כלום כלום‼️ את תקועה הי שם בחושך של סוף 2023 במקרה הטוב. עם ישראל נמצא במקום של אור, של פעמי משיח. כולם גם חילונים ושמאלנים מתחזקים ויודעים שאנחנו בתקופה של בירורים לפני גאולת עם ישראל בארץ ישראל מכח תורת ישראל, רק כדי שלא יוכלו אומות העולם לטעון 'שרצו להטיב עם ישראל'... נכון! יש קונצנזוס מלא בקרב כל אזרחי ישראל היהודיים, לחזור וליישב את לכל שטחי ארץ ישראל התנכיים, ארץ ישראל שלנו. לא יעזור לך כלום‼️ כולל חבל עזה! (את יכולה לקחת לחברים שלך את אילת, היא לא שלנו) כבר ראינו מה קרה ששמענו לעיצות אחיתופל שלך ושכמותך בבגץ לגרש יהודים (ולא לגרש משפחות מחבלים), לחלק את המדינה לאוייבים בשיטת סלמי.... היום חוץ ממך כבר כולם מבינים שכל האידיאל שלך הוא פוסט ציוני / יהודי, ורצון עמוק של רשע להרוס את מדינת העם היהודי! תלמדי טיפה הסטוריה יהודית (מה שאת קוראת לו הדתה), מספיק שתלמדי )וקצת תפנימי) לפחות רק את הרשי הראשון בבראשית, תקראי מה מובא שם מהגמרא.. אחכ תתחילי להתקדם ולדעת שהארץ ישראל שייכת לעם ישראל????. וחוץ מאפסית כמוך ועוד כמה בודדים כמו אהוד ברק / אולמרט, שקמה ברסלר / לפידון מכוערון, וכמה מאות מאנשי מחאת הדגלים השחורים, שהיום קוראים לעצמם כח קפלן או אחים (רק של סודאנים) לנשק, (שבעבר הלא רחוק, היו אחים של חמאס לנשק) ונסראלה כמובן. שכנראה ממומנים מאותם מקורות מימון כי המטרה משותפת. חוץ ממך ומאותם בודדים שמניתי, כל עם ישראל כן תומך בטרנספר מרצון לחברים שלך מיהודה שומרון ועזה, ואולי גם רמאלהה ורמלה, כי אין באמת הבדל, ולא שמענו אחד מאלה או מרמלה שגינה את מה שקרה פה... אגב גם אותך לא שמענו מגנה את הטבח.... לפני שאת ממהרת בלחץ לכתוב מאמר ערמומי שמטרטו אחת: שחלילה לא יקיימו מצוות יישוב ארץ ישראל או חלילה לא יחלישו את עמלק בעזה... הקונצפציה החילונית שלך שמנסה למכור שאנחנו כאן בגלל האום, רק כדי שלא ילמדו חלילה תורה והסטוריה יהודית, לא תעזור לך, אחרי ה7 באוקטובר נשארת לבד????‍☠️ עם נסראלה ברק שקמה ולפידון מכוערון. וכשמתכוונים לטרנספר את האויבים שלנו מתכוונים גם לכמה משתפים רשעים כמוך???? וכברסלר???? אבל עוד אפשר לחזור בתשובה. ❤‍???? לאחר הבירורים יבוא המשיח. ואם לא תזדרזי לחזור לצד של עמך עם ישראל, תמצאי את עצמך, יחד עם כל רשעי אומות העולם, במצב שלא תוכלו להסביר שרציתם 'בטובת העם היהודי'. ואילו כ 700 מליון אוונגליסטים שהם צדיקים גמורים ליד אישה חשוכה ורשעית כמוך, הם יהיו חלק מגאולת עם ישראל, ואת תעמדי יחד עם הרשעים החברים שלך מחוץ לארץ הקודש, ויצאו לכם העניים מהעניים בעזה. עם ישראל (שניצח גם את המתייוונים כמוך, ינצח גם את עמלקים וגם אפסית ורשעית כמוך.
59
מיקי ...
לא יעזור לך כלום כלום‼️ את תקועה הי שם בחושך של סוף 2023 במקרה הטוב. עם ישראל נמצא במקום של אור, של פעמי משיח. כולם גם חילונים ושמאלנים מתחזקים ויודעים שאנחנו בתקופה של בירורים לפני גאולת עם ישראל בארץ ישראל מכח תורת ישראל, רק כדי שלא יוכלו אומות העולם לטעון 'שרצו להטיב עם ישראל'... נכון! יש קונצנזוס מלא בקרב כל אזרחי ישראל היהודיים, לחזור וליישב את לכל שטחי ארץ ישראל התנכיי"ם, ארץ ישראל שלנו. לא יעזור לך כלום‼️ כולל חבל עזה! (את יכולה לקחת לחברים שלך את אילת, היא לא שלנו) כבר ראינו מה קרה ששמענו לעיצות אחיתופל שלך ושכמותך בבג"ץ לגרש יהודים (ולא לגרש משפחות מחבלים), לחלק את המדינה לאוייבים בשיטת סלמי.... היום חוץ ממך כבר כולם מבינים שכל האידיאל שלך הוא פוסט ציוני / יהודי, ורצון עמוק של רשע להרוס את מדינת העם היהודי! תלמדי טיפה הסטוריה יהודית (מה שאת קוראת לו הדתה), מספיק שתלמדי )וקצת תפנימי) לפחות רק את הרש"י הראשון בבראשית, תקראי מה מובא שם מהגמרא.. אח"כ תתחילי להתקדם ולדעת שהארץ ישראל שייכת לעם ישראל????. וחוץ מאפסית כמוך ועוד כמה בודדים כמו אהוד ברק / אולמרט, שקמה ברסלר / לפידון מכוערון, וכמה מאות מאנשי מחאת הדגלים השחורים, שהיום קוראים לעצמם כח קפלן או אחים (רק של סודאנים) לנשק, (שבעבר הלא רחוק, היו אחים של חמאס לנשק) ונסראלה כמובן. שכנראה ממומנים מאותם מקורות מימון כי המטרה משותפת. חוץ ממך ומאותם בודדים שמניתי, כל עם ישראל כן תומך בטרנספר מרצון לחברים שלך מיהודה שומרון ועזה, ואולי גם רמאלהה ורמלה, כי אין באמת הבדל, ולא שמענו אחד מאלה או מרמלה שגינה את מה שקרה פה... אגב גם אותך לא שמענו מגנה את הטבח.... לפני שאת ממהרת בלחץ לכתוב מאמר ערמומי שמטרטו אחת: שחלילה לא יקיימו מצוות יישוב ארץ ישראל או חלילה לא יחלישו את עמלק בעזה... הקונצפציה החילונית שלך שמנסה למכור שאנחנו כאן בגלל האו"ם, רק כדי שלא ילמדו חלילה תורה והסטוריה יהודית, לא תעזור לך, אחרי ה7 באוקטובר נשארת לבד????‍☠️ עם נסראלה ברק שקמה ולפידון מכוערון. וכשמתכוונים לטרנספר את האויבים שלנו מתכוונים גם לכמה משתפי"ם רשעים כמוך???? וכברסלר???? אבל עוד אפשר לחזור בתשובה. ❤‍???? לאחר הבירורים יבוא המשיח. ואם לא תזדרזי לחזור לצד של עמך עם ישראל, תמצאי את עצמך, יחד עם כל רשעי אומות העולם, במצב שלא תוכלו להסביר שרציתם 'בטובת העם היהודי'. ואילו כ 700 מליון אוונגליסטים שהם צדיקים גמורים ליד אישה חשוכה ורשעית כמוך, הם יהיו חלק מגאולת עם ישראל, ואת תעמדי יחד עם הרשעים החברים שלך מחוץ לארץ הקודש, ויצאו לכם העניים מהעניים בעז"ה. עם ישראל (שניצח גם את המתייוונים כמוך, ינצח גם את עמלקים וגם אפסית ורשעית כמוך. | 29-01-2024 2:50
מיקי
60
אני בדיוק כמוך...
נטע | 29-01-2024 3:45
אני בדיוק כמוך מחכה לרגע שנוכל להחליף את השלטון הרע הזה ומתפללת להתפטרותם. אך לא אצא לשום הפגנה כל עוד חיילנו נלחמים כולם יחד כתף אל כתף. את כל הכוח והאנרגיה עלינו להשקיע בתמיכה בחיילים. כשתגמר המלחמה שכל אחד יילך להפגין בעד מה שהוא מאמין.
61
המשיחיים וההזוים ...
כנס חידוש ברית הסיקריקים | 29-01-2024 5:45
המשיחיים וההזוים
62
צ ו ד...
לוי שרה | 29-01-2024 6:03
צ ו ד ק ת
63
רק שאלה: מתי...
אני | 29-01-2024 6:23
רק שאלה: מתי הזמן להתווכח על מטרות המלחמה? כשאין מלחמה? אחרי הטבח הבא? יש תאריך ושעה ספציפיים?
64
ברור שזו הדרך...
שלום ל. | 29-01-2024 6:43
ברור שזו הדרך היחידה למנוע טילים ומתאבדים. כי אין דרך אחרת. לא יורים על ירושלים מתל אביב. כי אין שם מי שיירה. אבל אי אפשר לכפות את ארץ ישראל על מי שמואס בה. זכותם של אוהבי הארץ וחובתם להשמיע קול.
65
תודה למוכנים להיות...
אחווה | 29-01-2024 7:12
תודה למוכנים להיות מגן אנושי. יישר כוח.
66
כלומר רק ההפגנות...
יקי | 29-01-2024 7:13
כלומר רק ההפגנות של השמאל וההשתלחות של התקשורת זכותם להשמע יומם ולילה, אבל קול בריא הוא תמיד מפלג. מה בסך הכל עושים שם אומרים את האמת, לא משפילים אף אחד לא מבזים ולא מפלגים. אבל כשהימין אומר א. עמדתו זה מפלג.
67
מילון ישראלי (שמאלני):...
אביר האופל | 29-01-2024 7:28
מילון ישראלי (שמאלני): קונסנזוס - עריצות המיעוט.
68
איזו צביעות. פסית...
שי לי | 29-01-2024 7:31
איזו צביעות. פסית שיח פושטת טלפיה ואומרת: אני ישרה והגונה. אני דורשת מהימין מה שאני דורשת מעצמי: אינני הולכת להפגין. אבל את לא דרשת מהקפלניסטים המאוסים להפסיק להפגין!!! אז אין לך זכות לדרוש מהתומכים בחזרה ליישובים ללכת לכנס. אל תהיי צבועה.
69
יש מי שגיבורי...
רגב | 29-01-2024 7:48
יש מי שגיבורי התרבות שלהם זה עידן עמדי ויש מי שגיבורי התרבות שלהם זה משה רבינו ויהשוע הביתה לגוש קטיף!!
כשגיבורי התרבות שלך...
אני | 29-01-2024 8:21
כשגיבורי התרבות שלך חיו בתרבות שחלפה מהעולם יש בעיה
70
זה לא פוליטי...
מ | 29-01-2024 8:09
זה לא פוליטי וזה לא מפלג זה למנוע את ה7.10 הבא
71
עוד אהבלה עם...
פסית שיח | 29-01-2024 8:31
עוד אהבלה עם תעודות
72
'אחדות' זה הסתימת...
העם עם עזה | 29-01-2024 8:43
'אחדות' זה הסתימת פיות החדש תתחילי מלשתוק בעצמך
רק לשמאל מותר לקבל החלטות שלא בקונצנזוס....
זאב | 29-01-2024 16:28
שמאחנים לא מסוגלים להוציא מילה של אמת מפיהם. או של משמעות. מבלבלת במוח על אחדות....שקופה מקילומטרים.
73
הזויים . לפחות ממשלת...
תמשיכו בכל הכוח | 29-01-2024 8:50
הזויים . לפחות ממשלת הטרלול על מלא תעוף סוף סוף
74
איכס עליכם אתר...
רפאל | 29-01-2024 8:51
איכס עליכם אתר סרוגים
צודק!!
מתן חודורוב | 29-01-2024 9:57
איזה מין אתר חדשות זה שנותן מקום לעוד דעות מלבד דעות הימין הקיצוני והמשיחי? מי שמע ל אתר חדשות שנותן מקום לחשיבה ולביקורת? אתר חדשות אמיתי וצודק נותן רק מקום לדעות ימניות!!!
75
חזרת התיישבות בעזה...
אחיה השילוני | 29-01-2024 9:26
חזרת התיישבות בעזה היא בקונצנזוס לפי התורה ועל כן יש להלחם למימושה. נקודה. מפסיקים לדבר לשון הגיון מערבי ומתחילים לדבר אלוקית. מתאחדים סביב התורה בלבד. חבל שמביאים פה רעיונות כפירה כמאמרי דעה. אנחנו מאמינים בתורה והקבה בלבד ומאמינים שרק התורה תביא טוב אמיתי
שלום לך הנביא
ירבעם בן נבט | 29-01-2024 9:55
כפי שכתבת אתה דובר אלוקית ויודע מה הם רצונותיו נכון? אז לחזור לעזה, שבכלל הייתה פלשתית ולא של בני ישראל בשום צורה, זוהי בקשתו של האל? למה לא סיפרת לנו מה הוא רצה לפני ה7.10? כל מי שמסביר את דבר האל הרי הוא נביא שקר וכופר!!
76
יש משהו טוב...
שמואל שטח | 29-01-2024 9:32
יש משהו טוב שאת לא מתנגדת אליו?
77
מה שונה ממך...
רק התורה תנצח | 29-01-2024 10:11
מה שונה ממך לבן היהדות החרדית בזמנו שהתנגדה לעלות לארץ ישראל ולהקים מדינה רק כי זה התגרות באומות וצריך אישור לכך ואז זה סימן משיח? אז נתחיל לפעול במלוא המרץ שזה אכן יהיה קונסנציוס, בדיוק כמו שקרה עם הקמת מדינת ישראל באום. רק את יודעת, הקמת מדינת ישראל היתה קונסציוס לאחר השואה, אז הגיוני שלחזור לגוש קטיף יהיה קונסנציוס לאחר מאורעות שבת שמחת תורה.
78
קונספציה: מה יומרו הגוים
בן | 29-01-2024 10:24
להרבה אנשים, כל עולם הפנימי שלהם מסתכם בשלושה מילים: מה יומרו הגוים. הם לא שמו לב שככל שאנחנו יותר משתדלים להתיישר לפי דרישותיהם, יותר הם שונאים אותנו.
מי סופר מיליארד וחצי מוסלמים
ג'ו ביידן | 29-01-2024 10:44
שילכו לעזאזל האמריקאים ולא יעשו לנו טובות. אנחנו נסתדר מצוין מול הערבים. אגב למישהו יש אפוד קרמי ומעיל גשם לחיילים בעזה ולבנון? גם כדורי 5.56, איזולירבנד, חוסם עורקים יכול להועיל להם. אה ומנה חמה. תודה!
תזעק הארץ!!!
ישעיה | 29-01-2024 10:42
אתר סרוגים היקר - כשאתם מביאים דעות שונות מאשר הימין הקיצוני זה גורם לי לחשוב. בתקופה כזו אין לזה מקום. אתם אתר חדשות רציני אז תביאו רק עמדה אחת אמיתית וצודקת. ביקורת וחשיבה נעשה אחרי המלחמה ואחרי שימותו עוד אלפי חיילים. תודה ומעכשיו רק כתבות ימניות וצודקות
79
סרוגים בתחפושת...
נכנס רק לעתוב | 29-01-2024 10:26
סרוגים בתחפושת יודעים בוודאות שהשמאל הקיצוני אחרי האתר סרוגים
סרוטים
בלונה | 29-01-2024 10:40
אתר סרוגים היקר - כשאתם מביאים דעות שונות מאשר הימין הקיצוני זה גורם לי לחשוב. בתקופה כזו אין לזה מקום. אתם אתר חדשות רציני אז תביאו רק עמדה אחת אמיתית וצודקת. ביקורת וחשיבה נעשה אחרי המלחמה ואחרי שימותו עוד אלפי חיילים. תודה ומעכשיו רק כתבות ימניות וצודקות
80
אתר סרוגים, נדמה...
אלונה | 29-01-2024 10:27
אתר סרוגים, נדמה ששכחתם מי קהל הקוראים שלכם, או שאתם סתם רוצים ריבוי תגובות. הסבר אחר לכתבת האידיטית באתר שמכבד את עצמו אני לא מוצאת....
עזה
ירמיהו | 29-01-2024 10:37
צודקת. האמת היא שלך. רק את מחזיקה באמת. האמת שכבר נשכחה לנו שמאז שיצאנו מעזה יש, אפילו אחרי ה7.10, פחות מתים מאשר שהיינו שם. שכחנו את הפיגועים, את האוטובוסים לבית הספר מלווים בחיילים...כמה קל לכתוב אמת
81
כן נלך והלכנו...
ורד | 29-01-2024 10:33
כן נלך והלכנו עלובה שכמותך וסרבנית . לכם בוגדים מותר לדאוג למחבלים , ואנחנו נדאג לעם היהודי . עלובה שכמותך וחרטטנית
איזה תגובה עלובה...
שולמית | 29-01-2024 12:15
איזה תגובה עלובה ומפלגת. אחר כך אתם מדברים על אחדות , אהבת חינם. הכל בולשיט. לא רוצים אחדות איתכם. תחזרו לגוש קטיף אבל בלי שצהל ישמור על כל מתנחל הזוי
82
סרוגים אתם לא
דודי | 29-01-2024 11:11
אחרי כמה חודשים נכנסתי לראות מה שלום אתר הבית של בנט והנה איזו יופי זה הפך להיות אתר הבית של המחנה הציוני. כל טוב.
83
ברור, השמאל הליברלי...
להקיא | 29-01-2024 12:29
ברור, השמאל הליברלי יכול לקדם את מטרותיו תמיד תמיד, אפילו הצעת אי אמון בממשלה בזמן מלחמה היא לגיטימית אבל לימין אסור להביע שום עמדה פוליטית כדי לא להעליב אף אחד, אפילו לא עמדה מוסרית כדי לא לפגוע... ושכחת שגם בזמן שקט עדיף שנסתום ולא נפלג את העם עם הדעות החשוכות שלנו חס וחלילה. איכססססס
84
את עיתונאית עם...
להקיא עליך ועל האתר שלך גיברת פזית | 29-01-2024 12:48
את עיתונאית עם דעות שמאלניות לכי קישתה את לא תקבעי לחיילים שבעד הקמת גוש קטיף מחדש מה לעשות אוקיי? סמרטוטית
85
החזון של השמאל...
הדס | 29-01-2024 12:49
החזון של השמאל מזויין
86
נייס. אולי תגידי את...
דוד | 29-01-2024 13:12
נייס. אולי תגידי את זה לאנשי כח קפלן ולכל אלה שממשיכים לנסות להפיל את הממשלה גם כעת? לאלו שמנצלים את משפחות החטופים כדי לכפות על הממשלה את סיום המלחמה ואת הישארות החמאס בעזה? אחר כך תטיפי לאחרים.
87
אז למה את לא סותמת את הפה?
קיבוצניק מהעמק | 29-01-2024 13:19
אין פה שום דבר מאחד במאמר הזה
כמו שאתה קיבוצניק,...
מוטרדת | 29-01-2024 13:33
כמו שאתה קיבוצניק, וכמו שאתה מהעמק, כך גם המשפט שכתבת ... אמינות אפסית
88
נראלי אפשר לשנות...
מישהו | 29-01-2024 13:20
נראלי אפשר לשנות את השם של האתר מסרוגים ללייטים
89
גברת אג'נדה 2030,תתעוררי....
נחמן קפלן | 29-01-2024 14:22
גברת אג'נדה 2030,תתעוררי. לפני שהקונצנזוס יהיה לגרור את תושבי בית אל למשאיות
90
את חושבת שהחילונים...
חחחח | 29-01-2024 14:22
את חושבת שהחילונים סופרים אותך חחחח
מצחיק אחד, היא...
אריה | 29-01-2024 17:04
מצחיק אחד, היא חילונית
91
בתי, בתי , ארץ ישראל בקונצנזוס.
אברהם אבינו | 29-01-2024 14:45
ההבטחה שהובטחה לי חד משמעית, גם אם חלק מצאצאי לא תמיד למדו את מורשתי . ואת , אם אין לך מה לומר...
הבטחות יש לקיים
הקדוש ברוך הוא | 30-01-2024 9:47
אבל וואלה גם הבטחתי שיהושע יכבוש את כל ארץ כנען ולא קרה...מסתבר שאני סתם קול בראש שלך אברהם. תתעורר או שתיקח כדור פסיכיאטרי כי בינתיים, בגלל הקולות שאתה שומע, נטבחים כאן חיילים ואזרחים בלי סוף
92
לידעתך, העם היהודי...
עינת | 29-01-2024 14:51
לידעתך, העם היהודי התפכח והוא דורש עכשיו מדינה יהודית.
93
מגוחך לחשוב שתפיסת...
הלב היהודי | 29-01-2024 15:02
מגוחך לחשוב שתפיסת עולם תבוסתנית של השמאל וארהב חזרה לשלטון הרשות בעזה זה לגיטימי כעת אבל תפיסת עולם יהודית תורנית ויצנית לא ראויה לשיח ציבורי כי אנו כוכב 53 בדגל האמריקאי. השמאל יפסיק לעסוק כל הזמן רק בפוליטיקה ובאג'נדות שקרסו בתמיכת הלשעברים . יהיה להם זכות לתבוע משהו בימין
אמירה מקוממת. מצב...
העמלץ | 29-01-2024 15:43
אמירה מקוממת. מצב שבו מקיימים קשר עם עמים אחרים מבוסס על אינטרסים , שלהם ושלנו. אתה לא מנהל פה כפר . זו מדינה ,והיא תלויה , מה לעשות , באספקת חימוש. אם יש משהו שהעם היהודי התפכח ממנו זו האגדה שמכרו לנו על ימין ושמאל. זו בדיחה.
94
פסית, אם אין לך...
ישראלי | 29-01-2024 15:07
פסית, אם אין לך משהו מאחד לומר, סתמי!
95
טוב מאד ישר...
מירו | 29-01-2024 15:25
טוב מאד ישר כח ארץ ישראל היפה והמורחבת
96
אז למה את לא סותמת את הפה..?
לא מבין | 29-01-2024 15:31
הזוי בעיניי.. בואו כולנו נסתום כי אנחנו רוצים אחדות..
97
עדיף להתמקד בהתחישבות...
שחר | 29-01-2024 16:02
עדיף להתמקד בהתחישבות ביהודה ושומרון ובעזה לטפל צבאית
98
אז מה נעשה...
אברהם מרקוס | 29-01-2024 17:16
אז מה נעשה עם ארצינו הקדושה? להזניחה לכלבים בעזה לאנוס אותה?
99
כל מילה! ימים...
נורית לניר כרמלי | 29-01-2024 17:30
כל מילה! ימים קשים מאוד. לעמוד מאחורי הסיסמא ״יחד״, היא אתגר לא פשוט. ואת מהווה דוגמא ומופת. כולנו חייבים זאת לפצועים, להרוגים, למפונים ולכל עם ישראל.
100
שמלאנית
די לשמאל! | 29-01-2024 17:52
שמלאנית תפסיקי
101
את גדולה פסית!...
חרדי | 29-01-2024 20:07
את גדולה פסית! צודקת לגמרי
102
אתה יתרו המודרני...
אנונימוס | 29-01-2024 20:09
אתה יתרו המודרני
103
לא יעזור לך...
מיקי | 29-01-2024 20:44
לא יעזור לך כלום כלום‼️ את תקועה הי שם בחושך של סוף 2023 במקרה הטוב. עם ישראל נמצא במקום של אור, של פעמי משיח. כולם גם חילונים ושמאלנים מתחזקים ויודעים שאנחנו בתקופה של בירורים לפני גאולת עם ישראל בארץ ישראל מכח תורת ישראל, רק כדי שלא יוכלו אומות העולם לטעון 'שרצו להטיב עם ישראל'... נכון! יש קונצנזוס מלא בקרב כל אזרחי ישראל היהודיים, לחזור וליישב את לכל שטחי ארץ ישראל התנכיים, ארץ ישראל שלנו. לא יעזור לך כלום‼️ כולל חבל עזה! (את יכולה לקחת לחברים שלך את אילת, היא לא שלנו) כבר ראינו מה קרה ששמענו לעיצות אחיתופל שלך ושכמותך בבגץ לגרש יהודים (ולא לגרש משפחות מחבלים), לחלק את המדינה לאוייבים בשיטת סלמי.... היום חוץ ממך כבר כולם מבינים שכל האידיאל שלך הוא פוסט ציוני / יהודי, ורצון עמוק של רשע להרוס את מדינת העם היהודי! תלמדי טיפה הסטוריה יהודית (מה שאת קוראת לו הדתה), מספיק שתלמדי )וקצת תפנימי) לפחות רק את הרשי הראשון בבראשית, תקראי מה מובא שם מהגמרא.. אחכ תתחילי להתקדם ולדעת שהארץ ישראל שייכת לעם ישראל????. וחוץ מאפסית כמוך ועוד כמה בודדים כמו אהוד ברק / אולמרט, שקמה ברסלר / לפידון מכוערון, וכמה מאות מאנשי מחאת הדגלים השחורים, שהיום קוראים לעצמם כח קפלן או אחים (רק של סודאנים) לנשק, (שבעבר הלא רחוק, היו אחים של חמאס לנשק) ונסראלה כמובן. שכנראה ממומנים מאותם מקורות מימון כי המטרה משותפת. חוץ ממך ומאותם בודדים שמניתי, כל עם ישראל כן תומך בטרנספר מרצון לחברים שלך מיהודה שומרון ועזה, ואולי גם רמאלהה ורמלה, כי אין באמת הבדל, ולא שמענו אחד מאלה או מרמלה שגינה את מה שקרה פה... אגב גם אותך לא שמענו מגנה את הטבח.... לפני שאת ממהרת בלחץ לכתוב מאמר ערמומי שמטרטו אחת: שחלילה לא יקיימו מצוות יישוב ארץ ישראל או חלילה לא יחלישו את עמלק בעזה... הקונצפציה החילונית שלך שמנסה למכור שאנחנו כאן בגלל האום, רק כדי שלא ילמדו חלילה תורה והסטוריה יהודית, לא תעזור לך, אחרי ה7 באוקטובר נשארת לבד????‍☠️ עם נסראלה ברק שקמה ולפידון מכוערון. וכשמתכוונים לטרנספר את האויבים שלנו מתכוונים גם לכמה משתפים רשעים כמוך???? וכברסלר???? אבל עוד אפשר לחזור בתשובה. ❤‍???? לאחר הבירורים יבוא המשיח. ואם לא תזדרזי לחזור לצד של עמך עם ישראל, תמצאי את עצמך, יחד עם כל רשעי אומות העולם, במצב שלא תוכלו להסביר שרציתם 'בטובת העם היהודי'. ואילו כ 700 מליון אוונגליסטים שהם צדיקים גמורים ליד אישה חשוכה ורשעית כמוך, הם יהיו חלק מגאולת עם ישראל, ואת תעמדי יחד עם הרשעים החברים שלך מחוץ לארץ הקודש, ויצאו לכם העניים מהעניים בעזה. עם ישראל (שניצח גם את המתייוונים כמוך, ינצח גם את עמלקים וגם אפסית ורשעית כמוך.
אנשים כמוך (משני...
חבל | 29-01-2024 21:57
אנשים כמוך (משני הצדדים) יביאו עלינו מלחמת אחים עם כמות השנאה שבוערת בהם.
104
ועוד איך אנחנו...
חן ממן | 29-01-2024 21:06
ועוד איך אנחנו תומכים בארץ ישראל השלמה.השמאל מחוץ לחוק לגרשו ללבנון.אין להם זיקה לעם היהודי ולארץ ישראל ולתורת ישראל.סרטן בגוף האומה עאמלקים בדור הזה
רעיון מעולה תסלק...
רחל | 01-02-2024 19:39
רעיון מעולה תסלק את כל מה שמשמאל לביבי, את הבדואים, הדרוזים (המשך לחוק הלאום( ותעשה מדינה שבה כולם מאמינים וחושבים אותו הדבר. בהצלחה עם השגשוג הכלכלי והבטחוני.
105
טענות מצוצות מהאצבע
דוד | 29-01-2024 22:26
מבית מדרש של 'קפלן' דריסה של כל מי שחושב ממשפחות החטופים שונה מהם, הוצאת דיבה על כל ההנהגה תוך כדי מלחמה - ולרצות לחזור הבייתה, זה לא לגיטמי מה הקשקוש הזה? מושחתים ולא אמינים
106
הכנס זו הזיה. אתם לכם מושג איך זה מצטייר בעול
שלמה לוי | 29-01-2024 23:21
הכנס כל כך הזוי. אין לכם מושג איך זה מצטייר בעולם וכמה נזק זה עושה לנו. בלי שום תועלת בשום צורה שהיא. הימין רק מראה שוב ושוב שהוא ממש לא בשל להיות בשלטון ורק עושה נזקים (היכן היינו לפני שנה...והיכן עכשיו)
המלחמה במישור הבינלאומי קריטי לקיומנו
שלמה לוי | 30-01-2024 7:33
המלחמה במישור הבינלאומי קריטי לקיומנו, הערבים מנסים כל הזמן לערער על הליגטימיות שלנו בעולם. הצלחה שלהם יהווה אסון עבורנו (כלכלית, בטחונית ומדינית) ואכמל.
בשאר העולם המטורלל וחסר המוסר ? אנחנו צריכים
גיא | 30-01-2024 0:46
להתחשב מה יחשבו פראי האדם האלה?
107
אתם לא יוצאים...
שרית | 29-01-2024 23:22
אתם לא יוצאים להפגנות כי אתם מתחשבים???????????? על מי את עובדת אתם יוצאים עכשיו בשם ועל גב משפחות החטופים להפגנות ותוך כדי מכניסים כול מיני מסרים שלכם שהיו בהפגנות שלפני המלחמה. אז. תייסמי את מה שאמרו את שאם אין לך מה להגיד פשוט תסתמי.
108
בטח שהפסקת להפגין
חנה | 29-01-2024 23:47
למה לך להפגין, אסתר חיות עשתה בשבילך את מ שרצית בלי שהיית צריכה לצאת מהבית. אחדות של השמאל זה רק כשכולם מסכימים איתו. פלורסליטיות למופת!
109
צודקת הכותבת. ההפגנות,...
מילואימניק בצפון | 30-01-2024 2:57
צודקת הכותבת. ההפגנות, משני הצדדים, מזיקות מאד. האם כתבת מאמר דומה ב'הארץ' נגד ההפגנות? נגד 'אחים לנשק' שנושאים שם לוחמים לשווא וקוראים תוך כדי המלחמה להפלת הממשלה? יצאת נגד יאיר גולן שקורא לחנך מחדש את מי שחושב אחרת ממנו? אנחנו נתגבר על הפוליטיקאים.
היא בסך הכל...
שאה | 01-02-2024 19:36
היא בסך הכל כותבת על אחריות מדינית. לא נעים אבל אנחנו זקוקים לתמיכה בנשק ותקציבים למלחמה וגם לגיטימציה חהמשיך. כחברי כנסת עם הקהל צועקים טרנספר זה לא מקדם אף אחד. שכל אחד יקח אחריות על עצמו לכן היא כותבת בסרוגים .
110
מלכתחילה היה שגוי...
רבין | 30-01-2024 5:32
מלכתחילה היה שגוי בעיניי רב העם למסור את גוש קטיף. כל הסכמי אוסלו לא קידמו שלום ולא הוכיחו שיש דרך כזו לתת שטחים תמורת שלום. וודאי שראוי לחזור לגוש קטיף עזה לא עמדה בהסכם.
111
ההתנגדות היא לא...
אבו יוסוף | 30-01-2024 6:24
ההתנגדות היא לא בגלל מה שיגידו האמריקאים אלה בגלל שיש ציבור רחב שחושב שהקונספציה של הימין הקיצוני הוא סכנה, שכול מה שעומד בבסיס החשיבנ שההתישבות היא בטחון קרסה, שהרצון לריסוק הרשפ הביא עלינו את חמאס, שגוש קטיף היה עול ביטחוני, וההתנתקות הייתה חשובה אבל בגלל שבוצעה ללא הסכם הביצוע היה כושל, שאוסלו היה הסכם ביניים שקיצונים דתיים יהודים ומוסלמים חברו בכדי לרסק והצליחו ובכך מנעו כול סיכוי להסדר. וכן זה גם פוגע במעמד ישראל כמו כול ההתנחלויות הלא חוקיות הן בעיני העולם והן מבחינה בטחונית פנימית. רק גופים פריבילגים שכבר שנים מועדפים מבלינת תקציבים ותנאים יכול להרשות לעצמו לגרור אותנו חזרה לתוך הקונספציה שלו. לא למדתם כלום , לא ב- 57 שנים של כיבוש ולא בשנה של מהפכה משטרית.
אבו יוסוף אתה משקר...
חיפאית | 01-02-2024 10:29
אבו יוסוף אתה משקר לעצמך כל חייך ולצערנו ממשיך אילו ב 7.10 החלום שלך על מדינת טרור פלסטינית היה מתממש והיינו נרדמים גם מול זה בשמירה אולי לא היית כאן בשביל לקשקש שטויות. אין קשר לימין או שמאל או לרצון לצדוק. כל מי שתמך בהתנתקות והיה שמאל בעבר ויש לו עיניים והוא אדם ישר יודע שהפתרון לא בהקמת עוד מדינת חמאס. אתה המשיחי בסיפור הזה!
112
ורק לשמאל הקיצוני...
יקי | 30-01-2024 7:16
ורק לשמאל הקיצוני מותר לצרוח במלוא גרון עכשיו להפסיק את המלחמה ואגב כך להשתיק את מי ממשפחות החטופים שחושבות אחרת ( גם זה מתחלק במובהק בין ימין ושמאל רק שבאופן טבעי יש הרבה יותר שמאל בין החטופים) הימין , ורק הימין , צריך לשתוק תמיד. נחזור במהרה לא רק לגוש קטיף אלא לכל רצועת עזה בעזה
113
כרגיל הסרוגים ילדי...
אברא | 30-01-2024 7:24
כרגיל הסרוגים ילדי כפות שלא קוראים את המציאות סביבם. הצד השני פועל בלוח המרץ על אף שהוא מיעוט ופועל בשביל הרעיונות המטורפים שלו. תתעוררו!!
114
מה קורה כשמנהלת התיכון הדמוקרטי בעצמה לא דמוק
אסף | 30-01-2024 8:12
כי דמוקרטיה פירושה שרק לשמאל מותר להביע דיעות, לסרב פקודה, להשבית את המשק, לחסום כבישים. לימין פשוט אסור אפילו להביע דיעה כי זה לא דמוקרטי. תבינו, לשמאל מותר לעשות פה במדינה הכך פשוט הכל, ולנו בימין אסור לעשות כלום. ולכן כמעט כל שופטי בגץ הם מהשמאל כדי שהם יוכלו להגביל את זכויות האדם של אנשי ימין. המטכל שייך לשמאל כדי שאף פעם לא ננצח חס ושלום כי ניצחון זה מושג ימני. ללפיד, מיכאלי גנץ ואייזנקוט מותר לעשות מה שהם רוצים בזמן מלחמה כי הם מהצד הנכון. למנהיגי ימין אסור לעשות כלום כי הם מהצד הלא נכון. ופזית שיח כהרגלה מחרחרת ריב ומדון ומשקרת בערך כמו שהיא נושמת כי היא מהצד הנכון - הצד הרפורמי שמתנגד למדינת ישראל כמדינה יהודית ומעוניין להפוך את מדינת ישראל למדינת כל אזרחיה עם מתן זכויות מוגבלות מאוד לדתיים וחרדים.
115
שמאלנית עוכרת ישראל...
יצחק בן אבירם | 30-01-2024 11:10
שמאלנית עוכרת ישראל המתכבה במילים של בית מרקחת. זה הפתרון. חידוש הישוב שם!. לשלוח את כל הערבים למצרים. לים . למדינות של החברים שלהם והגבול של ישראל יהיה עם מצרים
116
אני קורא את...
חיים | 31-01-2024 9:26
אני קורא את התגובות למטה ומבין שהמשיחיים הקיצוניים יביאו לחורבן ישראל. בפעם השלישית.
117
תסתמי ותמשיכי לקבל תקציבים של הקרן החדשה
דינה | 31-01-2024 9:36
אין לך שום קשר לא לימין ולא דתיים.
118
לא הלכתי לצערי...
נירה איזנשטט | 01-02-2024 13:41
לא הלכתי לצערי לכנס. כנס חשוב מאד לעתיד עם ישראל בארצו. הכנס עצמו לא מפלג ,כשם שהתביעה להחזרת החטופים עכשיו בכל מחיר לא מפלגת. מפלג מי ששונא את בני עמו.
119
בלי הכתבה הזו...
גבי | 01-02-2024 14:12
בלי הכתבה הזו היה ברור שהצהרות של מחוקקים בכנסת ישראל נרשמות מיד אצל מעצמות העולם. על החכים להתאפק ולגלות אחריות כדי שנוכל לקבל את הזמן ואת אמצעי הלחימה כדי להכריע האויב ולשחרר חטופינו. כל הצהרה מתלהמת פוגעת ביכולת זו וחבל. למה חבל ? כי זו הזדמנות חד-פעמית להכריע את האויב הנאצי שענמצא לפתחינו.