ברנז'ה

"היה ריח של מוות בבית, סבלתי מאוד"

מיכל אושמן, בכירה לשעבר בטיק טוק ופייסבוק, מספרת על החרדות הקיומיות, על ההתמודדות האמיצה ועל ההבנה שאפשר גם אחרת. צפו

"היה ריח של מוות בבית, סבלתי מאוד"
צילום: (צילום: יוטיוב / הידברות)

אביה היה מנהל המכון לרפואה משפטית באבו כביר, והיא גדלה לצד סבתא ניצולת שואה עם ריח של מוות ופחד באוויר: מיכל אושמן, בכירה לשעבר בטיק טוק ופייסבוק, מספרת על החרדות הקיומיות, על ההתמודדות האמיצה ועל ההבנה שאפשר גם אחרת.

מתוך ערוץ היוטיוב של ערות הידברות

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

3
1
הינה מוטלות גופותינו ... שורה ארוכה של ג
28.01.24

ריח של מוות ... ממלא עכשיו את המדינה, מפיץ הריח הוא מושחתיהו , שמתיימר להיות גם מטהר האוויר ... אבל אנחנו טובעים בסרחון העולה מהקואלציה המטורפת , מושחתת , ורקובה , והמדהים הוא שסרחונם חזק מסרחון הגויות , שורה ארוכה של מתים , שהם משאירים אחריהם .