המגישה ואושיית הרשת מעיין אדם, ששכלה את אחותה מפל אדם ז"ל בטבח השבעה באוקטובר, שיתפה את עוקביה במערכת היחסים החדשה שלה עם יום השבת, לאחר שבארבעת החודשים האחרונים היה מדובר בעבורה ביום קשה שהיה מציף לה את התחושות הקשות כל פעם מחדש.
אדם סיפרה: "תקופה ארוכה שנאתי את יום שבת. הוא הפך לסיוט שאני לא רוצה שיגיע. שבת הציפה בי הכל. אבל עכשיו, כשאני לא בבית כל השבוע, התחלתי להתאהב ביום הזה מחדש. בזכות הזמן שיש לי עם תבור".
אדם סייגה וכתבה: "אני עדיין לא יכולה לשמוע שירי אהבה לשבת, או לאחל שבת שלום, אבל כבר לא שונאת שנאת מוות. זה גם משהו".
תגובות
קשה להאמין שמשהו שונא את השבת נותנים לך יום מנוחה יום עם המשפחה יום להתנתק מהריצות היום יומיות ואת זה אתה שונא כנראה שאתה צריך לבדוק משהו בהגיון השתבש