חדשות

בן 20 נעצר בנתניה: ניסה להסליק אלת בייסבול למגרש

בן 20 נעצר באצטדיון בנתניה לאחר שנמצאו ברשותו כלי תקיפה מסוג סכין יפנית ואלת בייסבול. במהלך המעצר השליך החשוד במעשה חפצים לעבר השוטרים

בן 20 נעצר בנתניה: ניסה להסליק אלת בייסבול למגרש
צילום: (צילום: דוברות המשטרה)

תושב ראשון לציון כבן 20 נעצר הערב (רביעי) באצטדיון בנתניה לאחר שנמצאו ברשותו כלי תקיפה.

במהלך הפעילות, השוטרים הבחינו בחשוד ולאחר שקראו לו לעצור, ניסה להימלט תוך שהוא משליך חפצים שהיו ברשותו. לאחר מרדף קצר עצרו השוטרים את החשוד ואיתרו את כלי התקיפה שזרק – אלת בייסבול וסכין יפנית.

לאחר שנתפס החשוד עוכב לחקירה עם סימני השפעת אלכוהול ובסיומה בהתאם לחומר הראיות יוחלט האם לבקש את הארכת מעצרו.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות