מידי שנה, בתאריך ט"ו בשבט הכנסת חוגגת "יום הולדת" לציון ישיבת הכנסת הראשונה בשנת 1949 בשלל אירועים וחגיגיות ובהשתתפות של אלפי אורחים והשנה היו אמורים לחגוג 75 שנה להקמתה.
לאחר שהחלה הלחימה, הוחלט מראש לצמצם את החגיגות שיצוינו במשכן הכנסת, והיו אמורים להיות מספר אירועים קטן ובהשתתפות משפחות מפונים מהדרום והצפון וכן טקסי נטיעות.
לאחר האסון ביממה האחרונה, הוחלט לבטל את רוב האירועים שתוכננו בימים רביעי וחמישי הקרובים, לאור ההבנה שהמצב לא מאפשר גם את זה.
האסון בדרום הרצועה: זו הסיבה שלא תקפו מהאוויר
ישיבת מליאה ותפילה מיוחדת
מה שבכל זאת יתקיים באירועי יום ההולדת לכנסת זה דיון מיוחד שיתקיים ביום רביעי במליאת הכנסת בשעה 11:00, שם ינאמו יו"ר הכנסת אמיר אוחנה, נשיא המדינה יצחק הרצוג, ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש האופוזיציה יאיר לפיד.

בנוסף יתקיים אירוע מיוחד בהשתתפות שגרירים ודיפלומטים, בהשתתפות יו"ר הכנסת אוחנה ואיריס חיים, אימו של החטוף יותם חיים ז"ל שנהרג בשוגג מאש כוחותינו, שתדבר בפני הנציגים השרים.
כמו כן, תתקיים תפילת מנחה שתוקדש לשלום החטופים וחיילי צה"ל ולרפואת הפצועים.





תגובות
מקווה שיבטלו גם את המימונה
megangoldberg The way you talk about your passions makes my heart skip a beat. Perhaps we can create a space tonight where fantasies can take flight, with a touch that sparks something unforgettable? f1nd me on megangoldberg_mooo_com change _ to dot