חדשות

אלו שעות ההלוויות של הנופלים באסון קריסת הבניין

21 הלוחמים שנפלו אמש באסון קריסת הבניין בדרום רצועת עזה יובאו היום (שלישי) למנוחות בבתי העלמין ברחבי הארץ. אלו השעות והמיקומים של ההלוויות

אלו שעות ההלוויות של הנופלים באסון קריסת הבניין
צילום: אילוסטרציה (צילום: דובר צה"ל)

21 הלוחמים שנפלו אמש באסון קריסת הבניין בדרום רצועת עזה יובאו היום (שלישי) למנוחות בבתי העלמין ברחבי הארץ.

אלו שעות ומיקומי ההלוויות היום:

12:00: הדר קפלוק – הר הרצל

13:00: איליי לוי – בית העלמין הצבאי קריית שאול, סרגיי גוטנמכר – בית העלמין סגולה פתח תקווה, ישראל סוקול – החלקה הצבאית בית העלמין בקרני שומרון

14:00: מתן לזר – החלקה הצבאית בבית העלמין בחיפה, אלקנה ויזל – הר הרצל

14:30: אריאל מרדכי וולפסטל – בית העלמין בכפר עציון

15:00: ניר בנימין – בית העלמין כפר ויתקין

16:00: אלקנה יהודה ספז – הר הרצל, ברק חיים בן ואליד – בית העלמין הצבאי בראשון לציון

18:00: רפאל אליאס מושיוף – הר הרצל

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

8
8
חונקים אותנו
23.01.24

מסורת רבת שנים מסר עצוב לגרעינים שיצא לי להגיב להם בימים האחרונים.... את/ה מאלו שסופרים כיפות (ולרוב לא באמת יודעים לספור) ומתבייש שהוא לא חרדי מהסוג המשתמט שמסרב ללמוד חשבון? כמה רופאים יש במגזר שלך אתה יודע? אחד על כל 2000 כשהממוצע במדינה מתוקנת הוא 7-8. חפש את הדוח הכללי על נתוני רופאים בארץ, גברים, נשים, אחוזים, גילאי עבודה פרישה והתמחות ... חפש כמה רופאים יש בכל אזור. חונקים גם אותנו וגם את עצמכם. אני בעד התיישבות. נגד פורענות מאחזים. מדינת חוק משכילה זה המפתח. לא מנהיגים שנוסעים בלי חגורת בטיחות ונותנים גב לפורענות ומושכים את השמיכה הקצרה בכיוון מגזרי-מושחת כאילו אף אחד לא ירגיש את זה במקום אחר. תפסיקו לדרוך עלינו עם קמעות וטענות שאנחנו לא מספיק יהודים בשביל הדרת נשים באמצע הרחוב ושאלות כמו רוצה להניח תפילין? מול בתי ספר ועל תחנות אוטובוס כשיש בית כנסת 200 מטרים משם. אני לא רוצה שטריימל וזה לא הופך אותי לפחות יהודי. וכשאני מניח תפילין זה בשביל להתחבר עם המסורת ולא אקט הפגנתי מ

7
דוד פטאו
23.01.24

למה לא מטוסים הפילו את הבנינים ? למה חיילי צהל ! אזרחים עזתים חשובים יותר ?

6
ממממממ
23.01.24

בושה לצבא וכול העולם יודע שהבכירים והממשלה שלחה את החיילים למוות העובדה אין מטוסים לשמור על החיילים הנשמות של כןלם לא ינוחו מתפללים שהחיילים שנשטרו יחזירו בשלום טין יותר אמונה באף אחד ותפסיקו למכור לעם מתפללים שאריק שרון יקום מהקבר ואיתו הבכירים כי הערבים יודעים וידעו מי הוא פייטר אמיתי לא היה נותן לחיילים שימותו וגם לא היו נכנסים הרוצחים לארץ מלא פשלות יש לכם לא מספיק מה היה ביום כיפור רק בחירות וכסף זה מה שחשוב תדעו יהיה גם בתוך המדינה מלחמה כי בחיים לא נהחה ביחד ותפסיקו לעשות שטיפת מוח לכולם למדתם כנראה .. בחיים לא יהיה איחוד כי המדינה וכול מי ששולט אין דיבור רק הצגות לעביר לכולם