הזמר והיוצר משה פרץ הגיע אמש (שני) לבית הלוחם לערב הוקרה לחיילי דובדבן, ובמהלך ההופעה העלה לבמה את זיו, לוחם שנפצע במלחמה בעזה ואיבד בפעילות את עינו ויחד הם שרו את השיר "גיבור של אמא".
צפו:

WhatsApp Video 2024-01-22 at 22.38.40
חלומו של זיו היה לשיר עם משה פרץ, ואמש השניים הגשימו אותו עם השיר המרגש שהפך להיות שיר לאומי שמלווה את המלחמה ונחקק לכולנו בזיכרון.





תגובות