ברנז'ה

"גיבור של אמא": הלוחם שנפצע שר עם משה פרץ

זיו, לוחם דובדבן שנפצע בעזה ואיבד את עינו, עלה לשיר על הבמה יחד עם הזמר משה פרץ, שהגיע להופעה בערב הוקרה לחיילים

"גיבור של אמא": הלוחם שנפצע שר עם משה פרץ
צילום: (באדיבות: יח"צ)

הזמר והיוצר משה פרץ הגיע אמש (שני) לבית הלוחם לערב הוקרה לחיילי דובדבן, ובמהלך ההופעה העלה לבמה את זיו, לוחם שנפצע במלחמה בעזה ואיבד בפעילות את עינו ויחד הם שרו את השיר "גיבור של אמא".

צפו:

WhatsApp Video 2024-01-22 at 22.38.40
WhatsApp Video 2024-01-22 at 22.38.40

חלומו של זיו היה לשיר עם משה פרץ, ואמש השניים הגשימו אותו עם השיר המרגש שהפך להיות שיר לאומי שמלווה את המלחמה ונחקק לכולנו בזיכרון.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות