אחרי הבשורה הקשה על נפילתם של 21 חיילי מילואים אתמול (ב') ברצועת עזה, ראש הממשלה בנימין נתניהו בהודעת ניחומים למשפחות השכולות:
"אתמול חווינו את אחד הימים הקשים ביותר מאז פרוץ המלחמה. אני מבקש לחזק את המשפחות היקרות של לוחמינו הגיבורים שנפלו בשדה הקרב. אני יודע שעבור המשפחות הללו, חייהן ישתנו לעד."
דובר צה"ל: 21 לוחמים נפלו אתמול בקרבות בדרום עזה
"אני דואב על חיילינו הגיבורים שנפלו. אני מחבק את המשפחות בשעת יגונן וכולנו מתפללים לשלום פצועינו."

נתניהו הוסיף בהודעתו: "צה"ל פתח בבדיקה של האסון. אנחנו חייבים להפיק את הלקחים הנדרשים ולעשות הכל כדי לשמור על חיי לוחמינו. בשם גיבורינו, למען חיינו, אנחנו לא נפסיק להילחם עד לניצחון המוחלט."
תגובות
וב 7/10 לא חווינו שואה קטנה? המשותף שבשניהם אתה ראש הממשלה המושחת . לך הביתה כבר פושע נאלח