חדשות

נתניהו: "אתמול חווינו את אחד הימים הקשים ביותר"

ראש הממשלה בנימין נתניהו שולח הודעת תנחומים למשפחות 21 הנופלים באירוע הקשה אתמול בעזה: "צה"ל פתח בבדיקה של האסון. נפיק את הלקחים הנדרשים כדי לשמור על חיי לוחמינו"

תכנית כפולה לפינוי אוכלוסיה ומיטוט הגדודים
תכנית כפולה לפינוי אוכלוסיה ומיטוט הגדודים | צילום: צילום: חיים גולדברג/פלאש 90

אחרי הבשורה הקשה על נפילתם של 21 חיילי מילואים אתמול (ב') ברצועת עזה, ראש הממשלה בנימין נתניהו בהודעת ניחומים למשפחות השכולות:

"אתמול חווינו את אחד הימים הקשים ביותר מאז פרוץ המלחמה. אני מבקש לחזק את המשפחות היקרות של לוחמינו הגיבורים שנפלו בשדה הקרב. אני יודע שעבור המשפחות הללו, חייהן ישתנו לעד."

דובר צה"ל: 21 לוחמים נפלו אתמול בקרבות בדרום עזה

"אני דואב על חיילינו הגיבורים שנפלו. אני מחבק את המשפחות בשעת יגונן וכולנו מתפללים לשלום פצועינו."

המלחמה מחייבת שינוי בסדרי העדיפויות ((צילום: דובר צה"ל))

נתניהו הוסיף בהודעתו: "צה"ל פתח בבדיקה של האסון. אנחנו חייבים להפיק את הלקחים הנדרשים ולעשות הכל כדי לשמור על חיי לוחמינו. בשם גיבורינו, למען חיינו, אנחנו לא נפסיק להילחם עד לניצחון המוחלט."

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

6
5
אני
23.01.24

וב 7/10 לא חווינו שואה קטנה? המשותף שבשניהם אתה ראש הממשלה המושחת . לך הביתה כבר פושע נאלח