חדשות

תושב הקריות ריסס: "ישוחרר גטו עזה" ונעצר

תושב הקריות נעצר אמש על ידי שוטרי תחנת חיפה, שפתחו בחקירה במהלך סוף השבוע, לאחר שאותרו מספר כתובות גרפיטי על הקירות של מבנים ציבוריים בעיר חיפה

תושב הקריות ריסס: "ישוחרר גטו עזה" ונעצר
צילום: (צילום: דוברות המשטרה)

חוקרי תחנת חיפה עצרו אמש (ראשון) תושב הקריות, בחשד שריסס מספר כתובות גרפיטי והשחית קירות במקומות ציבוריים בעיר חיפה.

מעצרו התרחש לאחר חקירה אינטנסיבית הכוללת שימוש באמצעים מתקדמים אשר באמצעותה הצליחו לאתר את זהותו של החשוד בן 31 תושב הקריות. אמש כאמור הוא נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה שבסיומה נכלא, כאשר בכוונת המשטרה לבקש היום מביהמ"ש השלום בחיפה להאריך את מעצרו.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל רואה בחומרה כל ניסיון של השחתה ופגיעה ברכוש ציבורי ותפעל באפס סובלנות כלפי מפירי החוק".

בתקופה האחרונה נראה כי משטרת ישראל לא בוחלת באמצעים בשביל להרתיע את תומכי הטרור, וזו אינה הפעם הראשונה בה היא עוצרת חשודים שריססו כתובות המביעים תמיכה בטרור.

לפני כחודש, נעצרו תושב חיפה ותושבת סכנין, בחשד שריססו כתובות גרפיטי שהכילו מסרי נאצה ותמיכה בטרור במקומות ציבוריים בעיר חיפה. השניים נצפו במצלמות האבטחה מרססים את הכתובות ונמלטים.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

2
2
אורח
22.01.24

זה לא תמיכה בטרור זה הבעת דעה דימוקרטית

1
זהו
22.01.24

v15 שהפך לv22 שהפך ל"דרכנו" שהפך למחאת יוקר המחייה שהפך למחאת ההיטקיסטים / אחים לנשק / כח קפלן / יחד מחדש / תיקון 2024. כולם אותם אנשי מפתח, לכולם אותם תורמים. הם לא עברו אחוז חסימה עם מרצ אז עכשיו מנסים לחרב את המדינה...