חדשות

מיליוני שקלים שנתפסו בעזה יועברו לקופת המדינה

היחידה לפינוי שלל של אגף הטכנולוגיה ולוגיסטיקה בצה״ל החרימה בשבועות האחרונים כספים בשווי של 15 מיליון שקלים אשר נתפסו במעוזי חמאס ובתי המבוקשים בעזה. כעת הכספים ייספרו ויופקדו בקופת המדינה

מיליוני שקלים שנתפסו בעזה יועברו לקופת המדינה
צילום: (צילום: אגף דוברות וקשרי ציבור במשרד הביטחון)

במשרד הביטחון הודיעו היום (ראשון) כי היחידה לפינוי שלל (יחפ״ש) של אגף הטכנולוגיה ולוגיסטיקה בצה״ל החרימה את הכספים שנתפסו בין היתר במעוזי חמאס ברצועת עזה ובבתים של מבוקשים בהם הייתה פעילות של ארגון הטרור. בנוסף אותרו כמיליון דולר, וכן, כסף עיראקי, דינר ירדני ולירה מצרית.

לפי נתוני המשרד, מתחילת המלחמה נתפסו כספים בשווי של למעלה מ-20 מיליון שקלים, מהם כ-15 מיליון נתפסו בשבועות האחרונים.

הכספים שנתפסו (אגף דוברות וקשרי ציבור במשרד הביטחון)

עוד נאמר כי הכסף הועבר לאגף הכספים במשרד הביטחון, ושם הוא נספר. לאחר מכן הכספים יופקדו בקופת המדינה.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

50
42
יפית
21.01.24

רק לא למשרדים ההזויים. אפשר להעביר למילואימניקים