לאחר שעסקת העברת התרופות יצאה לפועל, נודעה כי אין מי שיחלק אותם וידאג שהן אכן יגיעו לחטופים משום שארגון הצלב האדום לא מתכוון לעשות זאת.
הצלב האדום פרסם הודעה לפיה הארגון אינו לוקח כל חלק ביישום של הסכם העברת הסיוע ההומניטרי מול קטר, כמו גם במנגנון ההפצה של התרופות לחטופים. לטענת הצלב האדום, בשום שלב לא תואם מולם העברה והפצה של התרופות.
אחרי הביקורת: נתניהו זורק את האחריות על צה"ל
כזכור, לפני יומיים ישראל אישרה את פרטי העברת התרופות מול קטאר, שם סוכם כי הסיוע יגיד ממצרים לאל עריש ויוכנס על ידי גורמים קטארים אל תוך הרצועה. בקטאר אמרו כי בתמורה לתרופות, תגדיל ישראל את מספר המשאיות שייכנסו לרצועה ואת היקף הסיוע כולל תרופות וציוד נוסף.
זו לא הפעם הראשונה בה ארגון הצלב האדום שאמור לדאוג לרווחת החטופים, פועל לא כמצופה ממנו ובישראל מתחו נגד הארגון ביקורת רבה על התנהלותו מול חמאס בסוגיית החטופים.





תגובות
של נוכל עלוב נראה שצודק מי שאומר שהוא שפוט של הקטארים
ימח שמם ושם זכרם
כולם בצלב האדום אנטישמים נאצים....מאחלת לכל הארופאים והאמריקאים שהם נגד ישראל ובעד חמאס פיגועים רצחניים של דעאש עם מאות אלפים הרוגים כמו שהיה במגדלי התאומים רק פי 100 יותר...