מספר שעות לפני חזרתו ללחימה בעזה, העיתונאי הדתי עודד הרוש, מספר על הפציעה בשדה הקרב, על המחשבות שמלוות את הלחימה, ועל הפער בין אווירת האחדות בקרב הלוחמים לבין השיח המפלג בארץ: "אנחנו נלחמים, מוכנים להקריב את חיינו – ובמה אתם מתעסקים?!". צפו
מתוך ערוץ היוטיוב של ערוץ הידברות




תגובות
עודד הרוש הוא כלבלב של ביביוב סמרטוטיהו. הוא מעניין רק סמרטוטים ביביסטים כמוהו.
עודד הרוש ביבי, ביבי, ביבי. שנים אתם צועקים את הסיסמא הזאת. די נמאסתם. בגלל שאתם לא רוצים את ביבי אתם משמיצים ומטנפים על כל אחד שלא חושב כמוכם. סתום את הפה שלך, יא שמאלן עלוב. עודד הרוש יכול לשים אותך בכיס הקטן שלו...
התינוקי הדתי צודק בכל מילה מי שחווה את המוות מול עיניו ונפצע והמנגינות שלנו עוסקים בשטויות ונלחמים במשרות חסרי רגש
במקום ללכת ולהריע את העם דואגים השרים לעוד מעמד וכסף וכבוד לעטוף את העם ולהיות מאוחדים.חסרי ישע שאיבדו את רכושםואת נשמתם הן בכסף והם בנפש והמועקה ופחד ורמות שאין ניתן לריפוי