הזמר היהודי אמריקאי מתיסיהו הגיע בשבוע האחרון יחד עם אשתו ובנו לביקור הזדהות ותמיכה בישראל, במהלכו גם ביקר בעוטף עזה ובמתחם המסיבה ברעים. אמש (רביעי) קיים הזמר הופעה יחידה בתל אביב שכל הכנסותיה נתרמו למטה החטופים. לאורך כל ההופעה עמד על הבמה לצידו של מתיסיהו כיסא צהוב ריק, ובמהלך ההופעה התעטף הזמר בדגל ישראל ואמר: "ישראל זה הבית שלי".

WhatsApp Video 2024-01-18 at 08.10.23| צילום: (צילום: באדיבות יח"צ)
תגובות