מופע

"ישראל זה הבית שלי": הזמר היהודי הופיע למען החטופים

הזמר מתיסיהו הופיע בישראל עם כיסא צהוב ריק לצידו, כשהוא עטוף בדגל ישראל. כל הכנסות ההופעה נתרמו למטה החטופים

"ישראל זה הבית שלי": הזמר היהודי הופיע למען החטופים
צילום: (צילום: אריאל עפרון)

הזמר היהודי אמריקאי מתיסיהו הגיע בשבוע האחרון יחד עם אשתו ובנו לביקור הזדהות ותמיכה בישראל, במהלכו גם ביקר בעוטף עזה ובמתחם המסיבה ברעים. אמש (רביעי) קיים הזמר הופעה יחידה בתל אביב שכל הכנסותיה נתרמו למטה החטופים. לאורך כל ההופעה עמד על הבמה לצידו של מתיסיהו כיסא צהוב ריק, ובמהלך ההופעה התעטף הזמר בדגל ישראל ואמר: "ישראל זה הבית שלי".

עטוף בדגל ישראל (אריאל עפרון)

במהלך ההופעה אירח מתיסיהו את הזמרת הישראל נטע ברזילי, יחדיו הם שרו את שירו המפורסם "Sunshine"

צפו:

WhatsApp Video 2024-01-18 at 08.10.23| צילום: (צילום: באדיבות יח"צ)

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות