חדשות

כוח צה"ל חיסל 4 מחבלים שחצו את הגבול מלבנון

דובר צה"ל עדכן הבוקר כי מוקדם יותר הלילה, כוח צה"ל שביצע פטרול במרחב הר דב נתקל עם חוליית מחבלים שחצו משטח לבנון לעבר שטח מדינת ישראל. הכוח חתר למגע ובמהלך חילופי האש חיסל ארבעה מחבלים

((צילום: אייל מרגולין/פלאש90))

ישראל במלחמה היום ה-100. אירוח חריג בצפון: כוח צה״ל זיהה וחיסל ארבעה מחבלים במרחב הר דב. זוהי הפעם הראשונה בהם חודרים מחבלים לשטח ישראל מאז השבוע הראשון של המלחמה, אז חדרו חוליות של מחבלים בגזרה המערבית.

יצחק הרצוג

דובר צה"ל עדכן הבוקר כי "מוקדם יותר הלילה, כוח צה"ל שביצע פטרול במרחב הר דב נתקל עם חוליית מחבלים שחצו משטח לבנון לעבר שטח מדינת ישראל. הכוח חתר למגע ובמהלך חילופי האש חיסל ארבעה מחבלים. במהלך הקרב צה"ל ביצע ירי ארטילרי ומרגמות למרחב".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

3 תגובות
2
גם מחבלים שרוצים להכנס מירדן סוריה מצרים
14.01.24

לא לתת לאף.מלבל מלבנון להכנס לארץ

הצטרפו אלינו