חדשות

שר החוץ ישראל כ"ץ על הדיון בהאג: מאמין שננצח

שר החוץ ישראל כ"ץ, כתב מיד עם תום הדיון בבית הדין הבינלאומי בהאג: "אני מקווה שהתלונה תידחה על הסף ומאמין שהצדק ינצח"

שר החוץ ישראל כ"ץ על הדיון בהאג: מאמין שננצח
צילום: (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

שר החוץ ישראל כ"ץ, כתב מיד עם תום הדיון בבית הדין הבינלאומי בהאג: "כשזה נוגע לישראל נראה כי המוסר הכפול של חלק ממדינות העולם זועק לשמיים. אין כל בסיס לטענות דרום אפריקה כנגד ישראל. להיפך. לא הוצגה כל ראיה לכך אלא רק ראיות למלחמת מגן מוסרית מאין כמוה.

דרום אפריקה עצמה מפירה את אמנת הג'נוסייד בתמיכתה בארגון הטרור חמאס שקורא לחיסול מדינת ישראל. התקשרתי ליועץ המשפטי של משרד החוץ להודות לו ולחברי הצוות המשפטי הישראלי על הופעתם המרשימה שערערה את כל הטיעונים הצבועים של דרום אפריקה,

וחשפה את פניה האמיתיות כמייצגת נאמנה של ארגון טרור שטבח בחוסר אנושיות בתינוקות, בילדים, בנשים ומבוגרים. אני מקווה שהתלונה תידחה על הסף ומאמין שהצדק ינצח", אמר.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

2
2
אם ננצח זה חהיה בזכות אהרון ברק
12.01.24

ולמרות גוטליב, סמוטריץ, אליהו וחבר מרעיהם

1
גם אנחנו מקווים
12.01.24

ובינתיים הפוליטיקאים מתבקשים למלא את בקשת החיילים: סתמו ת'פה