חדשות

מועצת יש"ע יוצאת למאבק: "אין תקציב בלי ביטחון"

על רקע הקיצוצים בתקציב הביטחון לישובים, יוצאת מועצת יש"ע למאבק. נאמן: "זוהי תעודת עניות לממשלת ישראל שאנו צריכים להתחנן לתקציבי חירום וביטחון בשעה שיישובינו מאוימים"

מועצת יש"ע יוצאת למאבק: "אין תקציב בלי ביטחון"
צילום: צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

הבוקר (ד') יצאו ראשי הרשויות ביהודה ושומרון בקמפיין תקשורתי רחב היקף תחת הכותרת "לא מפקירים מתיישבים בשטח, אין תקציב בלי ביטחון".

הקמפיין יוצא על רקע הגעת דיוני תקציב 2024 לישיבת הממשלה ביום חמישי ובהם גזירות וקיצוצים גם במרכיבי הביטחון. הבוקר, נפרשו שלטים בכניסה לקריית הממשלה בירושלים וברחבי הארץ הקוראים לממשלה להכניס לבסיס התקציב את מרכיבי הביטחון לרשויות ביהודה ושומרון.

ראש המועצה האזורית גוש עציון ויו"ר מועצת יש"ע, שלמה נאמן אמר כי "זוהי תעודת עניות לממשלת ישראל שאנו צריכים להתחנן לתקציבי חירום וביטחון בשעה שיישובינו מאוימים. אנו קוראים לשרי הממשלה להתעשת ולדאוג לחייהם של חצי מיליון תושבי יהודה ושומרון".

אחרי הפינוי השערורייתי: נתניהו בהנחיה חדשה

"אנחנו לא מבקשים כספים ייחודיים ולא תקציבים קואליציוניים למותרות" אמר נאמן. "חובה בסיסית של הממשלה לשים קץ למציאות המחפירה בה ההתיישבות פושטת יד מדי שנה לצרכיה הבסיסיים. נמשיך לפעול בכל האמצעים עד שתקציבנו יוכנסו בבסיס התקציב כראוי למפעל לאומי".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

1
1
מאיפה יבוא הכסף ?
10.01.24

האבטחה שלכם עלתה לנו באלפי נרצחים , אלפי פצועים , ומלחמה שעלותה 200 מיליארד ... מאיפה יבוא הכסף ? מהקלות המס שלכם ?