שלושה מבין ארבעת לוחמי צה"ל שנהרגו אתמול (שני) ברצועת עזה, נפלו בשתי תקריות שונות. לוחם אחד נהרג בעקבות פיצוץ לא מוסבר שאירע במשאית שהעבירה חומר נפץ להריסת מנהרות בשכונת אי בורייג' במרכז הרצועה, כך פורסם בישראל היום.
המנהרה אותה רצו לפוצץ, נמצאה ע״י גולני וגדוד 188 ובה מספר פירים בעומק 30 מטרים מתחת לאדמה. בתוך המנהרה נחשפה המחרטה הגדולה ביותר שאותרה עד כה וכללה מפעל לייצור רקטות ארוכות טווח, חומרי נפץ, דיוק פצמ"רים, מטענים וכטב"מים.
צה"ל בודק אם מדובר בטעות אנוש, כשל טכני או מטען צד. בתקירת הזאת נפצעו גם קצין ושני לוחמים, ביניהם הזמר עידן עמדי.
תגובות
מה קורה עם הצפת המנהרות במי ים? המחיר שלוחמינו משלמים בהריסת המנהרות בחומר נפץ הוא עצום.. יהי זכרם ברוך .