חדשות

עקיבא נוביק: השמאלנים חוגגים ניצחון מדומיין

עקיבא נוביק על מינויו של אהרון ברק: "עוד לא ראיתי תגובות כועסות או זועמות מימין למינוי של אהרן ברק, אבל הפיד שלי עולה על גדותיו משמאלנים לועגים שחוגגים איזה ניצחון מדומיין"

עקיבא נוביק באולפני כאן
עקיבא נוביק באולפני כאן | צילום: עקיבא נוביק (צילום: יפעת קלמר)

העיתונאי הסרוג עקיבא נוביק, אומר כי בעוד הימין לא הגיב בזעם למינויו של אהרון ברק לנציג מדינת ישראל בבית הדין בהאג, בשמאל מנצלים את המינוי כדי להתנגח בימין.

בחשבון הטוויטר שלו כתב נוביק: "עוד לא ראיתי תגובות כועסות או זועמות מימין למינוי של אהרן ברק, אבל הפיד שלי עולה על גדותיו משמאלנים לועגים שחוגגים איזה ניצחון מדומיין".

למה אי אפשר פשוט לומר: מינוי מעולה של משפטן מוערך. כמה טוב שמתעלים על המחלוקות הפנימיות בנושא כל-כך חשוב", תהה נוביק.

בהמשך כתב נוביק: "קשה לחשוב על מינוי יותר מתאים וחכם מזה. מהלך מבורך של נתניהו. הלוואי שברק ינחל הצלחה. אנשים פה משתוקקים לחזור ל6.10 ומתקשים לרדת מהעמדות המבוצרות".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

4
3
רונן
08.01.24

עקיבא מוזמן לבדוק מה כתב השר עמיחי אליהו כפוי הטובה או טלי גוטליב המטומטמת. מוזמן גם לבדוק את פיד ימין המעלה קצף