חדשות

הרמטכ"ל במנהרות חמאס: "יש לכם יתרון גדול"

הרמטכ"ל יחד עם ראש השב"כ ביקרו בעזה, נכנסו למנהרות החמאס ושוחחו עם הלוחמים "ישנה הערכה רבה, נגיע להישגים חשובים וטובים"

הרמטכ"ל במנהרות חמאס: "יש לכם יתרון גדול"
צילום: הרמטכ"ל וראש השב"כ במנהרות (דובר צה"ל)

הרמטכ״ל הרצי הלוי וראש השב״כ נכנסו אתמול (שישי) למנהרות החמאס בלב חאן יונס יחד עם מפקד פיקוד הדרום, ראש אגף המודיעין, מפקד אוגדה 98 ולוחמי יחידה מיוחדת.

הרמטכל וראש השבכ במנהרות
הרמטכל וראש השבכ במנהרות| צילום: הרמטכ"ל וראש השב"כ במנהרות

המטכ"ל דיבר עם הלוחמים ואמר כי "ישנה הערכה רבה מאוד, זו לחימה מסובכת, אני חושב שהשילוב פה גם של הקצב וגם של ההתמודדות פה עם השטח הבנוי והרעיון של להחזיק את המרחב, לחקור אותו למטה, אנחנו רוצים לקחת אזורים גדולים למעלה, להתפשט גם מתחת לאדמה, נגיע להישגים חשובים וטובים ויש לכם יתרון גדול מאוד על מי שנלחם בכם".

חדשות סרוגים

"אין פה בכל רצועת עזה כוח כמו ברמה שלכם" אמר הרמטכ"ל, "לא האישית, לא המסגרת, לא הציוד, לא היכולות, לא האימונים, אז כל פעם שאומרים לכו חזק קדימה".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

5
3
סיון אסיף כל הכבוד לרמטכ"ל. מאוד או
06.01.24

אוהבים אותך. כל אלו שהרימו קול עליך. לא שווים את הבוהן שלך.