סקר חדש שפורסם על ידי הרשות השנייה, בדק היחס של הצופים בבית אל תכני החדשות ומידת אמינותם.

על פי הסקר, שפורסם באתר ישראל היום, ערוצי הטלוויזיה הישראליים הם המקור העיקרי למידע חדשותי (65 אחוזים מהנשאלים) וכי אלה נתפסים כאמינים ביותר בעיני הציבור (61 אחוזים).

מבין ערוצי הטלוויזיה הישראליים, קשת 12 נמצא בראש (70 אחוזים) ואחריו רשת 13 (47 אחוזים), בעיקר בשל הכתבים והפרשנים של שתי החברות. הערוצים אליהם פונה חלק קטן יותר מהציבור הם כאן 11 (36 אחוזים) וערוץ 14 (33 אחוזים).

עוד עולה מהסקר, כי במקום השלישי נמצאות הרשתות החברתיות (44 אחוזים), מתוכן הציבור פונה בעיקר לפייסבוק (52 אחוזים), לאחר מכן לאינסטגרם (31 אחוזים) ולבסוף לטלגרם (29 אחוזים).