השרה לשעבר, גלית דיסטל אטבריאן, פותחת הכל ועושה חשבון נפש. בראיון לחדשות 13 היא מדברת על הכישלון כשרת ההסברה, ההתפטרות והכעס על נתניהו, מדוע סומנה על ידי לשכתו ויועציו, ועל מה היא מתנצלת בפני השמאל: "יצרתי שסע ויצרתי פילוג ויצרתי מתח, והמתח הזה הוביל לחולשה והחולשה הזאת בהמון מובנים הובילה לטבח".

WhatsApp-Video-2023-12-31-at-15.46.36| צילום: גלית דיסטל בראיון לחדשות 13
אנשי הלשכה תקפו את הח"כית: לא את האחראית
תגובות
גלית, היית מוכשרת ונעלמת. פשוט התאדות עם מינוייך לשרה. חבל. צאי מהפוליטיקה לעשות לביתך. מאחל לך הצלחה מלאה.