ראש ישיבת ההסדר טפחות הרב אייל גריינר, שאיבד השבוע את תלמידו אושרי בוצחק ואת חתנו יהונתן לובר, משתף בתחושות ובציפייה שלו ממקבלי ההחלטות.
בראיון לרדיו קול ברמה, אמר הרב אייל: "כיהודים אנחנו מאמינים שהם לא נפלו לשווא, אני רוצה להאמין שמקבלי ההחלטות שמים את המטרות העיקריות של החזרת כל החיילים חיים ובריאים".
עוד באותו נושא
חגי לובר ספד: יצאת בני להכרית את הרוע המרוכזחדשות סרוגים

עוד הוא אמר: "עם ישראל בנשמתו הוא חזק וצמח באלפי שנים. יש שבר, כאב, ואובדן, שחווים בני המשפחה בימים אלה. אנחנו במלחמת אין ברירה. מערכה במלחמה, ומערכה להמשיך בחיים".
עוד באותו נושא
אב הנופל: מי ההזוי שיגיד לי שבני היה בוזז ומשתמט?חדשות סרוגים

על רגע הבשורה הקשה הוא סיפר: "היה פחד שלושה חודשים מהדפיקה בדלת. עכשיו צריכים לצאת מחוזקים".





תגובות
אנשים כאלו הם עמוד וחוט השדרה של עם ישראל חוזק כזה אמונה כזאת בבורא עולם מחזרים לא רק אותו אלה את כל עם ישראל המקום ינחם אתכם עם שאר ציון וירושלים ולא תוסיפו לדאויה עוד
כאב עצום. מלח הארץ. שנהיה ראויים להם ולכם
הכאב נוראי, חיזקו ואימצו, משתתפת בצערכם
מלח הארץ, גיבורי ישראל.