שר הכלכלה ניר ברקת התייחס הבוקר (ראשון) בכניסה לישיבת הממשלה למצב הלחימה ברצועת עזה ואמר "אנחנו נחמדים מדי ומתחשבים מדי".
ברקת בביקורת על הקבינט| צילום: השר ברקת (דוברות השר)
"זה בוקר קשה לכולנו" אמר ברקת לכתבים. "אני מבקש לשלוח תנחומים וחיבוק גדול למשפחות השכולות של הנופלים הלילה. אני מודאג. לא מתקבל על הדעת שאנחנו נסכן חיילים שלנו, ונשלח אותם חשופים בכל מיני מבנים, מבלי שהפצצנו לפני כן".
צה"ל מתיר לפרסם שמות של 8 לוחמים שנפלו בקרב
"כניעה לכל לחץ חיצוני, גם אם זה לחברים הכי טובים שלנו, זו טעות קשה שאנחנו משלמים עליה מחירים כבדים". השר ברקת הדגיש ואמר כי "התפקיד שלנו כממשלת ישראל, בראש ובראשונה לדאוג לאינטרסים החיוניים של מדינת ישראל. אסור לוותר בגלל שום לחץ״.
תגובות
זאת מלחמה כול העולם נגדינו לבנון כול השטחים אירן טהרן תימן סוריה דמשק כולם נגדינו זאת מלחמה קשה פרצה מתאריך 7.10.23