חלל צה"ל נוסף

הותר לפרסום: לוחם צה"ל נהרג מירי חיזבאללה בצפון

סמל עמית הוד זיו, בן 19 מראש העין, נפל אמש במהלך פעילות מבצעית בצפון הארץ תוצאה מהשיגורים משטח לבנון לעבר מרחב שתולה. לוחם נוסף נפצע קשות והועבר לבית החולים

עמית הוד זיו
עמית הוד זיו | צילום: עמית הוד זיו (צילום: דובר צה"ל)

הותר לפרסום כי סמל עמית הוד זיו, בן 19 מראש העין, נפל אתמול (שישי) במהלך פעילות מבצעית בצפון הארץ כתוצאה מהשיגורים משטח לבנון לעבר מרחב שתולה. בנוסף נאמר כי לוחם נוסף בגדוד 71, עוצבת ׳הברק׳ (188), נפצע באורח קשה באירוע שבו הלוחם נפל. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים, ומשפחתו עודכנה.

בעקבות האירוע, כוחות צה"ל תקפו הבוקר ובמהלך הלילה מטרות טרור של חיזבאללה, ביניהן תשתיות מבצעיות, תשתיות טרור ומתחם צבאי. כמו כן, כוחות צה"ל תקפו בארטילריה בשטח לבנון.

בתוך כך, בחיזבאללה הודיעו על שני הרוגים נוספים מארגון הטרור: חסן עבד א-נבי טליס ועלי חוסיין חרב. בכך עלה מנין ההרוגים שהארגון הודיע עליהם ל-123 מחבלים מתחילת המלחמה, אך בישראל מעריכים כי מספר ההרוגים בפועל גבוה יותר.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות