חדשות טלוויזיה

החטופה מירב טל על השהות בשבי: "כל דקה היא נצח"

אחרי ששהתה בשבי חזרה מירב טל והתאחדה עם ילדיה. כעת היא ניצבת מול המצלמה ומספרת על השעות הקשות בשבי ועל המפגש עם בנו של בן זוגה, יגיל יעקב, בלב עזה

החטופה מירב טל על השהות בשבי: "כל דקה היא נצח"
צילום: (באדיבות: קשת 12)

אחרי 53 ימים בשבי החמאס, שבה הביתה מירב טל שהתארחה בחג בקיבוץ ניר עוז אצל בן זוגה יאיר יעקב שעדיין נותר בעזה. בפרק מיוחד של עובדה שישודר הערב (חמישי) היא מספרת איך התמודדה עם חוטפיה, ועל הרגע שפגשה בשבי את יגיל יעקב בן ה-13, בנו של בן זוגה.

צפו בפרומו:

WhatsApp Video 2023-12-21 at 09.43.57
WhatsApp Video 2023-12-21 at 09.43.57| צילום: (באדיבות: קשת 12)

אחרי שחזרו לארץ, חטופים רבים מתחילים להשמיע את קולם ולספר על השהות שחוו בשבי: "היינו בטוחים שוויתרו עלינו, שעכשיו רוצים לנצח את המלחמה הזאת" סיפרה אגם גולדשטיין אלמוג בת ה-17 שנחטפה עם אמה חן, ושני אחיה הקטנים, גל וטל בריאיון לגל"צ. אביה נדב ואחותה הבכורה ים נרצחו בביתם, בשעות הראשונות של מתקפת הטרור.

כשנשאלה מה ידעה בשבי על גורל אביה ואחותה השיבה: "היינו עדים להכל, אבל הייתה איזושהי תקווה שלא. שנחזור ואבא שלי יחכה לנו על כיסא גלגלים. ים כבר ידענו, אבל אבא שלי עוד הייתה איזושהי תקווה קטנה. אבל הרדיו סגר לנו שם… שמענו בדיוק מה שהיינו צריכים לשמוע, שמצטערים על אבא וים וזהו". היא שיתפה שחלמה בלילות השבי על אביה ואחותה.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות