חנוך דאום: המגזר שלי משלם מחיר יקר במלחמה - סרוגים

חנוך דאום: המגזר שלי משלם מחיר יקר במלחמה

חנוך דאום: "כשליש מהנופלים הגיעו מישובים דתיים, ובנוסף להם יש גם נופלים דתיים רבים מערים כמו ירושלים, רעננה, פתח תקוה שנפלו בעזה. יש מוסדות לימוד שספגו כמות כואבת במיוחד של הרוגים"

author-image
חנוך דאום: המגזר שלי משלם מחיר יקר במלחמה
  (צילום: תום גת)

איש התקשורת והקומיקאי, חנוך דאום, מתייחס לאחוז חובשי הכיפות הסרוגות שנפלו מאז תחילת הכניסה הקרקעית לעזה, ואומר כי המגזר אליו הוא שייך משלם מחיר יקר מאוד במלחמה.

דאום התייחס לנפילתו של רס"ל מעוז פניגשטיין ז"ל תושב גבעת חנן שבסוסיא, וכתב: "מעוז היה האיש של אודיה ואבא של התינוקת טנא. אני מבקש לציין, לא חלילה כשיח מפלג אלא כדי להעלות על נס את המחיר היקר שמשלם המגזר ממנו הגעתי, הציבור הדתי לאומי, במלחמה הזו".

דאום ציין כי "כשליש מהנופלים הגיעו מישובים דתיים, ובנוסף להם יש גם נופלים דתיים רבים מערים כמו ירושלים, רעננה, פתח תקוה שנפלו בעזה. יש מוסדות לימוד כמו הימלפרב, הישיבה התיכונית בקרית ארבע, ישיבת נווה שמואל באפרת וישיבת ההסדר בירוחם שספגו כמות כואבת במיוחד של הרוגים".

"מי שעוקב אחריי יודע שאחדות היא משימה לאומית בעיניי ואתגר שאני משתדל לפעול למענו כל העת, ואני מציין זאת רק כדי לשלוח חיבוק למגזר האהוב הזה שנושא בנטל ובכאב וראוי להערכה, לצד כל משפחות השכול וערים נוספות כמו מודיעין ושהם, שסופגות במלחמה הזו מכה אחר מכה. כולנו רקמה אנושית אחת".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
133 תגובות - 89 דיונים מיין לפי
1
לא רק המיגזר...
שמעון | 19-12-2023 20:18
לא רק המיגזר שלך מכל שכבות העם מהערים מהקיבוצים ומהמושבים ועל תעשה חישובים למי יש ותר גדול הקמת המדינה וכל המילחמות עד לזו נפלו בני הקיבוצים הרבה יותר ממתר השכבות אס תירגע יורד קצת למיקלט של בן גביר נער הגבעות הפושע המורשע שלא יזכה לראות את סיף המלחמה אמן
תראה איך אתה מקלל יהודי
אתה ודאי משתמט | 21-12-2023 9:46
שקוף מי אתה
ת״א העיר הגדולה לא בארוע
תתעדכנו | 20-12-2023 1:58
לא רוצה שאף אחד יהרג! עובדה היא הותר לפרסום אין מתא. היה אחד פישר חייל בודד. עירוני א תיכון חדש אליאנס תלמה ילין עירוני ד ת״א איה חייליך?
לך תשתה כוס...
דוד | 19-12-2023 23:01
לך תשתה כוס מים, ותעשה השתלת מח.
2
מישהו יודע כמה...
דניאל | 19-12-2023 20:29
מישהו יודע כמה נופלים יש במדינת ת''א?....
בתל אביב ובמגזר החילוני לא מעט.
דני | 11-03-2024 12:57
קח בחשבון שהציבור הדתי לאומי הוא כ 15% מהיהודים הלא חרדים, ובגילאים 18-35 הם באחוז גבוה יותר. (כ 20-25%) כך שהם אמנם אחוז גבוה יחסית מההרוגים, אבל פחות ממה שמשקפים בתקשורת. בדרך החישוב הנכונה אחוז החילונים שנהרגו יחסית לאוכלוסייה היהודית לא נמוך.
3
מר דאום וערוץ...
א.פ | 19-12-2023 20:41
מר דאום וערוץ ההפרדה. כמו שכתבתי עד היום. מבחינתכם יש רק סרוגים אין חילונים ואחרים. ממשיכים לגרום לפיצול ולא ביחד לדעתך מקום המדינה עד היום נפלו לצערנו בהרבה בסדרי גודל חילונים מסרוגים. אתם רחוקים מאוד (ושכך ישאר) מאחוזי הנופלים מהסקטור החילוני ובפרט הקיבוצים. תתחילו לקרב תפסיקו לפצל.
אתה מתעלם מהעובדות של עשרות שנים אחרונות
תלמד עובדות | 21-12-2023 9:48
אחוז הדתיים שנופלים הוא גבוה בהרבה מהאחוז באוכלוסיה, איפה בדיוק מפגיני קפלו???? לא נעים לך עם העובדות
4
רבים מבני המגזר...
צודק לגמרי | 19-12-2023 21:11
רבים מבני המגזר הממלכתי דתי משרתים בקרבי מתוך ציונות ואמונה בדרך זו. כתות שלמות ביב מתחלקות לחטיבות צבאיות קרביות ולצערנו יש במגזר אבדות רבות. אני מכירה משפחות רבות בהן יש 4 ו5 לוחמים במשפחה הגרעינית. אם מוסיפים את האחיינים והחתנים המספר גדול בהרבה. לא שמחה על כך ולא עושה תחרות חלילה, אף אחד לא שמח שהמגזר שלו סופג. ובזמן מלחמה זה קשה יותר מתציד. חנוך מעריך, מוקיר ומודה למגזר.
5
נראה לי ששברנו...
שלום | 19-12-2023 21:15
נראה לי ששברנו שיא גינס במלחמה שבה נהרגו הכי הרבה משתמטים משירות קרבי
6
התבלבלת. המגזר החילוני...
כרגיל שקרנים ובכיינים | 19-12-2023 21:21
התבלבלת. המגזר החילוני משלם על השחיתות והיהירות וההתעללות בפלסטינים שאתם מובילים. הרסתם את המדינה הפכתם אותה ללא חוקית. בהמות עבריינים
תמיד מעניין לקרוא...
א. ר. | 20-12-2023 8:47
תמיד מעניין לקרוא תגובה נבונה ומנומקת כשלך. אשמח לקבל יותר מידע ממשי בעיקר בתחום הבהמות והעבריינים. גם ארצה להבין כיצד הפכה המדינה ללא חוקית
השמאל המטורלל חי...
יואב | 20-12-2023 8:07
השמאל המטורלל חי בהכחשה תמידית. רצחו, אנסו, שחטו ושרפו אותם. הם הפגינו בעד שוויון לעזתים. בסוף שחטו אותם אותם עזתים. על מי מוציאים תסכול? ....
שכל זה לא...
דוד | 19-12-2023 23:00
שכל זה לא הצד החזק שלך. הל עזב את עזה לפני 18 שנים, התרוץ המטומטם של התעללות בישמעאלים, לא רק שהוא לא מחזיק מים, הוא גם לא קשור לסיפור של עזה, אבל לך תסביר לשמאל עובדות.
7
צודק בהחלט, נתון...
זהבה אלקבץ | 19-12-2023 21:23
צודק בהחלט, נתון ברור וכואב. מקווה שהציבור יזכור זאת! כמה אמירות קשות נשמעו על הציבור הדתי לגווניו השונים????
תן נתון ממעוזי הליכוד
שלמה | 21-12-2023 10:49
דאום תספר לכולם מה תרמו מעוזי הליכוד הפטריוטים משכונת התקוה שוק מחנה יהודה אלו שתמיד בראש הנאמנים למדינה אני בטוח שכלום ושום דבר לעומת מפגיני קפלן אבל מכיוון שהם דואגים שאתה וכמותך יהיו בשלטון אז אתה לא מזכיר את אפסיותם
8
נכון. בולט ...
ארנון | 19-12-2023 21:37
נכון. בולט מאוד. כבר הרבה שנים שבוגרי המגזר הדתי לאומי מובילים את הלוחמים והקצונה הבינונית בצבא הבעיה היא ששם הם נשארים כי מישהו מתאמץ מאוד שלא יגיעו לקצונה הבכירה ובכלל להובלה בצבא ובתחומים אחרים במדינה. הציבור הכי ערכי ומחוייב מצד אחד ומאידך הציבור הכי מושמץ ומקופח.אך כל זה עומד להשתנות ובקרוב. אגב, מר דאום אני שמח שאתה רואה את עצמך שייך לציבור הזה רק תסביר לי איך זה מסתדר עם העובדה שאתה לא מחמיץ שום הזדמנות לבקר ולהשמיץ אותו...
למשל האיסטרט הדגול...
טט | 20-12-2023 10:11
למשל האיסטרט הדגול לבית דרוקר.
9
יותר חיילים אשכנזים...
ומה אחוז האשכנזים לעומת המזרחיים? | 19-12-2023 22:05
יותר חיילים אשכנזים נהרגו ממזרחיים. וכמה חיילים חרדים נהרגו? וכמה חילונים? כמה חיילים מהפריפריה נהרגו וכמה מישובים מבוססים כלכלית? מי שמרגיש חוסר נוחות מהשאלות והתשובות להן שיחשוב פעמיים
10
מאחר שאנחנו נלחמים...
רק צודק | 20-12-2023 0:18
מאחר שאנחנו נלחמים בגלל הדתיים ונמשיך להילחם בגללם. לא ברור למה חילונים מתים בשביל להחזיק בשטחים לא לנו
איש קטן ......
איריס | 20-12-2023 7:53
איש קטן ... אני חילונית, אך ברור לי שתושבי יהודה ושומרון הן מלח הארץ!!! הראשונים להגן ולישב את המדינה. אנחנו כאן הרבה בזכותם ולא ההיפך!!!
נכון ...
בדיוק | 20-12-2023 7:27
נכון
איזה היוולת... אתה באמת...
סיוואר | 20-12-2023 6:47
איזה היוולת... אתה באמת עדין חושב על שטחים שלהם ושלנו?
11
בשם האחדות שאתה...
נ | 20-12-2023 0:48
בשם האחדות שאתה דוגל בה אתה מבחין בין המיגזר שלך והיתר?לא הגיוני שהעזתים ירי בכוונה במיוחד על המגזר שלך כמו שלא הבחין בין אשכנזים מזרחים חילונים דתיים
12
צודק רק ת״א העיר הגדולה לא בארוע ומבלה בהצגות
כל רחבי הארץ חוץ מתא | 20-12-2023 1:53
המום מכמות הנופלים האיכותיים מיהודה ושומרון ירושלים מושבים קיבוצים מודיעין תא בגלי צהל או להקה צבאית כניראה 50% בכלל קב״ן לא התגייסו כלל.
13
האם יש מישהו...
מענין | 20-12-2023 5:05
האם יש מישהו מצאצאי קובעי המדיניות המשפטית ההומנית...-בקרבי?
14
על איזה מגזר...
תומר ר | 20-12-2023 6:22
על איזה מגזר אתה מדבר,אתה ערקת מזמן על מה אתה מקשקש,
15
לידיעת הקורא רון...
יהושע | 20-12-2023 7:05
לידיעת הקורא רון חולדאי ואמירתו התמוהה מאמש
16
כל המלחמות מאז...
חצוף! | 20-12-2023 7:26
כל המלחמות מאז 67 הן בגלל המגזר שלך - כולן נועדו להימנע מהקמת מדחנה פלסטינית באיוש!! וכמה נהרגו - ממש לא מהמגזר שלך - ב 7.10 כי אוגדת עזה הלכה לשמור על המגזר שלך ביוש???
נראה שחסר לך...
א. ר. | 20-12-2023 8:45
נראה שחסר לך קצת ידע היסטורי והיכרות עם האזור בו אנו חיים. על רגל אחת ניתן לומר שכל המלחמות נגרמו בגלל סירוב מוחלט של הערבים לקבל התיישבות יהודית באזור.
חצוף מחוצף ושקרן עוד...
איציק אזולאי | 20-12-2023 8:32
חצוף מחוצף ושקרן עוד לא הפנמת מי האויב ומי האוהב אבל לשכמותך מלאי שנאה לאחיך בני עמך שהקריבו הכל למענך ולמען האחים שלנו(כי כולנו אחים)בעוטף לא נותר אלא להתבייש ולהוקיע אנשים בזויים כמוך
בפעם ה1000 את...
עמית רומם | 20-12-2023 8:30
בפעם ה1000 את הטעות שילמו מי שתמך ושמח על ההתנתקות . חשב שניתן לעשות שלום עם אותן חיות אדם . לצערנו התפכחנו ב 7 לאוקטובר. לא רוצים יותר שלום איתם . נקרע להם את הצורה , נחזיר את המתיישבים לדוגית ,רפיח ים ומורג , ואתה ושכמותך תתמוססו
17
זה לא סוד...
רננה שגב | 20-12-2023 7:33
זה לא סוד שגם המגזר המזרחי משלם 50% מהרוגי המלחמה הזו כל אחד כואב על השבט ועל כלל חיילי צהל. ולכן המגזר המזרחי עם 50% הרוגים המגזר של הכיפות הסרוגות 44% ויוצאי רוסיה ואתיופיה הם 3 % הנותרים הם כלל ישראל. כל חיילי צהל ההרןגים הם נשמה בפני עצמה אסור לציבור כזה או אחר לנכס את כמות ההרוגים לעצמו . הגיע הזמן שהשמאל הקיצוני יפסיקו לזלזל במזרחים ובמתיישבים הם הראשונים שקמו להציל את הקיבוצים בעוטף עזה .
לא נראה לי...
א. ר. | 20-12-2023 8:43
לא נראה לי שיש טעם בחלוקות עדתיות, אבל חשוב לדעת כנתון, שהאוכלוסיה המכונה מזרחית, גדולה יותר מזו המכונה אשכנזית בערך ביחס של 4 ל 3
18
לך תגיד אז זה לחולדאי
סימה | 20-12-2023 7:59
רוב הנופלים הם חובשי כיפה
19
אנטישמי. ...
יוסי | 20-12-2023 8:04
אנטישמי.
20
גרוע מאד שהנטל...
שמאל | 20-12-2023 8:21
גרוע מאד שהנטל לא נופל על כולם. האם אתה מצפה שלמגזר יהיו גם פריווילגיות יחודיות? מה דעתך על החיבור חיבוק הממש חזק בין המגזר שלך לבין החרדים?
21
תגובה
אאג | 20-12-2023 8:24
אחרי המלחמה נדרוש שיוויון בנטל ולא רק מהחרדים
22
גם מנהיגי המגזר...
עמיחי | 20-12-2023 8:38
גם מנהיגי המגזר שלך עסוקים כעת בביזת הקופה הציבורית ובהבערת יוש
23
עכשיו עושים חשבון? כשיצאו...
הציוני | 20-12-2023 8:41
עכשיו עושים חשבון? כשיצאו נגד הקיבוצים ששילמו את המחיר הגבוהה בכל מלחמות ישראל, יצאתם נגד האיזכור הזה והיום פותחים חשבון חדש. רק להזכיר שלא מעט הרוגים היו על שמירת ההתנחלויות החוקיות והלא חוקיות. לא מעט השקעות היו בהתנחלויות על חשבון איכות החיים של תושבי ישראל. עדיין במגזר הדתי רוצים לחזור ולהתנחל בעזה. כמובן לא נשכח שעשרות גדודים ישבו בשומרון בפעילות על חשבון אימונים והצתידות צהלית. אל תפתחו חשבונות!!!
תתבייש לך אתה...
אני | 20-12-2023 11:29
תתבייש לך אתה לא מורם מהעם אנשי הציונות הדתית הם האנשים שהכי אוהבים את המדינה ומוכנים לשלם בחייהם לא כמו התל אביבים שרק משסים ומגדפים אבל כמעט ולא מתגייסים ליחידות קרביות אלא ליחידות תומכות לחימה שלא נלחמות או לקריה אז די להסית נגד אחינו המתיישבים
24
חנוך, לו ראשט...
חרדי | 20-12-2023 8:44
חנוך, לו ראשט המגזר שלך לא היו עסוקים בהבערת יוש ( סוכות בחווארה וכו ) היו יותר כוחות בגזרת עזה ואז כל האירוע לא היה קורה או יותר מצומצם . כדי לזכור גם בזה את תרומת המגזר
חדרו מעזה ב...
אייל | 20-12-2023 9:56
חדרו מעזה ב 60 נקודות. מאה חיילים זה מה שהיה עוזר? אגב הזוועות שבוצעו קרו גם בחברון לפני מאה שנה. בלי 'לתרום' להבערת השטח
25
צריך לחבק את...
שוקו | 20-12-2023 8:59
צריך לחבק את חובשי הכיפות שנושאים בנטל .הכי הרבה ומקבלים הכי פחות.לידעת ראש עיירית תל אביב
26
חלק מהתגובות מעבירות...
שחל | 20-12-2023 9:00
חלק מהתגובות מעבירות את המסר (אני אישית מקווה שמדובר בבוטים למינהם), אבל נראה שיש בתוכנו ערלי לב כמו שאמרו הנביאים. אנשים שאין להם כבוד לעצמם. חנוך דאום הביא נתון מצמרר שבאמת קשה להכילו במיוחד אם יתר הנתונים שהובאו עוד (מזרחיים רוסים אתיופים) עי מגיב נוסף. נתונים שכל עין דומעת רואה ושותקת. (יאיר לפיד ושכמותו על קשריהם ווטימין ה -c שקיבלו יושבים לנו על העורף) . כל אלה שלא הבינו עדיין כמה יוש היא גדר ביטחון לתל אביב ומרכז - מה לעשות אין שכל אין כאב. מי שעדיין לא הבין מה זאת מדינה יהודית, רוח יהודית , מי שעדיין לא התעייף מכסילותו ואיוולותו .אני מאוד מקווה שאינכם עוד הרוב
27
למה לגרום לאנשים...
עפרה כהן | 20-12-2023 9:22
למה לגרום לאנשים לקיים שיח פילוג?למה?! נכון שרוב הנלחמים והחללים חובשי כיפות אבל למה לצאת בהצהרות האלה? אנשים רואים את זה לא צריך לנפנף בזה. כול העדות והסוגים נלחמים כתף אל כתף. על כולם אנחנו מתפללים שיחזרו לשלום !
הגזמת לגמרי. לא...
האזרח ג. | 20-12-2023 11:03
הגזמת לגמרי. לא רוב הלוחמים ולא רוב החללים חובשי כיפות.
עופרה כדי שתפסיקו...
אזרחית | 20-12-2023 10:08
עופרה כדי שתפסיקו לתקוף את הציבור הנפלא הזה. גם בזמנים אחר המלחמה
28
למרות שאני חילוני...
אחד העם | 20-12-2023 9:47
למרות שאני חילוני (לשעבר מהמגזר הדתי) אני חושב שזה נכון לציין זאת,כי עדיין שומעים על כל מני בעלי משרות ציבוריות שטוענים כי מהמגזר הדתי יש הרבה משתמטים.
29
השם ינקום...
דודי אמסלם | 20-12-2023 10:02
השם ינקום דמם של הגיבורים זל. מה הטעם להתעסק בזה עכשיו . מיותר וחבל
30
דוד המלך כותב...
תנחום | 20-12-2023 10:52
דוד המלך כותב מה טוב ומה נעים שבת אחים גם יחד יחד ראשי תיבות יש חילוקי דעות הכוונה של המשורר גם שיש חילוקי דעות גם בא לרבות שעדיין נשב ביחד כמו אחים כולנו ונכיל אחד את השני עם כל השוני
31
ההגיון העקום של...
האזרח ג | 20-12-2023 11:01
ההגיון העקום של דאום. אני לא סופר אבל....
אתה אזרח דמיקולו
נתן | 03-04-2024 5:57
אתה עז רך
לאזרח ג. כשמדובר בנופלים...
אלחנן | 20-12-2023 11:47
לאזרח ג. כשמדובר בנופלים אתה פתאום לא יודע לספור. את האנרכיסטים ידעת טוב מאוד לספור. חנוך דאום הזדהה בשמו כשציין לאן משתייכים רוב הנופלים אתה בתגובתך אפילו מתבייש לציין את שמך, ואתה מכנה עצמך ״האזרח ג״ ואני אומר שאתה האזרח ז׳
32
מי שהתחיל בפילוג...
אביה | 20-12-2023 11:08
מי שהתחיל בפילוג אלו חברים לנשק, גב ברסלר וחבריה. עכשיו מתברר שצבא הירוקים בנוי על החרדלניקים וחלקם חרדים.עוד נבוא חשבון עם כל מארגני ההפגנות ואלו שגרמו לפילוג בעם כתוצאה מהפגנות מיותרות שאינן במקומם. הקשיבו לחיילים בסדיר ובמילואים לרבות הפצועים ואלו שנהרגו והשאירו צוואה כתובה או מצולמת או קולית ,הם רוצים אחדות בעם!!!
כמה בילבול ובורות...
לאביה | 20-12-2023 13:08
כמה בילבול ובורות אחים לנשק עזרו עם תחילת המלחמה לכל המגזרים
33
חבל שלהתעוררות יש...
חנוכה | 20-12-2023 11:47
חבל שלהתעוררות יש מחיר יקר, אחרי שבמשך השנתיים האחרונות אתה מאשים ומאשים את המגזר וסלחני ומבין כלפי הצד הרדיקלי
34
אויאויאוי המגזר שלך...חלק...
חיים | 20-12-2023 11:49
אויאויאוי המגזר שלך...חלק ניכר מהמגזר שלך :ישיבות ההסדר משרת חצי שירות ..שלא לדבר על הבנות המשתמטות או מואילות בטובן לשרת שירות אזרחי בן שנה בלבד.
35
העיקר להסית גנבים...
מושיקו | 20-12-2023 11:53
העיקר להסית גנבים כל הכסף ליוש ולחרדים או אלימות המתנחלים
36
גם המגזר שלי...
ממ | 20-12-2023 13:06
גם המגזר שלי משלם מחיר...למה בכלל אתה מעלה ענין של מגזר.....זאת השאלה!!!!!!
37
המגזר החילוני צריך...
אליהו | 20-12-2023 13:08
המגזר החילוני צריך לשלם לארץ ישראל ראשית ,קיבוצי העוטף צריכים להתאכלס מחדש על ידי ציבור דתי חובשי כיפות וגרעיני התיישבות תורניים וצביונים צריך להשתנות
עזוב, קיבוצי העוטף...
אי | 20-12-2023 16:34
עזוב, קיבוצי העוטף שלמו מחיר כבד ב 7/10 וצריך לתמוך ולעזור להם לחזור הביתה .
מתוק שלי אם...
רון | 20-12-2023 14:57
מתוק שלי אם אתה רוצה מלחמה אתה מוזמן
אתה יושב בטהראן...
משה כהן | 20-12-2023 13:33
אתה יושב בטהראן או סנקט פטרבורג? התגובה שלך מיועדת מראש להגביר את הקיטוב בארץ.
38
חנוך דאום לא שייך למגזר הדתי לאומי !!!!!!!!!!
א | 20-12-2023 13:13
מי שדתי לאומי הוא בראש ובראשונה שומר תורה ומצוות. הוא אוהב את ארץ ישראל השלמה בכל מאודו והוא מכבד גדולי תורה. חנוך דאום הוא דתלש מתיוון, שונא דת ושמאלני. מה לו ולנו?
הרבה כבוד לגדולי תורה
רועי | 21-12-2023 9:15
שלום אם היית קורא ספרו האחרון של חנוך היית רואה שיש לו הרבה כבוד לגדולי תורה אמיתיים
ככ מתאים למציאות...
משה כהן | 20-12-2023 13:28
ככ מתאים למציאות אנו, כי אתם אוהבים את התורה ושומרי מצוותיה ואוהבים את ארץ ישראל השלמה ושונאים יהודים שלא כמוכם. איזה יופי. איזה נחת אתה גורם לאבינו שבשמים.
39
למה לא מפרסמים...
שמוליק | 20-12-2023 13:51
למה לא מפרסמים את זה בגדול בכל הערוצים
40
דרכיה דרכי נועם...
שמואל | 20-12-2023 14:56
דרכיה דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום, בפועל כמה שנאה ופילוג יש כאן בתגובות, אני בטוח שהמגיבים כאן שייכים ללוחמים האמיצים בן גביר דורפמן ושות
41
אפשר לומר במפורש...
חג | 20-12-2023 15:06
אפשר לומר במפורש הרוב היחסי של ההרוגים הם דתיים לאומי
42
מסעץכימה עם כל...
מירי | 20-12-2023 15:24
מסעץכימה עם כל מילה והייתי מאד שמחה שמישהו יעלה בתקשורת את הנושא לכל אותם מלעיגים ומשמיצים את חובשי הכיפות. ליבי עם כל חלל אבל לא יכולה לומר שיש הרבה חללים מתל אביב, מסביון וממקומות נוספים. חובשי הכיפות מוסרים את נפשם ולא מחפשים דרכים להתחמק מהמשימה
43
חנוך דאום החילים האלה...
תמי | 20-12-2023 16:27
חנוך דאום החילים האלה מהמגזר שלך הם גם שלנו שלנו גם פה דיי שלנו שלהם (מה עכשיו תחרות !!!!???? כמה כאב בכל אחד שנופל יהי זכרם ברוך
44
אתה דפוק רציני...
מולייר | 20-12-2023 16:32
אתה דפוק רציני מה זה המגזר שלי לא הבנתי אתה והמגזר שלך לא חיים פה אתם לא ישראלים
45
חשבתי כך הנופלים...
יענקי | 20-12-2023 16:47
חשבתי כך הנופלים מעלים לנשק
46
זה כואב כי...
משפחת השכול | 20-12-2023 16:48
זה כואב כי המגזר האהוב הזה שנוא על ידי אנשי השמאל כול מה שעוללתם לו במשך תשעה חודשים זה עצוב ונורא מבקש מהשמאלנים דיי לפילוג ולשנאה כלפי המגזר הדתי (הקרוי המשחיסתים) זה הזמן לאיחוד אן לנו ארץ אחרת כולנו באותה סירה עם ישראל חיי ♥️????????♥️
47
ידידי היקר גם אם...
רמי | 20-12-2023 16:55
ידידי היקר גם אם כולם יהיו מהמגזר עדיין תהיו סוג ג ואולי גם פחות כאן האליטה שולטת קשה לומר שגם מקריבה הם הצווארון הלבן ואתם הכושים ומי שלא רואה הוא בת יענה
גועל נפש בטוחה...
זלדה | 20-12-2023 18:08
גועל נפש בטוחה שגם לא עניתה בשמך האמיתי. מי שהכושי הוא אתם האליטה המסריחה
48
מעניין איפו כל...
יאיר לפיד | 20-12-2023 17:30
מעניין איפו כל המתרוממים של תל אביב וכל השמאלנים
49
אלוהים ישמור איזה...
חילוני | 20-12-2023 18:25
אלוהים ישמור איזה תגובות דוחות יש כאן ואיזה תגובות יפות יש בפוסט המקורי שחנוך העלה בפייסבוק.
50
מה אתה מבקש...
זו לא גאולה, המדינה | 20-12-2023 18:56
מה אתה מבקש להוכיח בזה? מי בוחר את הנופלים, שכחת? כן, יש אצלכם סגידה לצבא . מי יודע חשבונות שמים אבל נגיע העת לחשבון נפש של הציבור הדתל על ההתייחסות למדינה כאתחלתא דגאולה כי זה לא! עשו לנו שואה בתוך המדינה עם הצבא הכי הכי. תתעוררו - תקשיבו לקריאת ההשכמה!
51
אנחנו דתיים צריכים...
דני | 20-12-2023 19:02
אנחנו דתיים צריכים לשמור על הערים שלנו ואז הם יגיעו לצווארון הלבן שבטוח יקח טיסות ויטוס לכל היעדים האירופים שלהם
52
כל עוד הילדים...
גבי נסימי | 20-12-2023 19:59
כל עוד הילדים של ביבי לא מגויסים אני גם לא אתגיס
53
כל עוד יאיר...
נסימי גבריאל | 20-12-2023 20:02
כל עוד יאיר נתניהו לא מגויס אין סיבה שאחרים יתייחסו אם הילדים של נתניהו היו מגויסים ההחלטות של ראש הממשלה היו אחרות
חבל מאוד שאתה...
אנונימי | 20-12-2023 22:03
חבל מאוד שאתה לא מבין שהעיקר זה לא ביבי אלא העם! אתה לא נלחם בשביל ביבי או כל פוליטיקאי אחר. אתה נלחם בשביל המשפחה שלך, השכנים שלך, החברים שלך וכל העם. ובשביל כל אחד מהם (וכן, גם ביבי) שווה למסור את הנפש
54
קודם כל כנראה...
עופר | 20-12-2023 20:13
קודם כל כנראה צודק .פעם זה היה קיבוצניקים בכל היח הקרביות היום זה רוב דתי וזה מצוין .אני כחילוני שרתתי במילואים עד גיל 55 וילדי משרתים עד היום במילואים בחוד החנית וכך אני משוכנע יהיו גם נכדי ,ולמרות זאת כימני בדעותי אני דורש לשחרר אותנו ממשפ הפשע של כחול השיער וכל הביביסטים נוטפי השנאה כאמסלם ,קרעי,רקב ו חבריהם עבורי כל לובשי המדים עם כפה ובלי מאמינים באלוהים במוחמד או בישו או בכלום כולם מצוינים וכולם עושים עבודה מתוך נתינה ועל כך אני מצדיע להם חזקו ואמצו
55
בחיים לא תשתוו...
ארמו | 20-12-2023 20:43
בחיים לא תשתוו לקיבוצניקים.קהילה קהלת מקוללת.
ארמו... כן ייערמו...
יחרב ביתך? | 21-12-2023 0:44
ארמו... כן ייערמו עליך אוייבי ישראל... ובנפולך...כמי בנפול אוייבי...לא אשמח
56
הבית הנוכרי צאצאי...
ארמו | 20-12-2023 20:49
הבית הנוכרי צאצאי הפועל המזרחי. חנן המחריב כבר קיבל עונשו.גם אתם שותפים הבכירים בהבאת שואת אוקטובר 23. שונאי אדם. יחרבטק.
57
דם הנופלים מהמגזר...
רן | 20-12-2023 21:05
דם הנופלים מהמגזר שלך אינו שונה מדמם של שאר הנופלים. המגזר שלך זוכה לאבטחה רבה יותר משל המגזר האחר שבא מישובי העוטף.
58
אם במספרים עסקינן...
כרמל | 20-12-2023 21:08
אם במספרים עסקינן המגזר שלך לא שילם מחיר כה רב ואכזרי כמו תושבי העוטף ששילמו בדמים
כרמלה... הקארמה בדרך. עלובה...
כרמל | 21-12-2023 0:42
כרמלה... הקארמה בדרך. עלובה שכמותך
59
?!?!?!? סליחה שלא...
גיא | 20-12-2023 22:01
?!?!?!? סליחה שלא נרצחנו מספיק...
שיח עצוב. כמה...
לילי | 21-12-2023 16:23
שיח עצוב. כמה עצוב לי לשמוע את התגובות. לא למדנו
60
פתאום זה המגזר...
צבוע | 20-12-2023 23:13
פתאום זה המגזר שלו. הוא כבר חילוני מקפלן מלא מלא.
61
זה בסדר גמור...
גבי ל. | 20-12-2023 23:29
זה בסדר גמור בהתחשב שחילונים רבים שומרים על הגבעות שהם משתלטים עליהן ועבור שמירה עליהם מזיזים עוד ועוד גדודים לשם כולל כוחות מהעוטף. המכשול שנכשל והשלמונים ששילמו לחמאס החליפו את החיילים עם הרובים כדי שיהיו יותר רובים ביוש על חשבון העוטף
זה בסדר שהם...
גבי ז | 21-12-2023 0:41
זה בסדר שהם נהרגים? בטח אתה שמאלני
62
את זה צריך...
חיים בן יהודה | 21-12-2023 0:56
את זה צריך ליברמן אביגדור לדעת כמה המגזרהדתי עושים צבא שהוא המושחת משמיץ אותם הוא לא שווה להיות הממשלה לא הוא ולא דרעי הגנב לשעבר
63
כמי שגר ליד...
שכן | 21-12-2023 1:41
כמי שגר ליד הר הרצל נמצא ורואה את ההלויות.אין ספק שרובם כיפות סרוגות. חובת השעה לתפוס יוזמה ולעשות רשימת נופלים ולהוכיח את העובדות
64
מה עם 2/3...
אילן | 21-12-2023 1:59
מה עם 2/3 מהנופלים, שעליהם אתה לא מדבר? מה עם 100% נרצחים וחטופים מהעוטף שהפ כולם לא מהבייס שלך? למהנעליהם אתהצלא מדבר. למה אתהמלא מדבר על בייס כלכך גדול ממשלת הזבל, שהם משתמטים וגונבים מהציבור תוך כדי המלחמה?
30% זה מיישובים...
לוחם ותיק | 21-12-2023 8:43
30% זה מיישובים דתיים! עוד רבים חובשי כיפות מיישובים מעורבים. רק הבוקר הודיעו על נפילת 3 לוחמים, 2 דתיים ( אחד מרמת גן). כאשר בגמנסיה הרצליה לא מתגייסים ובקפלן מעודדים סרבנות זו התוצאה. עוד חלק נכבד הם מהפריפריה...לא מצביעי השמאל. לצערי זו המציאות! כמה מקוראי הארץ נמצאים בחוד החנית?
65
דאום, עם כל...
טוב למות בעד ארצנו | 21-12-2023 8:41
דאום, עם כל הצער, כל השנים היו אלה הקיבוצניקים, וכעת קבוצה אחרת משלמת את המחיר.
סתמו את הפה...
צבי | 21-12-2023 12:08
סתמו את הפה כולכם אנחנו עם ישראל כולם אנחנו יהודיים די כבר
66
מדינת ת"א משתמטת ונמצאת בהפגנות ובחוף הים
אלו העובדות | 21-12-2023 9:50
הגיע הזמן לדבר על זה
67
100% צודק לצערי קשה...
תומר | 21-12-2023 13:57
100% צודק לצערי קשה מאוד וכל הכבוד לך על הניסיון לאחדות התקשורת ההרסנית לא משאירה מקום לנוח יהי זכרם ברוך
68
המגזר...
Rallf | 21-12-2023 14:43
המגזר שלך משלם בדם לא פחות ממגזרים אחרים, ושאר המגזרים משלמים במעות וכסף רב לקיומכם ולברישות הקואליציוניות ההזויות של מגזרכם ומגזרים הזויים של בטלנים וחסרי מעש ותוכלת אזרחית וללא תרומה למדינה ולקופתה. שב בשקט ואל תפתח את הפה ותעלה תזות הזויות ולעורר מחלוקות ופירוד בעם
69
מר דאום היקר....
הקיבוצניק | 21-12-2023 15:04
מר דאום היקר. שלא במתכוון חשפת את צרות העיין והחינוך המגזרי שלא יצאת ממנו. וכנראה הוא חזק מכם. כמה נפתו מהמגזר שלך ? 40 , 50, 70, כולל בשבת השחורה? אתה יודע כמה אנשי קיבוץ רבים לוחמים נטבחו. 400. וכמה סתם עירוניים מוכשרים במסיבה. ומה גודל המגזר שלך לעומת הקיבוצים פי 5. וכמה מהמגזר שלך חיים משרתים ומתפרנסים מהצבא. ובחוצפתך לא הזכרת אותם. אלא את השכול בשוהם ומודיעין. נולדת מגזר חונכת מגזר . ואם לא נפרק את המגזרים הלך עלינו!!! כי נם חזקים מכם.
לקיבוצניק למה הגענו....
לילי | 21-12-2023 16:21
לקיבוצניק למה הגענו. התשובה שלך מראה פילוג. הוא הביעה את דעתו ואתה לקחת את זה למקום מפלג ולא נכון. בואו נגלה אהדה. אנחנו עם אחד. הנופלים היקרים לנו מכל הם כולם נפלו למען מדינת ישראל. והם קדושים
70
התכוונת שהמיגזר שלך...
דניאל ג | 21-12-2023 15:17
התכוונת שהמיגזר שלך צריך לשם אפס אחוזים ושאר המיגזרים ישלמו 100%? כאן בדיוק מגיעה תפיסת שחיתות בישראל!
71
אם אחדות היתה...
מירי ב | 21-12-2023 16:05
אם אחדות היתה נר לרגלך לא היית עושה אבחנה בין מגזר למגזר.
72
המגזר שלך הביא עלינו את האסון הגדול.
אור לגויים | 21-12-2023 16:17
המגזר שלך איננו ציוני. הוא פונדמנטליסטי משיחי. מבחינתו ישראל איננה בית לאומי לעם היהודי בו יחיה העם היהודי בשקט ובבטחה, יחד עם יתר אזרחי במדינה, אלא מכשיר לממש שאיפות משיחיות של ארץ ישראל השלמה, ליהודים בלבד, בכל מחיר ובכל תנאי, גם במחיר דמים כבד. כך במשך פחות משנה הצלחתם להבעיר את כל המזרח התיכון בניסיון לממש את האידאולוגיה הפונדמנטליסטית שאימצתם לעצמכם. זה לא שאתם לא מגזר אמיץ, שלוחם בחירוף נפש ומוכן להקריב את חייו במלחמה. אתם אמיצים, נחושים ועשויים ללא חת. מחד אתם מאמינים בצדקת דרככם ומצד שני, בעיני מסתכל אובייקטיבי, אתם בורים שאינם מכירים את כל אוצרות הרוח האנושית מאז בריאת האדם ועד היום, אלא קטע קטן מאוד ממנה, שקשור לעם היהודי בלבד. אתם נלחמים לקדם אג'נדה שאיננה ציונית, שרוב העם דוחה, בשעה שעם ישראל חפץ בחזון הציוני של האבות המייסדים, שעליו קמה מדינת ישראל ושאותו מבטאת היטב מגית העצמאות.
73
נכון מאוד וכואב...
רחל גוטרמן | 21-12-2023 16:18
נכון מאוד וכואב מאוד!
74
המיגזר שלי? רגע...
מתי | 21-12-2023 18:48
המיגזר שלי? רגע אנחנו לא אותו עם?מה אנחנו נלחמים למיגזר כזה או אחר?אצלי במישפחה יש מכל המגזרים.
75
מגזר? שמעתם ?...
הבורר | 21-12-2023 19:29
מגזר? שמעתם ?
76
מההה???? למה??? מה...
רונית | 21-12-2023 19:33
מההה???? למה??? מה קשור מגזר מספיק כבר עם זה!!!!! שמעת את המגזר של הקיבוצים אומר משהו על מגזר???? עשית סטטיסטיקה של פצועים קשה/ פצועי נפש/ נטבחים ועוד???? תתבייש
77
מגעיל לעשות...
נחמן | 21-12-2023 20:57
מגעיל לעשות ספירת מלאי מגזרית. הפרד ושלוט ימין מלא מלא דבלים.
78
יש לך את...
ורד | 21-12-2023 20:58
יש לך את ביותר מגעיל???? ביחד נפסיד.????????????????????
79
אייחס את דבריך...
שמנצ'יק | 22-12-2023 8:00
אייחס את דבריך חנוך לטפשות ולא לרוע לב חלילה. אז לפי דבריך שני שליש הם מהמגזר השני....זה הרבה או קצת ? הו חנוך חנוך חנוך, כל כך הרבה לימוד תורני ולא השכלת לשנן ש גם אויל מחריש חכם ייחשב אבל מותר לך לטעות ולהודות, נחבק אותך
אתה לא מבין...
אליקו | 24-12-2023 2:42
אתה לא מבין במטמטיקה. אעזור לך. בישראל יש. 9.3 מליון תושבים. ביוש מתגוררים חצי מליון בסך הכל. שזה הרבה פחות משליש, ובסך הכל הציבור הדתי בכל הארץ הוא רחוק מאוד משליש, והרי מספר ההרוגים הוא לא לפי שום פרופורציות, עכשיו לך תעשה חשבון בור וכפוי טובה. אגב אני לא דתי לאומי
80
המגזר שלך הביא...
משה ב | 22-12-2023 9:31
המגזר שלך הביא והמשיחיות שבו הביאה אותנו למצב הזה.תתמודד
מי שהביא למצב...
ך | 24-12-2023 8:54
מי שהביא למצב הזה אלה אתם .ותמודדו ותקבלו את האמת.השמאל הנאור
בור. אני מבין...
אליקו | 24-12-2023 2:38
בור. אני מבין שלא טרחת לקרוא אמנת החמאס. עיין שם סעיף 7.
81
לולא הפוליטיקאים הבזויים...
טרובדור | 22-12-2023 18:01
לולא הפוליטיקאים הבזויים של הציונות הדתית, היינו מעריצים אותם. את גיבורי המגזר הזה שהם פטריוטיים האמיתיים חוץ מהמשיחים הסהרוריים ונוער הגבעות המרושע.
מי צריך את...
מתנחל לוחם | 23-12-2023 23:40
מי צריך את ההערצה שלך? יהודי מומר. צאצא שך מתבוללים. איכס
82
הגיע הזמן ....
יוס | 24-12-2023 7:20
הגיע הזמן . אחרי 140 שנים של השתמטות מעשיה ציונית. לא נשכח את הדתיים מתנגדים למדינת ישראל ומחכים למשיח. שיקח אותכם לכל הרוחות המשיח שלכם. עכשו תמותו בשבילנו כמו שאבותי בנו ומתו למענכם.
83
דאום אין שלי...
לירון | 24-12-2023 8:34
דאום אין שלי שלך תפסיק לחלק אותנו במלמחמה למגזרים .נןפלים הטובים והאמיצים והנפלאים שבעם ישראל.החללים הם שלנו.
84
אפילו במוות ובשכול...
ענת | 24-12-2023 9:03
אפילו במוות ובשכול אנחנו מתפלגים למגזרים?... ככה ננצח ביחד?!.... חנוך, אתה איש רגיש ונבון, כדאי שתוציא מהר מסר מאחד אחרי המסר המפלג הקשה הזה. אתה מספיק צנוע ודבק באמת, אז ממך אפשר לצפות לזה
85
הנופלים הם קדושים...
גבי | 24-12-2023 21:48
הנופלים הם קדושים ומי שלומד תורה לשמה שותף בנטל
86
מה קרה לך...
אוקסימורון | 24-12-2023 22:02
מה קרה לך אחינו? מה קרה ל אח שלי יצא המרצע מהשק והפלגנות לאור יום. גם בשכול יש מגזרים. גם בזה מתחשבנים מכינים את היום הרע והמפלג הבא. בושה וחרפה. זב??איש המתון שהטיף ל אחדות איזו אכזבה. איזו חשיפה של האמת שלו.. לך ובקש סליחה מאנשי מגזר הנופלים וסתום פיך לעד
87
מה המגזר שלך?...
אזרח | 25-12-2023 8:12
מה המגזר שלך? הגזענות? ראיתי אותך בפרומו לקודחים ונגעלתי מימך לכל חיי. גם בשנות ה 30 באירופה לא נראתה גזענות כזאת.
88
המגזר שלך "חטף" מדינה שלמה ולכן, סביר
דני3 | 25-12-2023 19:25
שישא בתוצאות וישלם את המחיר.
89
אל תערבבו שכול עם חישבים מסולפים.
דן | 18-05-2024 21:10
מה שקרה במלחמה האחרונה הוא שעיקר האבדות הן מהחטיבות שלוחמות בעזה (בכעיקר חיר), ולא מהחטיבות האחרות (שנמצאות למשל בצפון). הואיל שהרוב המכריע של תלמידי ישיבות ההסדר מתגייסים לחיר ורק מיעוטם לשריון למשל, כך נראית הסטטיסטיקה. אם זו היתה מלחמה אחרת שבה המעורבות הגדולה היא שריון (כמו במלחמת יום כיפור) הסטטיסטיקה היתה נראית אחרת לגמרי. או ואבוי לנו שבעזרת סטטיסטיקה עקומה אנו מכניסים את השכול כדי להרבות ריב ומדון. חידלו מזה! חנוך דאום תתביש!!