נס: הלכו להעיר את הילדים וניצלו - סרוגים

נס: הלכו להעיר את הילדים וניצלו

עם הישמע האזעקה מיהרו ההורים להעיר את ילדיהם. רגע אחרי פגעה הרקטה בחדר השינה שלהם. משעות הבוקר מטחים לכל חלקי הארץ. "אף פעם לא היינו בסיטואציה כזו, אני עדיין לא מעכל מה קרה לנו פה", סיפר בן המשפחה

author-image
נס: הלכו להעיר את הילדים וניצלו

נס באשקלון: משפחה מאשקלון, שביתה ספג הבוקר (שלישי) פגיעה ישירה של רקטה יצאה ללא פגע.

עם הישמע האזעקה, המקנה לתושבי אשקלון 15 שניות להיכנס למרחב מוגן, מיהרו ההורים לחדרי השינה של ילדיהם בכדי להעיר אותם. רגע אחרי פגעה הרקטה בחדר השינה בו שהו ההורים אך לפני מספר שניות, ולמרות שלא הספיקו להגיע לממ"ד איש מבני המשפחה לא נפגע.

עם זאת, עשרה בני אדם נפצעו באורח קל מרסיסי זכוכית ו-8 נוספים לקו בחרדה. טיל נוסף פגע בחצר בית בעיר. אין נפגעים בנפש באירוע זה.

הבן נאור, בן 14 שעולה לכיתה ח', סיפר: "אני ישנתי בחדר ולא התעוררתי מהאזעקה. פתאום אימא ואבא נכנסו לחדר להעיר אותנו שנבוא לממ"ד ואז היה פיצוץ גדול ואש. עפו רסיסים, הכול פתאום קרס. אף פעם לא היינו בסיטואציה כזו, אני עדיין לא מעכל מה קרה לנו פה", אמר לYNET.

בתוך כך, במקביל להמשך הירי מרצועת עזה ולתקיפות צה"ל, המגעים להפסקת אש ארוכת טווח בין ישראל לחמאס נמשכים: אמש נמשכו הדיונים בנושא עד לשעות הלילה, כאשר מצרים מעבירה מסרים בין הצדדים ובמקביל גם ארה"ב חוזרת להיות מעורבת, אולם עד כה לא הושגה הסכמה סופית. דובר חמאס, סאמי אבו זוהרי, אמר סמוך לחצות כי המגעים הפעם מתקדמים יותר מאשר בסבבים קודמים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
נס
נס | 26-08-2014 15:12
תודה בורא עולם,שאתה עושה לנו כל כך הרבה ניסים,אף על פי שאנו לא עושים את רצונך.רוב עם ישראל לא שמרו שבת,(כי עכשיו כולם ישמרו),ואף על פי כן אתה ממשיך לשמור עלינו.רוב בנות ישראל הלכו עם לבוש שמכשיל את בני ישראל(כי עכשיו כולם ילכו בלבוש כמו שצריך),ואף על פי כן אתה בורא עולם ממשיך לשמור עלינו.תודה רבה.(היות והאישה החטיאה את האדם בעץ הדעת,היא צריכה להתלבש עם לבוש יותר ארוך מהגבר,חולצה סגורה עד הצוואר,שרוול עד מאחרי המרפק,ושמלה ארוכה שמגיעה עד שבעה סנטימטר מהריצפה,עדיף עד הריצפה(שבעה ס''מ,היות והוא פחות מטפח).ודרך הגב,גדול עוון המחטיא יותר מהחוטא,ואם יש מישהי שנראת שומרת תורה ומצוות,והיא לא הולכת כך,אז זה לא בסדר).ועוד יש בנים ובנות שהולכו עם לא יהודיות/יהודים לצערנו.(ומעכשיו זה לא יהיה יותר,בני ישראל ובנות ישראל,רק יתרחקו מהגוייות/גויים).מתערבים בגויים,ואתה בורא עולם ממשיך לשמור עלינו,תודה רבה מלך,אדון הכל.כשאנו חוטאים,אנו פוגעים בכל עם ישראל. משל למה הדבר דומה:לספינה ששטה בים,והנה איש אחד החליט לקדוח חור בתאו בקרקעית הספינה,נגשים אליו חבריו ואומרים לו,מה אתה עושה? אתה תטביע את כולנו. והוא משיב להם,מה אכפת לכם?אני קודח חור בתא שלי. ומי שלא לומד תורה(מקרא,הלכות,תורה שבכתב ותורה שבעל פה),כי הוא אומר אם אני ידע,אני יצטרך לקיים,עכשיו שאני לא יודע,אני לא צריך לקיים,יקבל עונש כפול,גם על זה שלא למד,וגם על זה שעבר על ציווי התורה. וה' אוהב כל יהודי ויהודיה באשר הם.וה' ברא אותם,אף על פי,שידע,שבני אדם רבים לא יעשו את רצונו.כל אחד אחר במקום הקדוש ברוך הוא,היה בורא נבראים,שישבחו אותו וישרתו אותו,וה' לא כן,ברא ה' נבראים,שידע שלא יעשו רצונו,אין כה' מלכנו. וישוב היום האדם בתשובה,שמא ימות למחר. השלבים לחזרה בתשובה: 1)חרטא(להתחרט על כל מעשינו הרעים שעשינו,כל דבר שהוא נגד ה',נקרא רע) 2)עזיבת החטא(להפסיק לעשות מעשים רעים) 3)בקשת סליחה מהקדוש ברוך הוא(וידוי) 4)שיקבל על עצמו,שלא יעבור עוד על החטאים שעשה,ועל כל שאר הדברים שהם נגד רצון ה'. :-)