חדשות

הפעילות בג'נין: מיידים אבנים ובורחים לבית החולים

הפעילות בג'נין נמשכת, בתיעוד שמגיע מאיזור פעילות צה"ל נראים פלסטינים מיידים אבנים על הכוחות ובורחים לבית החולים הממשלתי

הפעילות בג'נין: מיידים אבנים ובורחים לבית החולים

בג'נין נמשכת פעילות צה"ל מאז שלשום בלילה. בתיעוד שמגיע מאזור הפעילות נראים פלסטיניים מיידים אבנים לעבר רכבי צה"ל ובורחים לבית החולים לתפוס מחסה בידיעה שהלוחמים לא ייכנסו לשם.

יידוי אבנים בגנין
יידוי אבנים בגנין| צילום: התיעוד מג'נין

מדובר צה"ל נמסר כי בפעילות שנמשכת יותר מ-36 שעות, לוחמי צה״ל במילואים, מסתערבי מג״ב איו״ש ומג״ב, כוחות הנדסה בהכוונת שב״כ ואמ״ן פעלו במבצע לסיכול טרור בפיקודה של חטיבת מנשה במחנה הפליטים ג׳נין.

עד כה במהלך הפעילות הכוחות סרקו מאות מבנים ועיכבו מאות חשודים לתחקור. הוחרמו כ-30 נשקים, תחמושת רבה, ציוד צבאי וחלקי נשק רבים. כמו כן, הושמדו שש מעבדות לייצור מטענים, מספר פירים תת-קרקעיים שאותרו במרחב המחנה, ארבעה חמ"לי תצפית ומטענים רבים שנמצאו בסריקות.

חדשות סרוגים

הפלסטינים מדווחים על שישה הרוגים במהלך המעצרים והפעילות בעיר. הכוחות ממשיכים לפעול גם בשעה זו.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

1 תגובות
1
אורלי עמית
14.12.23

תודה לחיילינו ולכל כוחות הביטחון שעושים לילות כימים. שמרו על עצמכם גאים בכם

הצטרפו אלינו