במפלגת יש עתיד לא נותנים למפלגה לעצור את ההשתלחויות שלהם בקואליציה ובראש הממשלה.
היום, היה זה תורה של חברת הכנסת מיכל שיר, לשעבר חברת ליכוד, לאחר מכן בתקווה חדשה של גדעון סער וכיום כאמור ביש עתיד, עלתה לדוכן הכנסת ופרטה את הדברים שעשה נתניהו מאז הסכמי אוסלו, כולל החיבוק לערפאת, הזמנת אבו מאזן לביתו, העברת הכסף הקטארי לחמאס ועוד.

בסיום דבריה אמרה שיר: "כך תיזכר לדיראון עולם, בנימין בן בן-ציון וצילה נתניהו, סייען החמאס ומחריב ישראל" ואז הוסיפה: "אחרי שהבאת עלינו שואה, מישהו יאפשר לך להגיע לתקומה?"


אתמול דרש לפיד מנתניהו לפטר את השרה אורית סטרוק בגלל שאמרה בראיון כי אפשר לקצץ בפנסיות של חיילי מילואים (והבהירה שמדובר בפנסיות תקציביות). בינתיים לפיד לא הגיב לדברים של מיכל שיר.
בהמשך התנצלה ח"כ שיר על דבריה וכתבה בדף הטוויטר שלה, "טעיתי כשקראתי לביבי סייען חמאס ועל כך אני מצטערת עמוקות. התכוונתי להגיד שלאחר ששחרר את סינוואר ומימן אותו במיליארדי דולרים במזוודות, תמך באוסלו, נסוג מחברון, וניסה לרסק את החברה הישראלית, מה שהביא עלינו את האסון הגדול בתולדותינו – נתניהו הוא משת"פ של חמאס. לא סייען"





תגובות
עוד מטורללת מבית היוצר של ה0מאל
כלבה נובחת לא נושכת רק צורמת באוזניים כ ל ב ה !
מיכל התינוקת מצטיינת במפלגת הדיקטטור... כל העם מתאחד כנגד הצוררים הנאצים, ומיכל שיר ממשיכה בפוליטיקה המסריחה והעבשה... כנראה שאלו הם הדרישות של הבוס שלה, והיא רק ממלאת פקודות...
הגברת קנתה את מקומה בהיסטריה... יש מי שקונה את מקומו בהיסטוריה, ויש מי שקונה את מקומה בהיסטריה. הנאומים הצווחנים של הגברת הצורחת קונים את מקומה בהיסטריה...
נתניהו סייען הנאצים היא צודקת!!!
מיכל שיר במילה אחת תתבישי
פשוט נעל האישה הזאת????????????
היא צודקת! נתניהו אסון!!!!!