בשורה ללוחמי הצנחנים ובעיקר לבני המשפחות שלהם. אתמול שאלנו את דובר צה"ל מדוע כל הצבא יצא להתרעננות בחודשיים האחרונים, כולל סדירים ואנשי מילואים ואילו לוחמי הצנחנים לא ראו בית מאז שמחת תורה וחלקם אפילו קודם.
בעדכון היומי של דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי, שאלנו על המצב בו לוחמים לא יצאו חודשיים הביתה ודיברו עם בני המשפחות למשך פחות מדקה פעם בשבועיים. הגרי הבטיח לבדוק את הדבר.

היום פרסם צה"ל סרטון ובו מח"ט הצנחנים אל"מ עמי ביטון, מדבר עם הלוחמים עזה ומבטיח להם שעוד כמה ימים הם ייצאו להתרעננות.

בשיחה עם הלוחמים מהחטיבה האדומה אומר ביטון: "אני יודע שיש לנו למשימה הזו עוד כמה ימים ושאחרי זה נצא, נתרענן, ננוח, גם נפגוש את ההורים ובני המשפחות. ונמשיך למשימות הבאות.
בעיניי הדברים החשובים זה קודם כל היכולת של כולנו לשמור האחד על השני, זה לעמוד במשימות ולהחזיר את כולם הביתה בשלום. ושוב, אתם עושים עבודה מדהימה, שיהיה חג שמח לכולם".





תגובות
משהו מנסה להוכיח משהו על גבם של הסדירים?
לא להעלות את זה,לברור את המילים. יש משפחות,אחרי כל חייל. ה' ישמור וינצור, אותם תצליחו, ותחזרו בריאים ושלמים למשפחות לשלום. חג שמח חג אור.????♥️????????????????
אני חושבת שכעת ובימים האלו מתוכננת עסקה להחזרת שבויים ,ולכן יש כוחות צהל שיוצאים חלקם לרענון לנוח לפגוש את המשפחות שלהם, על אף רצוני בהמשך הלחימה של צהל שלנו, ולמען האמת יש רצון בעם לעיסקת שבויים/ חטופים, השאלה הנשאלת היא האם זהו הזמן הנכון, וכמו כל דבר ימים יגידו ...
יש לתת להורים לראות את יקיריהם שלא ראו חודשים ההורים לא דורשים משהו מעבר אלא התרעננות קצרה כמו שכל היחידות מקבלות