דניאל טרגרמן הי"ד, שנהרג מפגיעת פצמ"ר, הובא הבוקר למנוחות

דניאל טרגרמן הי"ד, שנהרג מפגיעת פצמ"ר, הובא הבוקר למנוחות

דניאל טרגרמן שנהרג ביום שישי מפגיעת רסיסי פצמ"ר הובא למנוחות בבית העלמין בחבל שלום. הוא נהרג כאשר מטח כבד מאוד נורה לעבר נחל עוז

author-image
דניאל טרגרמן הי"ד הובא הבוקר למנוחות
  לקראת הלוויה בבית העלמין (צילום: מוטי קמחי, ynet)

דניאל טרגרמן בן ה-4, שנהרג מפגיעת רסיסי פצמ"ר, הובא הבוקר (ראשון) למנוחות בבית העלמין בחבל שלום שבמועצה האזורית אשכול. טרגרמן נהרג כאשר מטח כבד נורה לעבר קיבוץ נחל עוז.

בזמן הירי לעבר הקיבוץ, דניאל ואחיו הקטנים היו בתוך אוהל שהקימו בתוך הבית ושיחקו. פצצת המרגמה פגעה במכונית שמחוץ לביתם. אחיו הקטנים הספיקו להגיע לממ"ד, אולם בדניאל פגע רסיס בראשו של וגרם לו לפציעה אנושה. כוחות ההצלה קבעו את מותו.

הוריו, גילה ודורון, אחותו הקטנה בת השלוש והפעוט היו אחרי הפגיעה בביתו של האבא דורון במועצה האזורית אשכול. האמא גילה שיחזרה את רגעיו האחרונים: "המזוודות כבר היו מוכנות מבעוד מועד, תכננו לנסוע להורים שלי בקריית אונו בעקבות הירי הרב".

"הייתה לו משמעת לאזעקת צבע אדום, והוא תמיד מיהר לממ"ד. הוא ידע מה לעשות ולאן ללכת כשיש אזעקה", הוסיפה האם. "כשכולם היו מגיעים לממ"ד הוא תמיד היה אומר 'עכשיו כולנו בטוחים'. הוא היה ילד יפה, חכם, רגיש וכל כך מתוק, רצינו לראות אותו גדל עם האחים שלו ומממש את עצמו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו