חודשיים לטבח בדרום. משפחתו של מוחמד אלאטרש (40) מהיישוב הבדואי סעווה שהוגדר כנעדר מאז השבעה באוקטובר עודכנה כי הוא חטוף בידי חמאס ברצועת עזה.
לפני יומיים אמר דובר צה"ל בהצהרה שמסר לתקשורת כי ישנם 138 חטופים שעדיין מוחזקים בשבי החמאס בעזה כאשר אחד הנעדרים הוגדר כחטוף. כעת פורסם כי הנעדר שהוגדר כחטוף הוא אלאטרש.
עוד באותו נושא
בין הנרצחים: גם 13 ערבים ישראליםחדשות סרוגים

החברה הבדואית שותפה גם היא לשכול הנורא של טבח השבעה באוקטובר. במהלך שחרור החטופים בשבועות האחרונים במסגרת העסקה עם חמאס שוחררו האחים עאישה (17) ובילאל (18) אל זאיידאנה שנחטפו יחד עם האב יוסף ואח נוסף חמזה שנותרו ברצועה. ארבעתם נחטפו מקיבוץ חולית במהלך עבודתם במקום.





תגובות
זה פייק
לתת לבדווים יד חופשית להכנס לעזה אם הבדווים יכנסו לעזה להוציא אותו אנחנו מסודרים. תוך שבוע אין עזה
דם כל הנירצחים החיילים והחטופים על הידדים המטונפות של אחים לנשק וכח קפלן לא נישכח ולא ניסלח ימח שימכם שלא תקומו מחר בבוקר