לקוחות איקאה מדווחים כי קיבלו הודעה מהחברה בה יתכן שפרטים אישיים של לקוחות דלפו בעקבות מתקפת סייבר, החברה מבקשת להחליף סיסמאות ולנקוט משנה זהירות ביחס למיילים בלתי מזוהים.
וזו לשון ההודעה: "לקוח/ה יקר/ה, בעקבות אירוע אבטחת מידע אשר אירע בשרתי ספק עבר של החברה, קיימת אפשרות לפיה דלף מידע שסיפקת לנו לפני מספר שנים אשר עשוי לכלול שם, מס' טלפון נייד, כתובת דוא"ל וסיסמה לאתר איקאה – שפעל עד סוף שנת 2021. (ככל שהיה לך אזור אישי באתר).
"אנו מציעים לך לנקוט במשנה זהירות"
ההגנה על פרטיות לקוחותינו הינה ערך עליון עבורנו. אנו נוקטים באמצעים המחמירים ביותר, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, על מנת לאבטח את המידע האישי של לקוחותינו ולהגן על סודיותו. אנו מציעים לך לנקוט משנה זהירות ולפעול לשינוי הסיסמאות בהן השתמשת בעבר באתרנו, ככל והנך עושה בהן שימוש במקומות אחרים, וכן לנקוט משנה זהירות ביחס למיילים שנתקבלו משולח בלתי מזוהה. אנו מתנצלים על אי הנוחות ומזמינים אותך לפנות אלינו במייל חוזר בכל שאלה ו/או הבהרה. איקאה ישראל"
מה דעתך בנושא?
1 תגובות
0 דיונים
ישראל
בעלי ההון בקטאר...
02:36 06.12.2023שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר