כפי שקרה במהלך שחרור החטופים בלילות האחרונים, המון עזתי יצא אל מסלול העברת החטופים, הקיף את הרכבים, קרא קריאות שמחה וחגג את המאורע.

חגיגות עזתים חטופים| צילום: שימוש לפי סעיף 27א
"התושבים החפים מפשע" של רצועת עזה מציגים שוב את פרצופם האמיתי, המון עזתי יצא אל מסלול הנסיעה של הרכבים בהם חמאס העביר את החטופים אל דרום הרצועה ומעבר רפיח, העזתים הקיפו את הרכבים, קראו קריאות ניצחון ושרקו שריקות חגיגיות וחגגו את ה"הישג" של חמאס.
עוד באותו נושא
פעימה שישית: החלה העברת החטופים לישראלחדשות סרוגים

ההמון הערבי הקיף את רכבי החטופים, נצמד לרכבים, צילם את החטופים וקרא קריאות בתמיכה בחמאס, החטופים נותרו ברכב דקות ארוכות מוקפים בעזתים חוגגים את "ניצחונם" על ילדים, נשים, וקשישים.





תגובות
ימח שמם והחמס החמוש מסופק מכך לא מנסה אפילו להזיזם
כולם חוגגים על ממשלת החורבן בראשות הנפל הסגול אוי לנו.
המסכנים של עזה לפי מה שחושבים האירופים תראו מה שהם עושים לחטופים חוגגים את נצחון החאמס ומאיימים עליהם שהם לכודים ברכבים של הצלב האדום
שיחגגו עכשיו ואנחנו אחר כך. הורדנו 15000. אחרי עוד 15000 יתאבלו.
כל עזה זה חמאס! להרוג את כולם!