53 יום אחרי הטבח במסיבה ביער רעים, חזרו הבוקר קולות המוסיקה לשטח בו נרצחו מאות ממשתתפי המסיבה.
רחבת המסיבה הוקמה מחדש ובמקום מבלים הוצבו תמונותיהם של נרצחי הטבח, וגם של החטופים. אבל המוזיקה שכל כך אהבו חזרה להתנגן מולם. הדי ג'יי המקורי מתן (קידו) אלמלם נרצח באותה השבת. והבוקר מילא את מקומו הדי ג׳יי ריטמו.

מסיבה נובה 28.11 יונתן זינדל פלאש90 (2)| צילום: 53 יום אחרי. המסיבה בנובה נמשכת (יונתן זינדל/פלאש90)
המסיבה העצובה צולמה על ידי רשתות התקשורת הזרות, והיא תפורסם בעולם.

מסיבה נובה 28.11 יונתן זינדל פלאש90 (1)| צילום: המסיבה בנובה נמשכת (יונתן זינדל/פלאש90)





תגובות
חבל.... עכשיו הם צריכים קדיש ותפילות...השטויות האלה פשוט מזיק להם
לפחות לא עשו את השחזור בשבת .
אימאלללה איזה מחרידדדדדדד???????????? עצוב ברמות צריך לעשות דברים טובים לעילוי נשמתם
אין בזה תועלת שינוחו במשכבם בשלום עד קץ הימים.אמן