חדשות

מדהים: השתחרר בעסקת החטופים וסירב לחזור

במהלך שחרור אסירים ביטחוניים שהתבצע בימים האחרונים במסגרת עסקת החטופים עם חמאס סירב אחד האסירים לשוב לביתו בעזה כדי שיוכל להמשיך לקבל משכורת מהרשות הפלסטינית

עסקת חטופים |
עסקת חטופים | | צילום: אוטובוס אסירים משוחררים ברמאללה (פלאש90)

מעוניין להישאר בכלא. אחד האסירים הביטחוניים שהשתחררו בימים האחרונים במסגרת עסקת החטופים עם ארגון הטרור הרצחני חמאס סירב לשוב לעזה וביקש להישאר בכלא הישראלי. כך פרסם העיתונאי אבישי גרינצייג בכאן 11.

על פי הפרסום האסיר הביטחוני עלאא אבו סנימה ביקש להמשיך ולהישאר בכלא הישראלי, זאת בכדי שיוכל לקבל את משכורתו מהרשות הפלסטינית. האסיר הוחזר לביתו ברפיח שברצועת עזה בעל כורחו. שם ייאלץ לחיות את חייו ללא קבלת משכורת מהרשות.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

58 תגובות
41
אליהו
28.11.23

לספר את הסיפור בכל העולם! וחבל שלא ראיינו אותו והפיצו את הריאיון

הצטרפו אלינו