על פי דיווחים, גם במהלך תהליך שחרור החטופים והבאתם לארץ, מנכ"ל משרד ראש הממשלה מרחיק את מי שהיה אמור להיות אחראי על נושא החטופים והשבויים, גל הירש.
מנכ"ל משרד ראש הממשלה, יוסי שלי, הנחה את מרכז השליטה הלאומי לטיפול במשפחות החטופים והנעדרים שלא לשתף את גל הירש בתהליך קבלת החטופים, שלי הורה לראשי המחלקות ומשל"ט החטופים לא לשתף את הירש במידע, לא לשתף איתו פעולה ולא להכניס אותו למשל"ט, לבתי החולים הקולטים את השבים או לכל פעילות אחרת שמתקיימת מטעם משרדי הממשלה.
הירש לא נקלט כעובד מדינה ועד לשלב זה לא הוסדרה ההתקשרות איתו כגורם רשמי.





תגובות
ממשלה של טיפשים מלא על מלא
כל המינויים של ראש הממשלה הבוגד משמיד המדינה
כמו שהנאשם ביבי לא היה מוכן להצטלם עם העבריין המורשע בן אוויר לפני הבחירות - ועד שמינה אותו לשר - כך גם גל הירש שיש באגים ב״מינויו״ - מוקצה כעת - ושלא יהיה מצולם ליד מי ממשרד ר״המ…
אין לכם משהו טוב לעשות חוץ מללכלך על אחרים?
מתאים בדיוק לזקן הסגול,התשוש והבוגדני פגר מהלך שחי על בטריה