חדשות

בזמן השחרור: מנכ"ל משרד רה"מ מרחיק את גל הירש

מנכ"ל משרד ראש הממשלה הנחה את ראשי מערכת קבלת השבויים לא לספק מידע או לשתף פעולה עם גל הירש, מי שמונה מטעם ראש הממשלה לאחראי על הנושא

בזמן השחרור: מנכ"ל משרד רה"מ מרחיק את גל הירש
צילום: (צילום: אבשלום ששוני/פלאש90)

על פי דיווחים, גם במהלך תהליך שחרור החטופים והבאתם לארץ, מנכ"ל משרד ראש הממשלה מרחיק את מי שהיה אמור להיות אחראי על נושא החטופים והשבויים, גל הירש.

מנכ"ל משרד ראש הממשלה, יוסי שלי, הנחה את מרכז השליטה הלאומי לטיפול במשפחות החטופים והנעדרים שלא לשתף את גל הירש בתהליך קבלת החטופים, שלי הורה לראשי המחלקות ומשל"ט החטופים לא לשתף את הירש במידע, לא לשתף איתו פעולה ולא להכניס אותו למשל"ט, לבתי החולים הקולטים את השבים או לכל פעילות אחרת שמתקיימת מטעם משרדי הממשלה.

הירש לא נקלט כעובד מדינה ועד לשלב זה לא הוסדרה ההתקשרות איתו כגורם רשמי.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

121
82
א.ש
27.11.23

ממשלה של טיפשים מלא על מלא