חדשות

הדוד של אביגיל עידן מדווח על מצבה

אביגיל עידן, החטופה הקטנה ביותר ששוחררה אמש, נמצאת בבדיקות בבית החולים שניידר. דוד שלה עמית, תיאר כי היא מבינה מה עברה אך לא מדברת הרבה, אביגיל מחכה להפגש עם אחיה הגדולים שיגיעו לבקרה היום

אביגיל עידן, תשוחרר? (קרדיט: מטה משפחות החטופים)
אביגיל עידן, תשוחרר? (קרדיט: מטה משפחות החטופים) | צילום: אביגיל עידן (קרדיט: מטה משפחות החטופים)

אביגיל עידן בת ה-4 שמדינה שלמה חיכתה לחזרתה משבי החמאס נמצאת בבית החולים שניידר לבדיקות. עוד לא פורסמה תמונה של אביגיל בחיק אחיה הגדולים שכן הוריה של אביגיל נרצחו בטבח בכפר עזה. אך הדוד שלה, עמית עידן, סיפר מחוץ לבית החולים איך היא מרגישה.

עמית תיאר כי אביגיל מותשת ועייפה מאוד. לדבריו, היא מודעת למה שעברה, אבל לא מדברת הרבה.

עוד הוסיף עמית "אביגיל הגיעה מאוד עייפה, היא עברה מסע ארוך כנראה – אבל היא בסדר, היא באמת בסדר, היא קצת תצא מההלם מכל הפרצופים שהיא לא מכירה. אביגיל מחכה לפגוש את אחים שלה שאולי יגיע לבקר אותה היום".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

21 תגובות
13
שני
27.11.23

מצטרפת לכל מילה! שתגדל בבריאות ושמחה! שיחלימו פיזית ונפשית והלוואי שיצרו חיים טובים!

הצטרפו אלינו