ושבו בנים לגבולם. גם בפעימה השלישית של שחרור החטופים, חמאס פרסם סרטון תעמולה בו הוא מבקש להראות את היחס ההומאני אותו הוא נותן לאנשים שרצח את בני משפחותיהם וחטף אותם בברוטליות מבתיהם.
בסרטון שפורסם הערב נראים החטופים מועברים לנציגי הצלב האדום על ידי מחבלי חמאס. בתיעוד נראים החטופים מובלים בזה אחר זה לתוך רכבי הצלב האדום, כשגם הפעם הם מנופפים בידיהם למחבלי חמאס – כביכול כדי להיפרד ממי שהתייחסו אליהם יפה.

שחרור חטופים פעימה שלישית| צילום: שחרור החטופים בפעימה השלישית
"תמשיכו לנופף": חמאס בהוראות אחרונות לחטופים
אלא שאתמול שודר הסרטון בו נשמע המחבל דורש מהילדים "תמשיכו לנופף" כשהם באוטו, מה שהוכיח כי מדובר בצעד כפוי. הפעם הושתק הסרטון ורק רואים את ידיו של המחבל הדורשות את המחווה.
יש לציין כי הפעם חמאס שחרר את החטופים בתוך העיר עזה, כצעד מתגרה לישראל, להראות שהם אינם מפחדים.
תגובות
צבועים גועליים
למה משחקים בידיהם של החמאס מדוע צריך להראות סירטונים כאלו שכולנו יודעים שזה סירטוני שקריים
להפיץ להפיץ להפיץ לפרסם בכל רשת חברתית את הסרטון האמיתי, כדי שכל העולם יראה את המפלצות שהם