
WhatsApp Video 2023-11-26 at 21.03.06
תושבי אופקים יצאו בהמוניהם בהתרגשות גדולה לקבל את פני החטופים שהועברו לידי צה"ל בדרכם לבדיקות רפואיות בבתי החולים.
התושבים יצאו עם דגלי ישראל, מחאו כפיים, שרו והריעו לחטופים שנסעו בשיירת האמבולנסים שנכנסו לעיר אופקים שגם היא ספגה 50 אבדות ביום הטבח הנורא.
מוקדם יותר השיירה הגיעה לבסיס חצרים וגם שם חיכו אזרחי ישראל עם שלטים לאורך הכביש לחזק את החטופים היושבים ברכבים הישראלים, החטופים נופפו לתושבי אופקים חזרה.

WhatsApp Video 2023-11-26 at 21.03.06





תגובות
עם ישראל חיי כל הכבוד לתושבי אופקים
נכון כול הכבוד לתושבי אופקים אבל קשה לחזור למקום שהרגו אנשים אני לא הייתי נישארת הייתי עוברת דירה מהדרום בכלל
אין על אופקים ולא יהיה!
בוט אירני
מרגש.גם בעסקת שליט התרגשנו .