ישראל מפולגת, זה נראה ממש כמו שני עמים שנאבקים זה בזה. עד שיום בהיר אחד מתחילה מלחמה שמחברת ביניהם. אלה לא החדשות, זה סיפור המלחמה של יהושפט לפני 3,000 שנה.
מאז ראשית ההיסטוריה, העם היהודי נתקל ברוע אנושי שהתגלגל מדוד לדור, וקיבל שליחות להילחם בו וללמד את העולם את המוסר האלוהי שקיבל בהר סיני. הרוע הטהור הופנה כלפיו כדי למנוע ממנו לעשות זאת, אבל עכשיו הגיע הזמן לחזור לשליחות שלנו.





תגובות
יפה מאוד!! ביחד ננצח!!
סרטון מדהים....
הבלים,שום מסר לא ניתן ולא הועבר. נרטיב הזוי .
לִישׁוּעָתְךָ קִוִּיתִי יְהוָֹה ישראל מונהגים ע"י השכינה ע"פ חוקי התורה. אומות העולם ושריהם אינם מכירים את חוקי התורה ומחציפים. בכח בקיווי יעשה הקב"ה באומות העולם משפט אמת ובשריהם ד' מיתות בית דין.אֵל אֶחָד יָחִיד וּמְיֻחָד. אַתָּה אֶחָד בַּשָּׁמַיִם וּבָאָרֶץ שֶׁכֵּן אַתָּה מְחַבֵּר עֶלְיוֹנִים וְתַחְתּוֹנִים בְּ-א' שֶׁלְךָ שֶׁשּׁוֹלֶטֶת בְּבֵית הַמִּקְדָּשׁ וּבַעֲבוּרָהּ "כִּי יִפָּלֵא מִמְּךָ דָּבָר לַמִּשְׁפָּט… וְקַמְתָּ וְעָלִיתָ אֶל הַמָּקוֹם", שֶׁהֲרֵי אל"ף וַדַּאי נַעֲשֵׂית פֶּלֶא וְהִיא בְּבֵית דִין שֶׁשָּׁם חָכָם מֻפְלֶא, שֶׁבּוֹ "וְנִפְלִינוּ אֲנִי וְעַמְּךָ", בְּהַשְׁרָאַת שְׁכִינָה שֶׁאֵינָהּ שׁוֹרָה אֶלָּא עַל יִשְׂרָאֵל, וּבַעֲבוּרָהּ נֶאֱמַר "וְאֵלֶּה הַמִּשְׁפָּטִים אֲשֶׁר תָּשִׂים לִפְנֵיהֶם", וְלֹא לִפְנֵי גּוֹיִים, שֶׁהֲרֵי מִשְׁפָּט שֶׁל הַתּוֹרָה הֵם הַחֻקִּים ש