במהלך שידור מהדורת חדשות 12, פנתה המגישה דנה ויס לפרשן הבכיר אהוד יערי, וביקשה ממנו מידע ותובנות בנוגע לפעימה השנייה של העסקה. התגובה החריגה של יערי כבשה את הרשת כשהגולשים הביעו התפעלות מהכנות שלו.
ויס פנתה אליו ואמרה לו: "אהוד יערי תן לנו את התובנות שלך". הוא בתגובה השיב לה: "צר לי, אין לי כרגע מה להוסיף על מה שאמרנו בשעות האחרונות".
ויס התעקשה: "מה אתה שומע אבל?". יערי המשיך בשלו והשיב: "אין לי כרגע דבר חכמה להגיד".





תגובות
יערי מלך ישראל
דוברת החמאס האישה הזו
אה, אתה ממש חכם יניב מפיץ פייק, שונא נשים, מה עוד? שאני אנחש מה הצבעת? במי אתה תומך?
דנה וייס לא מבינה אי נותנים לה לשבת שם שמאלנית גרמה לחמש בנות עינויים ומוות
למוניק אזולאי לא שונא נשים...רק אותה די ברור למי את הצבעת לא? ההסקה הלוגית שלך היא פנומנלית אפשר לשתוק אם אין משהו עניני לומר
דנה וייס אישה רעה טיפשה ומסוכנת
נכון ... אבל ביבי הבוס שלה בחמאס נכון ... אבל ביבי הבוס שלה בחמאס
כל הכבוד, חבל שאין עוד רבים כמותו .