חדשות

מה הם אכלו והחשש מלינץ': החטופים מספרים על השבי

אחרי 50 ימים בשבי ארגון הטרור חמאס, החטופים מספרים על מה שעבר עליהם; מה הם אכלו, איפה הם שהו והרגע בו הם היו מספר רגעים מלינץ'

מה הם אכלו והחשש מלינץ': החטופים מספרים על השבי
צילום: (צילום: חיים גולדברג / פלאש90)

יממה אחרי הפעימה הראשונה של שחרור 13 חטופים משבי חמאס בעזה, עיתונאית חדשות 12 יעל אודם, מביאה עדויות של החטופים שסיפרו מה הם עברו בשבי, מה הם אכלו ואפילו סיפרו על לינץ' שכמעט בוצע בדרך לשחרורם.

על פי הדיווח בחדשות 12, החטופים סיפרו כי בשבועיים האחרונים אזל מלאי המזון בשבי והם נאלצו לאכול אורז בלבד.

לירן וינשטיין

בנוסף, השבויים סיפרו כי בדרך למעבר רפיח אמש, לצורך שחרורם מהשבי, עשרות עזתים השליכו אבנים על הרכב בו הם שהו. על פי עדותם, ברכב היה חשש אמיתי שהאירוע ייגמר בלינץ'.

החטופות סיפרו כי בניגוד לפרסומים הן לא הוחזקו ביחד, ורק היום הם שמעו לראשונה על קרובי משפחתם שנרצחו.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

64
41
חחח
25.11.23

נגמר המזון היינו שניה מלקבל את סינוורר עם דגל לבן,שוב תקשורת השמאל הרסה לכל המדינה