
אתמול נפל סרן לירון שניר מעפרה, שלמד בישיבת מעלה אליהו בתל אביב
בה גם למד מח"ט נח"ל יהונתן שטיינברג שנפל בשביעי לעשירי בהגנה על ישובי הדרום
אותה ישיבה שאנשי מרץ נלחמו לסגור כי לפי מה שטענו ״הפלג החרדלי החשוך הקים ישיבה של משיחיים נגד הדמוקרטיה נגד החילוניים ונגד הפלסטינים״ סוף ציטוט
במי אתם נלחמים? נגד מי פיתחתם כל כך הרבה שנאה? נגד המפקדים הכי בכירים והכי אמיצים בצה״ל שבזמן אמת אפשר לסמוך רק עליהם?
שנאתם אנשים שמוכנים למות בשבילכם ? למות בקרב אפשר אבל להיות שכנים שלכם אהה זה לא.
הם הפכו למגן אנושי כדי שאתם תשנו בלילה עוד בידיעה שאתם נלחמים בהם
וזה רק בזכות סולם הערכים המדהים שלהם
יש לי חדשות בשבילכם: אתם צריכים להעריץ, להעריץ! תעברו בית ספר, בית ספר, צומת, צומת, אולפן, אולפן ותספרו על סולם הערכים של הלוחמים הדתיים האלו,
תשכפלו את התנהגותם, לימדו מעוז נפשם
והכי חשוב תתנצלו!
תגובות
קודם שיתנצלו ואטורי וקרעי בפני הטייסים
על מה , על זה שאמרו שהם יסרבו..וגרמו לאויבנו לחשוב שיצליחו לכבוש אותנו?
שיתנצלו ? איזו חוצפה. אני כבר לא אצפה יותר לכלום משמאלנים. פשוט אנשים לא ישרים
האירוניה היא שחלק גדול מהנרצחים והנרצחות הן מרץ ושמאלה. ויויאן סילבר למשל!!!!!
מה הקשר??? אנחנו מדברים כאן על לוחמים אמיצים שלא היססו ונלחמים להגן על כולם ואתם רק עם פנים שהשנאה נשפכת מכל כיוון ללא שום הבנה ורגישות!!! באמת תתביישו לכם כולל כל המופרעים שפגעו ביהודים ביום כיפור
איך יתנצלו הם שונאים את החיילים ואת היהודים
לא שונאים,אלא שוללים פרהסיית פולחן והלבוש השונה, שיעשו זאת בין 4 קירות ביתהם ולא בכיכר צינה דיזנגוף
גם שונאים וגם שוללים... במדינת ישראל ראשית צמיחת גאולתנו נעודד תורה תפילה וגמילות חסדים. תורה תפילה וגמילות חסדים עליהם מושתתת מדינה יהודית. מדינת ישראל היא מדינה יהודית ולא מדינה ליברלית שתקעו סתם ככה בין הערבים. מה פה לא ברור?