אברי גלעד חושף את דעתו על עסקת החטופים - סרוגים

אברי גלעד חושף את דעתו על עסקת החטופים

"העסקה שאנחנו הולכים אליה בעיניים פקוחות, משמעותה מצד אחד חזרת הילדים והאמהות לחיקינו, ומצד שני תבוסה במלחמה", כך כתב אברי גלעד

אברי גלעד חושף את דעתו על עסקת החטופים
  (צילום: חדשות 13)

איש התקשורת אברי גלעד, מתייחס לעסקת שחרור החטופים שצפויה להתבצע מחר, במסגרתה ישוחררו 13 שבויים ישראלים משבי חמאס, בתמורה לשחרור 50 מחבלים ומחבלות מהכלא הישראלי.

"צריך להגיד ביושר", פותח גלעד, "העסקה שאנחנו הולכים אליה בעיניים פקוחות, משמעותה מצד אחד חזרת הילדים והאמהות לחיקינו, ומצד שני תבוסה במלחמה".

לדברי גלעד: "כל הדיבורים על הכרעת החמאס בתום ההפוגה הם הונאה עצמית. הפסקת האש תמונף להפסקת המלחמה. התנופה תיעצר, הלחץ יגבר, הרגש ינצח את השכל הקר".

"וכן", מודה גלעד, "אם הבת שלי הייתה שם הייתי מדבר אחרת, ואם הייתי צריך לקבל את ההחלטות אולי הייתי מחליט כפי שהחליטו, אבל לפחות שלא נעבוד על עצמנו".

"את המחיר האמיתי על העסקה הזאת נשלם בעתיד, בריבית דריבית דריבית. והלוואי שאתבדה. לא בונה על זה", חתם גלעד.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
169 תגובות - 135 דיונים מיין לפי
1
נפיחות וטהרנות.
אזרת מודאג | 23-11-2023 17:49
נפיחות עצמית וטהרנות דוחה משמשים בערבוביה. הליצנות גולשת לנביאות.
2
בן גביר צודקק...
הדסה ון דר הורסט | 23-11-2023 17:59
בן גביר צודקק
לשנוא ערבים ולעקור...
חדווה | 24-11-2023 5:50
לשנוא ערבים ולעקור עצי זית זית ועל הדרך להציק קצת לאסירים ביטחוניים בשביל הפוזה, לא הופך אותו לצודק או יעיל או בן אדם טוב. תתבגרי
3
צודק בהחלט, או...
עדי | 23-11-2023 18:03
צודק בהחלט, או שמחזירים חטופים או שמנצחים במלחמה. אי אפשר לקבל את שתי האופציות.
להיפך. רק אם מנצחים המלחמה נקבל את כל החטופים
אשר | 24-11-2023 9:22
ולנצח במלחמה יהיה הרבה יותר קל ממה שעדי חושב/ת. ברגע זה מצוי החמאס (המחבלים ורוב ההנהגה) בתחושה של חוסר תקווה וחוסר תוחלת. עם תחילת ההתחלה של המתקפה נגד דרום הרצועה, ייווצר לחץ פנימי (התושבים וארגוני הטרור) וחיצוני (איראן קטאר ..) למנוע את המשך הרס הרצועה.
תלוי רק בנו...
יבגני | 23-11-2023 18:45
לא קלה היא דרכנו, אבל אם נתאחד ונתעקש נצליח למגר ולהשמיד את הנאצים...
4
מדינת ישראל נחלשת...
יהודיה מארץ ישראל. | 23-11-2023 19:57
מדינת ישראל נחלשת .השמאל הנחה את המשפחות להביס את צהל .שמאל טרור ואנטישמי .לכו לגור בעזה שם השותפים שלכם .
תתביישי לכי את לעזה,...
ששש | 24-11-2023 8:00
תתביישי לכי את לעזה, שם מקומך, חסרת רגש!
משפחות החטופים מביסות...
מי אישר את התגובה המזעזעת הזו???? | 24-11-2023 1:59
משפחות החטופים מביסות את צה''ל????? בושה וחרפה. כמעט מתפתה לאחל לך להצטרף למשפחות החטופים, עוצרת את עצמי בכוח
לכי את לגור...
קרבי | 23-11-2023 21:45
לכי את לגור בעזה, יחד עם הילדים שלך. חובתנו הראשונה היא להחזרת החטופים, כל השאר יחכה
5
איך קרה שרונן צור פתאום הפך לראש מטה החטופים?
אורן | 23-11-2023 20:30
רונן צור היה היחצן הראשי של מחאת בלפור ומחאת קפלן, לא? איך הוא קשור לנושא החטופים?? איך יכול להיות שמי שהוביל להרס הצבא ולסרבנות, שבגגלה קרה 7.10, מוביל עכשיו את מחאת הנפגעים מתוצאות המפעל שלו ומטיף לתבוסה בפני חמאס??
7.10 קרה בגלל...
נירה | 24-11-2023 15:17
7.10 קרה בגלל העברת חלק גדול מצבא הדרום להגנה על המתנחלים.זו החלטת החלק בממשלה הסבור שהם שליחי האל עלי אדמות.רוטמן כבר הגיש תביעת דיבה על דבריו-כנטען-שהמתנחלים שווים יותר מתושבי הדרום??
חוצפן. הייתה קריאה...
חדווה | 24-11-2023 5:47
חוצפן. הייתה קריאה לאי רצון להתנדב בשל מהפיכה משפטית שברור שאתה לא מבין את ההשלכות של כך, בטח לא במשפט הבינלאומי. המאבק בקפלן היה צודק וימשיך להיות צודק כל עוד נאבקים במדינה ליברלית דמוקרטית ושווה לכולם ולא רק לאוהבי שררה שבאו לשלוט
6
אתה צודק. אבל...
תמי | 23-11-2023 20:33
אתה צודק. אבל החטופים הם גם הילדים של כולנו ומקומם בבית.
7
את מי מעניין...
יגאל יואב | 23-11-2023 20:42
את מי מעניין מה אברי גלעד חושב. הדבר היחידי שניתן ללמוד שהוא אגואיסט חסר תקנה
אותי ורבים אחרים...
דונה | 24-11-2023 0:39
אותי ורבים אחרים אברי מאד מעניין והוא האחרון להיות אגואיסט. תתבייש
8
אברי- המדינה בפני...
זפ | 23-11-2023 20:55
אברי- המדינה בפני אית הדילמות הכי קשות שידעה ! האידך גיסא של דבריך הוא נכון אבל אין ספק שטובת החטופים ושחרורם היא מעל הכל! פעמוני המלחמה ימשיכו להשמיע קולם גם לאחר חמישה ימי הפוגה! העם והצבא עם מוטיבציה . חשוב שינוחו ויכל כלו צעדיהם בראייה נוספת. לא צריך להיות נביא זעם!
9
הדעות על עסקת...
חיים לוי | 23-11-2023 20:58
הדעות על עסקת החטופים נחלקת בין ההומניסטים הרואים את האינדיבידואל כחשוב מהמדינה (ולכן תומכים בעסקה) לעומת הלאומנים הרואים את המדינה כעומדת מעל הפרט (ולכן מתנגדים לעסקה). אברי גלעד שם עצמו בצד של הלאומנים.
ההומניסטים כמו שאתה...
דמגוגיה | 24-11-2023 8:25
ההומניסטים כמו שאתה קורא להם לא חושבים על כל האינדיבידואלים הבאים שירצחו ויחטפו בגלל העסקה הזאת. קבענו עכשיו תקדים מסוכן מאוד, שהופך לקיחת ילדים כשבויי מלחמה לנורמה. אסטרטגיה של מדינה חייבת להסתמך על חשיבה רציונלית קרה ולא על רגש.
10
אברי, אתה ועוד...
הדס | 23-11-2023 21:06
אברי, אתה ועוד קשקשנים אחרים מאיפוא יש לכם דעה כל כך מוצקה כשאין לך שום מידע עניתי. מה אתם מבינים בנושא? ולכל אלו שמאשימים את השמאל, אתם יכולים להמשיך לקלל כשהכל יגמר עוד יתברר מי באמת אשם...
בטח שיתגלה הבגידה...
רוני | 24-11-2023 8:49
בטח שיתגלה הבגידה בשמאל מאוד מאוד חזקה
11
עוד מתחכם!! ...
דפנה | 23-11-2023 21:17
עוד מתחכם!!
ועוד מתנשאת!!! ...
ארמנדו | 24-11-2023 7:33
ועוד מתנשאת!!!
12
נושא כאוב ורגיש...
דבי | 23-11-2023 21:23
נושא כאוב ורגיש ובעייתי
13
שתיקה שווה זהב,...
משה | 23-11-2023 21:43
שתיקה שווה זהב, בטח לגבי האיש. אין לדעת מה יהיה. ילדים לא יכולים להחזיק מעמד בתנאים כאלו. והמלחמה הזו תמשיך עד שננצח במהרה.
14
אילו היו חכמים...
תלמדו | 23-11-2023 21:49
אילו היו חכמים ולא מטומטמים כל העולם היה משתף פעולה לתפוס מוסלמים מפורסמים ילדים של בכירים. אסור שתמורת ילדים. ישחררו רוצחים. זה יהפוך לנורמה. בעולם הפשע והטרור. עדיף לתפוס את היקרים להם כל החטופים היו חוזרים בקלות ועוד דבר קריטי. לעולם הערבי. לחוקק חוק עונש מוות. שבו כורתים את ראשם וכוברים בנפרד. זה הפחד הכי גדול שלהם
15
אם חוזרים רק...
אוהבת ישראל והארץ | 23-11-2023 21:51
אם חוזרים רק 13 חטופים ההפוגה צריכה להיות יום אחד בלבד. הכל יחסי
16
אכן נכון ...
רינת | 24-11-2023 1:51
אכן נכון
17
כל המציל נפש...
שכחת מה זה להיות יהודי | 24-11-2023 1:56
כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו
וראינו לאן זה...
זה מה שאמרתם על גלעד שליט | 24-11-2023 8:19
וראינו לאן זה הוביל. השאלה היא כמה נפשות אנחנו מקריבים בעתיד בשביל להציל נפש אחת עכשיו
18
בדיוק ככה. מצד...
ציונית | 24-11-2023 3:18
בדיוק ככה. מצד אחד מצווה לפדות אותם מהשבי. מצד שני נכנענו למרצחים האלה בהסכם הפסקת האש הזה. איך שלא מסתכלים על זה המצב נוראי
19
אולי כך יהיה...
דוד | 24-11-2023 4:09
אולי כך יהיה ואולי לא. הערכה של אברי גלעד על סיום המלחמה היא אפשרות ריאלית. ומאד סביר גם שהתמרון הקרקעי יימשך והחמאס יוכרע.
20
ולמה דעתו מעניינת...
שלי כהן | 24-11-2023 4:52
ולמה דעתו מעניינת או צריכה לעניין? האישהיה בגלי צהל, הוא תמך בטראמפ בבחירות האחרונות בארהב ואמר הרבה שטויות מאז הפך להיות ימני נרגן.. אז מה הדעה שלו נחשבת מעבר לדעה של יוכבד מהרצליה או של שמעון מאילת?
21
הבזיון וההפקרות...
בלבן של העיניים | 24-11-2023 4:55
הבזיון וההפקרות של ההנהגה והעומד בראשה ושל הצבא יש להם מחיר. 1400 נרצחים, כיבוש חבל ארץ, חטיפת אנשים מבתיהם יש לזה מחיר. אי אפשר לכסתח אי אפשר לטשטש. ניצחון לא יכול להיות כאן. את מאות הנרצחים לא נחזיר לעולם, את נזק נתקן, את החטופים ננסה להחזיר בתקווה שבחיים. ונקבל את זה שזו תבוסה. את החמס נשמיד בזמן שנבחר אם יהיה לנו האומץ.
22
ההפסד היה ביום...
חדווה | 24-11-2023 5:41
ההפסד היה ביום שהדיחו ממשלה מתפקדת אחרי שנים רבות (אפילו שהיא לא הייתה מושלמת). תפקיד המדינה לשרת ולהגן על אזרחים ולא ההיפך
23
צודק במאה אחוז....
M2k | 24-11-2023 6:32
צודק במאה אחוז. הם כבר היו על הברכיים מרגישים את הסוף קרב. עוד שכונה או שניים והדגל הלבן היה מתנוסס. אבל מה? עכשיו הם כותבים את הדרישות ומקבלים נצחון, המומנטום אבד ובשביל 13 ילדים נשלם מחיר של 1000 בעתיד הקרוב.
24
עוד אדיוט שמשנה...
רוני חיים | 24-11-2023 8:08
עוד אדיוט שמשנה בכל רגע נתון את דעותיו ויש להתעלם מכל דעותיו !
25
אברי אתה צבוע...
עופר | 24-11-2023 8:12
אברי אתה צבוע הרי אם הממשלה הייתה מתנגדת להסכם היית יוצא עליהם על הקיצונים שבממשלה(שהם היחידים שאמרו תמיד את מה שרואים היום) ושביבי חלש ולא כשיר , אגב אני מסכים עם הניתוח שלך העיסקה היא טעות
26
לא עושים עסקים...
גבי ברקוביץ | 24-11-2023 8:39
לא עושים עסקים עם טרוריסטים בשום דבר מנצחים אותם ומחזירים הביתה את כולם
מחזירים כגופות? אנחנו...
סיוון | 01-12-2023 19:17
מחזירים כגופות? אנחנו רוצים אנשים חיים להחזיר!
27
מסתבר שלאברי יש...
רות | 24-11-2023 8:39
מסתבר שלאברי יש דעה. כי בשידור עם ארז טל אמר שאין לו דעה. אם אין לו דעה ואין לו מה תומר.מה הוא עושה בטלוויזייה?
זה לא מה...
אלי | 26-11-2023 2:58
זה לא מה שהוא אמר. הוא אמר שאין לו את כל הפרטים ולכן אין לו דעה...
28
אברי גלעד טוב...
מיצי | 24-11-2023 8:58
אברי גלעד טוב בפילפולי חדות לשון ובריאיונות. יכולתו לנתח מצבים מוגבלת. חד אך לא אסטרטג. מציעה שיישאר בטלוויזיה ובעיתונות.
29
אברי שחקן גדול...
גבי שטג | 24-11-2023 9:05
אברי שחקן גדול - לא סתם הוא עדיין בTv אומר 2 דעות בו זמנית אחרי שכולנו יודעים כבר מזמן בדיוק מה הוא חושב על הממשלה שהביע מזמן את דעתו . היתה פה החלטה בין גרועה וגרועה ביותר . הבחירה היא בחיים . אוהב את זה או לא , עדיין יש פה סיכוי גם המינימלי ביותר לקבל ילדים/הורים בחיים . אז בבקשה דיי עם המשחקים והשטויות שלו.
30
חשיפת דעתו של...
עמיאל | 24-11-2023 9:06
חשיפת דעתו של אברי מהממת מרגשת וחכמה בכל קנה מידה. רבים שואבים ממנו השראה כנראה שסולל את דרכו לתפקיד ראש הממשלה.
31
אברי. לדעתי אתה טועה. משני טעמים.
אשר | 24-11-2023 9:11
הראשון והעיקרי, רק חלק קטן ישוחרר (בתקווה שההסכם יקויים). אף אחד לא יוותר על שחרור כל החטופים. אין דרך לשחרור כל החטופים ללא המשך הלחימה. מכיוון שמרבית מחבלי חמאס מצויים בדרום הרצועה, צהל יהיה חייב לכבוש את דרום הרצועה. והשני. הפחות חשוב. אין מי שידחוף להפסקת אש. ביבי יודע שהוא יעוף מיד בסיום המלחמה. מהליכוד ומראשות הממשלה. הוא בטח לא ידחוף להפסקת אש ללא השגת אף אחד ממטרות המלחמה. בצד של הפושעים-סוטים. המשך המלחמה יביא בוודאות די גבוהה לכך שאפילו איראן וקטאר ידחפו לכך שהחמאס יעלו על אוניה שתביא אותם למקום מקלט. בכדי למנוע את כבוש הרצועה והריסתה. החמאס ירטון וצרח ויעשה עצמו כנלחם אבל יעזוב. המלחמה הזו תסתיים בהחזרת כל החטופים ובעזיבת החמאס והגיהאד את רצועת עזה.
32
אברי , אתה...
אאא | 24-11-2023 9:14
אברי , אתה צודק לגמרי. גם אני חושב שהאופציה היחידה היתה לחלץ את כולם בכוח הזרוע ולא בעיסקאות למינהן. נקווה שנתבדה , אמן
33
אברי יקירי אוהבת...
רחלי גל | 24-11-2023 9:39
אברי יקירי אוהבת ומעריכה אותך,אתה אבן בנין חזר בחברתינו ברוך הנה , למדתי שמחשבה יוצרת מציאות אזלמה לא ? שבת שלום ומבורך
34
להג בלי תכלית...
אני | 24-11-2023 9:40
להג בלי תכלית מקדמת. אם הלחימה תיפסק ביבי וממשלתו יאבדו את כסאם לתמיד, גם כך אמון הציבור במנהיגיו מכל הקשת הפוליטית נשחק . כדי לתקן ביבי יהיה חייב להמשיך לפעול. עדיין מאמינה בשכל הישר לאור מעשי הזוועה מה 7 באוקטובר. די להיזכר בזה ולקבל מוטיבציה להמשיך בנסיונות לבער את הרע ...
35
מה השאלה? ראש...
יוני | 24-11-2023 10:12
מה השאלה? ראש הממשלה שבשמרת שלו נטהחו 1400 ונחטפו 240 הוא האשם
36
אף פעם לא...
חי | 24-11-2023 10:31
אף פעם לא הבנת כלום וגם עכשיו אתה לא מבין חכמולוג גדול
37
ביבי עשה זאת...
דוד כהן | 24-11-2023 10:34
ביבי עשה זאת בשביל צילום עם החטופים
38
דעתך מזיקה שמור...
מן | 24-11-2023 10:38
דעתך מזיקה שמור אותך לעצמך.מעט צניעות לא תזיק להיפריות והיברדיות שלך.בדכ אתם כותרות ושופרות שהם מקלות בגלגלי המדינה .משמאל וימין.מהיכן לקחת שהחזרת חטופים גם בני שנה זה תבוסה?אולי זה ניצחון?להחזיר חסרי ישע המוחזקים בידי הגרועים שבנאצים.אולי עדיף ציפור קטנה ביד ולא באויר?איניי יודע מה ילד יום.אבל לעת זו ההחלטה של גורמי הבטחון והממשלה ראויה על כול קשייה.אחרי המלחמה שיבדקו את הכשל .כרגע הם הסוסים ועושים עבודה צבאית טובה ולכן להיות לצידם.לא מחליפים סוס בחמור.איני יודע מה ניסיונך העשיר בלוחמה.ואני מניח שאתה לא יותר ממני עכ הצעתי שתניח לפרשנויות שלך בדיני נפשות אלו.אויב ללא גבולות אנושיות אף פעם לא מביס.הוא רק מבחיל.
39
העיסקה גרועה ...
זיו א | 24-11-2023 11:16
העיסקה גרועה
40
הוגה דעות חשוב...
שי | 24-11-2023 11:36
הוגה דעות חשוב
41
היום מדובר על...
אלי | 24-11-2023 12:22
היום מדובר על 39 מחבלים ולא 50 1 ל3 זה אומר 39 ל13
42
אין על אברי...
בתיה | 24-11-2023 12:32
אין על אברי גלעד איש חכם אומר את מה שאני מרגישה בלב כואב שתמיד הם רוצים הפסקת אש ואנחנו נענים להם אז על איזו מדינה חזקה מדברים???????
43
יש כאן תגובות...
בתיה | 24-11-2023 12:39
יש כאן תגובות ממש מרתיחות אברי איש מאוד אינטלגנט ויודע מה שאומר אז מספיק עם כל הרעל
אינטליגנט או לא......
אלי | 25-11-2023 21:22
אינטליגנט או לא... לעניות דעתי הקבינט יעשה כל שביכולתו, לחזור ללחימה מיד כשנבין שאין יותר חטופים חיים. אם יצליח לממש זאת (בשל לחצים בינל), או לא... קשה לומר. להזכיר לכל היודעים ככ טוב שהלחץ הבינל ובעיקר האמריקאי, כבר התחיל... היינו עשויים למצוא את עצמו במצב של דיפ שיט גדול יותר - גם מחויבים להפסיק וגם בלי שחרורי חטופים.
44
סהכ קשקוש. מלחמה...
אורנה קליין | 24-11-2023 14:01
סהכ קשקוש. מלחמה עם תינוקות, ילדים וזקנים אינם ולו לרגע כמו מלחמה בין צבאות. הפסדנומהרגע הראשון בגלל ההפתעה. הפסדנו מהרגע הראשון בגלל ההנהגה והמשרדים הכושלים. הנצחון הראשון שלנו כחברה, זה לראות את החטופים בבית ואחכ נדאג ליתר.
חד משמעית! את...
אלי | 25-11-2023 21:16
חד משמעית! את מחיר כישלון הממשלה, צהל והשבכ לא אמורים לשלם האזרחים (לחיילים אין ברירה). גם אם ישוחררו מחבלים עם דם על הידיים (וסביר שנגיע לזה), זה לא שאנחנו חיים בריברייה היום as is... כך או כך עלינו להישמר ולהיות דרוכים מפני המפגע הבא. אז אולי יעודד לחשוב שאם מי מהמשוחררים יחזור לנסות לפגע, תהיה לנו הזדמנות לחסל אותו הפעם ולא להאכיל אותו, לדאוג לבריאותו בכלא, לאפשר לו ללמוד תואר וכדו.
45
כל מילה אמת...
קובי | 24-11-2023 14:06
כל מילה אמת ומדויקת ולכל הלועגים שישאלו את עצמם אם עסקת גלעד נכונה בדיעבד
46
צודק לחלוטין. ממשלה...
עכב | 24-11-2023 14:49
צודק לחלוטין. ממשלה שלא מסוגלת לעמוד בלחצים נכנעת למניפולציות של החמאס - קטאר שיובילו אותנו בתחכום רב לכישלון נוסף ולהרג ישראלים נוסף. כמה צריך לסבול ולהרצח כדי להבין מי עומד מולנו ומהם הכלים שהוא משתמש? קטאר מובילה מהלך של הקמת ארגוני ג'יהאד כמו דעאש, אל-קאעידה, BDS וחמאס ומצליחה בעזרת כסף קטארי לכיסם של קובעי מדיניות ולוביסטים להפוך למדינה לגיטימית המוצגת כתומכת שלום ואחווה עולמיים. מגוחך וטפשי. כמו שאברי גלעד אומר לפחות נגיד לעצמנו את האמת.
47
דעתו מעניינת את...
יודע | 24-11-2023 14:50
דעתו מעניינת את הצואה שלי מאתמול
אז למה הגבת????...
אחד | 24-11-2023 15:46
אז למה הגבת????
48
אברי גלעד ...
רוני | 24-11-2023 15:08
אברי גלעד אתה מאוד צודק ראש הממשלה בנימין נתניהו נותן תמונת מצב כאילו פרס מנהל את הקבינט שהוא שמאל מוחלט מומנט ההרתעה ישחק עוד יותר ממה שלא היה לפני המלחמה החמאס ימשיך לנהל את עזה המלחמה הזו זה היה תרגיל יבש של החמאס הם יפיקו לקחים והמלחמה הבאה שלו רחוקה תהיה רב זירתית כל מדינות ערב וחיזבאלה ואירן יהיו פעילים ראשיים במערכה הבאה
49
אברם, לא יעזרו...
החטוף | 24-11-2023 15:47
אברם, לא יעזרו לך הנביחות שלך, אתה היסטוריה, אפילו לא הערת שוליים. זקן!
50
אברי גלעד לא...
מירי שטאברג | 24-11-2023 16:12
אברי גלעד לא מעניין מה דעתך שמור אותה לחבריךבחבד
אתה מבדיל בכלל...
מילאה | 24-11-2023 16:26
אתה מבדיל בכלל בן גלעד שליט לאלפי מחבלים ביניהם הכי אכזרי והלא אנושי .אלו ילדים שלנו מקרה שלא היה בעולם כולו קצת שפיות
51
צודק,מצב סופר מורכב,זאת...
אורית | 24-11-2023 16:25
צודק,מצב סופר מורכב,זאת לא תמונת ניצחון
52
לא חושבת שדעתו...
ציונית | 24-11-2023 16:31
לא חושבת שדעתו של אברי גלעד מעניינת מישהו.
53
עוד נביא איפה...
בובי פישר | 24-11-2023 17:10
עוד נביא איפה היתה ב7.10
54
מילים כדורבנות! ...
אריה | 24-11-2023 17:14
מילים כדורבנות!
55
אברי היקר, מה...
חני | 24-11-2023 17:22
אברי היקר, מה אתה מציע? להשאיר את כל החטופים ולהמשיך להלחם? זה גם סיכון, כי ככל שהצבא יתקדם דרומה, זה יגרום לחמא״ס לפגוע בחטופים. ללא ספק מדובר בפלונטר ואין שום צעד שניתן לומר עליו שהוא הכי טוב. נסיון העבר מלמד אותנו שכשלא נענינו לעיסקה, רצחו את השבויים.
חני, אכן אין...
דני עוזיאל | 24-11-2023 19:34
חני, אכן אין אף צעד שניתן לומר עליו שהוא הכי טוב, כי השאלה היא מה יקרה בעתיד. ניסיון העבר מלמד שכאשר שחררנו טרוריסטים, הטרור גבר ואיתו מספר הנרצחים היהודים. מעולם לא רצחו לנו שבויים כי לא נעיניינו לעסקת חילופי חטופים תמורת אסירים. את לדעתי שבויה באמונה התפלה, שכניעה היא הדרך לשרוד ולהרגיש בעלת ערך.
56
מבחינתי החזרת החטופים...
חני | 24-11-2023 17:25
מבחינתי החזרת החטופים זהו בבחינת ניצחון, כי 50 ימים אנחנו עם פנים נפולות וליבנו אל התקווה היחידה - השבת החטופים לישראל????????????????????
57
מבחינתי זהו סוג...
חני | 24-11-2023 17:26
מבחינתי זהו סוג של ניצחון בתקופה המטורפת הזו!!! כ-50 ימים היינו כולנו בציפיה אל שחרור חטופים והנה זה בא. תודה לאל על כך????????????????????????
שחרור האסירים הוא...
דני עוזיאל | 24-11-2023 19:29
שחרור האסירים הוא ניצחון רק לחמס ,עבורינו זה אולי נחמת עניים.
58
צודק!! ...
דודי | 24-11-2023 17:35
צודק!!
59
כל ילד בגיל...
בן נחום | 24-11-2023 17:42
כל ילד בגיל 10 חושב כמו אברי גלעד ,
60
הליצן נהיה הוגה...
דן | 24-11-2023 17:47
הליצן נהיה הוגה
61
מצוות שחרור חטופים...
אפי | 24-11-2023 17:55
מצוות שחרור חטופים והטח אזרחים חטופים היא מעל לכל שיקול. מדינה בגדה,באמון ונתנה לארוע לקרות צריכה לעשות מאמץ לשחרר כל אחד ואחת מהילדים האמהות, המבוגרים .
62
נו אז מה?...
ג'וני ווקר | 24-11-2023 17:57
נו אז מה? מי קבע שאברי גלעד הוא הפלס שעל פיו אנחנו אמורים להתיישר. טם זכרוני אינו מטעה אותי הבנאדם זגזגן סידרתי.
63
צודק ב-100% לדעתי...
רונן צור | 24-11-2023 18:03
צודק ב-100% לדעתי אני כבר כמה ימים אומר בדיוק את אותם דברים ליבי ליבי עם כל משפחות החטופים מבין את המהלך והייתי נוהג בדיוק כמותם אבל האמת היא שפשוט הובסנו עי אירגון טרור שעשה ועושה לנו בית ספר לצערי ולדאבוני הגדול
64
עד חבר של...
נעה | 24-11-2023 18:16
עד חבר של בן גביר התעורר אפס מאופס
מה בכלום הוא...
רפי | 24-11-2023 18:38
מה בכלום הוא לא צודק ? או שיש לך חשבון אישי נגדו !
65
צודק !! מדינה...
רפי מאיר לוי | 24-11-2023 18:35
צודק !! מדינה מתאבדת ! אם לא נהיה יותר קשוחים ומאוחדים מול האוייבים מבפנים ומבחוץ .פשוט אנו פה על זמן שאול ואין לנו לאן ללכת כל העולם מתרקב מהבעית האיסלם .ולאן שלא נלך נאנטישמיות תרדוף אותנו !
66
אברי גילעד קל...
גדי | 24-11-2023 19:09
אברי גילעד קל לדבר שיושבים ביציע נניח חלילה שהבת שלך ואישתך היו חטופות האמן לי לא היית כותב כלום...גם לי יש דעה אבל היא ביני ולבין האלוקים
67
בדמוקרטיה הנציגים מחליטים...
דני עוזיאל | 24-11-2023 19:16
בדמוקרטיה הנציגים מחליטים לפי דעת הקהל. מי שלא פועל כך אינו נבחר כנציג ציבור. טובת המדינה אינה דבר מדיד או מטרה שנבחרי הציבור, מתפרנסים מהם. הפוליטיקאים כנראה מבינים שזה מה שהרוב רוצה. וזה הפרוש הכואב של לחיות בדמוקרטיה.
68
אברי גלעד באצם...
שרה העברינית | 24-11-2023 19:27
אברי גלעד באצם אומר זה עיסקה גרועה אבל אני מלקק לביבי אז היא טובה.עברי בתור לקקן לאדם אתה יכול ללכת לעזה במקום החטופים ואתה יכול לקחת איתך את יאיר בן גביר וסמוטריץ את כולכם ישמח החמס לקבל במקום החטופים.
לא יודע איםב...
השומר | 24-11-2023 22:07
לא יודע איםב את חיה אבל אברי מתעב את ביבי תראי את כל מה שהוא אמר עליו בשנתיים האחרונות השינאה מעוורת אותך ואת כותבת ללא הגיון
69
צודק 100% כל מילה...
יוסי | 24-11-2023 19:40
צודק 100% כל מילה מדוייקת
70
צודק מאוד ...
איתן | 24-11-2023 22:29
צודק מאוד
71
אברי שב בשקט...
וו | 24-11-2023 22:49
אברי שב בשקט מי שמך ? אני לא זוכרת שעשית אי פעם משהו לביטחון המדינה. כל הצמרת הביטחונית יודעת בדיוק מה לעשות.
72
צודק ...
אזרח | 24-11-2023 22:53
צודק
73
מי עושה הפוגה...
סיפולוקס השישי | 24-11-2023 22:59
מי עושה הפוגה בלחימה אחרי טבח ? זה באמת ניצחון לחמאס
74
מכר את הדם...
cris | 24-11-2023 23:14
מכר את הדם שלנו לקטארים שהם אלה שמממנים את החמאס בסוף.
75
הכל נכון אנחנו...
יוסי | 24-11-2023 23:17
הכל נכון אנחנו הובסנו מול החמס ובהמשך הזמן הדברים ילכו ויתקדמו ויוכחו את עצמם
76
הממשלה פתרה עכשיו...
חיים | 24-11-2023 23:35
הממשלה פתרה עכשיו בעיה קטנה אבל ייצרה בעיה גדולה יותר . הרגש גובר על ההגיון
77
בדרך כלל דעותיו...
יורם מלול | 24-11-2023 23:37
בדרך כלל דעותיו של אברי חכמות , לא הפעם.
78
צודק!! אומר את...
קובי איפרגן | 24-11-2023 23:50
צודק!! אומר את מה שהרבה חושבים ומפחדים להגיד!! שחררהו 1300 מחבלים על חייל אחד ומהם יצאו המרצחים הכי גדולים!
79
אם לא נמשיך...
הובסנו והושפלנו בשמחת תורה | 24-11-2023 23:59
אם לא נמשיך בלחימה ולא נשמיד הפעם את החמאס, נאבד את שאריות הפחד מאיתנו של הטרוריסטים. נשחרר את שארית חטופינו רק בכח הזרוע.
80
אתה כל כך,...
עוזי | 25-11-2023 20:08
אתה כל כך, כל כך צודק.....פשוט הפסדנו באחת המילחמות שבה חשוב יותר מתמיד לנצח.. אי אפשר לעשות עיסקה ולנצח במילחמה. בולשיט !!!
81
צודק ככ. לעומת...
חבל שארז טל משתיק אותו, כשאברי אומר אמת. | 25-11-2023 20:19
צודק ככ. לעומת זאת, ארז, שיושב לידו בתוכנית, קר דג ובלתי נסבל.
82
אפשר בקלות להכניע...
אבי | 25-11-2023 20:44
אפשר בקלות להכניע את חמאס במנהרות ...פשוט מזרימים מים מהים לתוך הפירים ופתחים של המנהרות וכל אנשי החמאס טובעים ומתים במנהרות או יוצאים למעלה אומזרמים גז או אש עשן כמו שבמרד בר כוכבא הרומאים הזרימו אש ועשן וחנקו את היהודים במערות
83
הוא צודק אם...
רובי | 25-11-2023 20:51
הוא צודק אם המלחמה תופסק אחריי הפסקות האש ......... זאת תהיה תבוסה לא רק עכשיו בתודעה ובהשפלה כי זה חסר משמעות אלא אומק שתהיה עוד מלחמה מכמה חזיתות והם ידעו שלא משנה מה מידת הזוועות שהם עושים ישראל תוותר
84
לצערי אברי גלעד...
שפויה | 25-11-2023 21:09
לצערי אברי גלעד צודק. אנחנו פשוט שוכחים שנשארו בעזה עוד יותר מ200 חטופים. 200!!!! השם ירחם. זה פשוט לא יאמן והתחושה היא כאילו השגנו את המטרה אף אחד לא מדבר על החטופים שסובלים עכשיו בעזה.
85
אדיוט איך התדרדרת אברי ומי...
אחת העם | 25-11-2023 21:09
אדיוט איך התדרדרת אברי ומי אתה חושב שאתה מי שמך? זקנתך מביישת את נעוריך
86
מקווה מאוד שהוא...
יוסי | 25-11-2023 21:17
מקווה מאוד שהוא טועה, אבל זה חשש אמיתי של כולם שכך תסתיים המלחמה. המנהיגים שלנו לא מפסיקים לאיים ולא לקיים.
87
צודק לחלוטין. כאב...
רן | 25-11-2023 21:36
צודק לחלוטין. כאב המשפחות הוא בלתי נתפס, אבל יש עוד מאות רבות של משפחות שאיבדו את יקירהם במלחמה הזו ואם לא ננצח בה, בעוד כמה שנים יהיו עוד מאות רבות אם לא אלפים של משפחות כואבות כי כל האזור יבין את חולשתנו. וזה על הידיים של כל המפגינים האלה שמפריעים לישראל לנצח בשם סולידריות עם משפחות החטופים. טל תגידו לנו ערך החיים. כי מה עם ערך החיים של אלו שנרצחו וכל אלה שבגלל העסקה המטורללת הזו עוד יירצחו? כואב. נכון. אבל עדיף הכאב הזה עכשיו מכאב הרבה יותר גדול אחר כך. אני נגד שחרור חטופים תמורת הפסקת אש. אני בעד מדינה חזקה ולא מדינה של מתייפייפים שהפכנו להיות. הזויים.
88
הוציא לי מילים...
אלכסנדר | 25-11-2023 21:37
הוציא לי מילים מהפה
89
צודק שוב המפגינים...
גאיה | 25-11-2023 21:46
צודק שוב המפגינים מקפלן דופקים אותנו
90
גלעד העליז מתפנק...
טוביה | 25-11-2023 22:42
גלעד העליז מתפנק באולפנים ומשפחות החטופים לא נרדמים בלילות. ואם אתה אדון היית במקומם העמדה שלך המכוערת מה תהיה
91
אברי צודק בהחלט,...
חיים | 25-11-2023 23:46
אברי צודק בהחלט, נקודת הפתיחה הייתה צריכה להיות שאין משא ומתן עם טרוריסטים ואנחנו לא נתונים לסחיטה,בפועל ניצחו אותנו השיגו את מה שתככנו בהתחלה ,לא הייתי משחרר אף אחד!
92
כל הכבוד כל...
שלום | 26-11-2023 1:55
כל הכבוד כל מילה ברזל אמת לאמיתה ישר כח
93
למה עיסקה לא...
שלמה מרציאנו | 26-11-2023 2:10
למה עיסקה לא טובה בעבר הם ביקשו על כל יהודי אלפים יצאנו בזול בעסקה נקווה בהמשך גם וכעת יתכן ששתלו עליהם משהו שיכול לגלות היכן הם נמצאים נקווה שהראש שלהם כמו שלי
94
אברי האם יש...
שלמה מרציאנו | 26-11-2023 2:12
אברי האם יש לך דרך יותר בטוחה כסף הם לא רוצים פעולה לחלץ קשה ומסכנת את השבויים זו הדרך היחידה לשחרור מיידי ועדיין לא הפסדנו כעת כמעט כל העולם תומך בנו
איזה עולם תומך...
מוש | 26-11-2023 6:09
איזה עולם תומך בנו איזה חדשות אתה אתה קורא ..
95
המלחמה. לא רק שאברי...
ארבעים | 26-11-2023 6:37
המלחמה. לא רק שאברי גלעד צודק וזאת לדעתי !! מי נגד מי מנהל פה את הלו״ז חמאס כך שחמאס לא ממש נופל על בירכו ומבקש רחמים הוא קובע מה מתי ולמה אני אכן חושב שאנחנו בתחילת סופה של המערכה צבאית ומכאן אל הסיום המשוואה ברורה חמאס צובר נקודות חיוביות בעולם כרגע כך שאנחנו כנראה נצטרך להתכופף שוב פעם .הלוואי ואני טועה
96
צודק אברי אם...
איציק | 26-11-2023 6:56
צודק אברי אם החמאס לא נופל הפעם המוסלמים הולכים לשחוט את כולנו קרבנו לפתחיינו את הסוף המלחמה האחרונה גוג ומגוג השמדת מדינת ישראל בפתח . תתעוררו אחים חייבים להשמיד את החמאס ואת חיזבאללה לפני שלאיראן תהיה את הפצצה .
97
גיבורי האולפן מאחורי...
רמי ביין | 26-11-2023 6:59
גיבורי האולפן מאחורי המזגן.????
98
גלעד, מתי תבין...
רחלה | 26-11-2023 7:10
גלעד, מתי תבין מדוע מדיחים אותך מכל מקום שאליו אתה מגיע להגיש ולעבוד על עצמך. בתחילת הדרך אתה עדין וחוסך דעות מנוגדות לרבים, ופתאום מתפרץ ממך שוב הדעה והמסקנות שנוגדות רבים בציבור.. תחסוך לך את האי נעימות. לא נותר עוד מקומות עבודה עבורך ובגילך..
99
צודק במיליון אחוז....
אפרת | 26-11-2023 7:21
צודק במיליון אחוז. תכניות זה נחמד אבל המציאות חזקה יותר
100
ממתי הוא מומחה...
סוזן | 26-11-2023 7:27
ממתי הוא מומחה בענייני צבא ופוליטיקה ?
בכלל לא מומחה.ביבי...
מתי | 26-11-2023 13:39
בכלל לא מומחה.ביבי מומחה גדוללללל
101
בן אדם דוחה...
נעמי | 26-11-2023 7:43
בן אדם דוחה ומתנשא. לא סובלת אותו. שיעבור לערוץ 14.
102
מסכימה עם כל...
אני | 26-11-2023 7:49
מסכימה עם כל מילה
103
אז זה העינין...
דויד | 26-11-2023 7:50
אז זה העינין וזה המצב , וזו החלטה הכי נכונה למצב , בעצם אתה לא אומר כלום , אתה אומר כן ולא ( שמעון פרס ) סתם לעצבן
104
לצערי מסתמן שהוא...
שרון | 26-11-2023 8:27
לצערי מסתמן שהוא צודק והלוואי שנתבדה
105
לא חידשת כלום,...
יסמין | 26-11-2023 8:41
לא חידשת כלום, סתם קישקושים
106
אברי, אף פעם...
אני | 26-11-2023 8:52
אברי, אף פעם לא היית חכם גדול אבל הפעם אתה מתגלה ברוב טיפשותך!
107
אומר וממש צודק...
פנינה | 26-11-2023 8:58
אומר וממש צודק מאה אחוז...
108
לא להפסיק את...
פנינה | 26-11-2023 8:59
לא להפסיק את הלחימה ויהי מה ...בשום אופן
109
אז כדאי שתשתוק...
ורדן | 26-11-2023 9:06
אז כדאי שתשתוק
110
צודק, החלטה קרה...
ליאור | 26-11-2023 9:44
צודק, החלטה קרה אומנם אבל בגדול חמאס יבינו ששווה להם לחטוף אזרחים כי זה משתלם להם. אנחנו מדינה קטנה והומנית והם ימשיכו לנצל את זה. ארצות הברית לא מנהלת משא ומתן עם טרוריסטים, אנחנו כן.
חמס מיפלצות.ואנחנו לא...
מתי | 26-11-2023 13:35
חמס מיפלצות.ואנחנו לא כלכך חכמים כמו שחשבנו.
111
צודק אני באותה...
דינה צח | 26-11-2023 9:47
צודק אני באותה דיעה.אני חשה תבוסה לא תמשך הלחימה.וכך לא הסגנו כלום.חורבן בית הערבים אלופים בלבנות בית חדש תוך זמן קצר.רק תן להם חומרי ביניין ותראו.
112
זו לא חוכמה...
רם. | 26-11-2023 9:56
זו לא חוכמה להגיד כן ולא. תתקדם בבקשה.
113
צודק ויפה שהוא...
מיכל לוי | 26-11-2023 10:19
צודק ויפה שהוא כנה בדעתו
114
אברי צודק זו...
אברי צודק החמאס יודע לשחק באמוציות של ישראל המנהיגים וקבינט המלחמה היו צריכים לעמוד איתן מול כל הלחץ דל המשפחות ולהמשיך להכות בתמאס וכרגע לתודעה וההסתכלות של החמאס הם מבינים שאפשר להוריד את ישראל על הבירכיים משחק בנו לפי ריאות עיניו וזו החולשה ואז שהחלה ההפוגה והכנסת סיוע לעזה בכמויות פה תמה המלחמה וצריך להתכונן למלחמה הבאה ולטבח נוסף הם לא יישבו מנגד ופתאום יאהבו אותנו | 26-11-2023 10:19
אברי צודק זו מלחמה על התודעה חמאס מבין שזו כנעעה וימשיך לסחוטהיה צריך להלחחם
115
הגבתי לפוסט של...
גילה | 26-11-2023 10:20
הגבתי לפוסט של גילעד בתגובה מהירה
אוקיי תודה שיחתך...
רוני | 26-11-2023 17:25
אוקיי תודה שיחתך חשובה לנו
116
חצוף, מי שמך,...
יהלי | 26-11-2023 12:23
חצוף, מי שמך, 'ושבו בנים לגבולם' לראות את הילדים חוזרים מהגיהנום למשפחתם, לראות על פניהם מה הם עברו, ולהבין שרק דרך אחת היתה נכונה, להחזיר אותם הבית. זה הניצחון הראשון מר גלעד, הניצחון השני יהיה להכריע את החמס. איך אתה מסוגל להוציא דברים כאלה מפיך, איך? בחיים לא היית לוחם וכראה שלא תהיה כבר בגילך המופלג, ולא מאחל לך שמישהו ממשפחתך היה עובר חוויה כזו מטלטלת. אני רואה את הילדים חוזרים ואני מזיל דמעות. אברי גלעד תתעשת ותתבייש.
117
עדיין חושבים שחמס...
אשר בוזגלו | 26-11-2023 12:28
עדיין חושבים שחמס רלוונטים לא מובן ? היו צריכים להמשיך עד אחרון המחבלים ,ולהבדיל עד אחרון החטופים שיחזרו כולם לא בטיפין טיפין אלא כולם ללא יוצא מן הכלל ,המהלך שישראל עשתה זה בגידה בפעם השניה
118
התבוסה היתה כבר...
י | 26-11-2023 13:03
התבוסה היתה כבר ביום הראשון, כרגע מיתן להפון למעין ניצחון כדי להחזיק את כל )והכוונה כל ( החטופים
119
אני כן בונה...
רותי | 26-11-2023 13:29
אני כן בונה על זה שתתבדה. בין היתר כי אתה לא גנרל או אסטרטג גדול. אז נמתין בסבלנות. ונקווה שממשלת ישראל פחות חסרת עמוד שדרה ממה שכולנו סבורים
120
אז לעשות שלא...
מתי | 26-11-2023 13:37
אז לעשות שלא יוכלו לחטוף שום אזרח.
121
בושה שיש אנשים...
משה | 26-11-2023 14:03
בושה שיש אנשים כמוך במדינה להוריד את המורל לחיילינו אני בז לך חוצפן
זכותו להביע עמדתו....
במקום לבוז, תנוח | 30-11-2023 4:40
זכותו להביע עמדתו. אתה לא חייב להסכים איתו. זה לא מוריד את המורל. המורל שלנו גם ככה לא משהו. אין שום דבר שיכול להוריד אותו יותר ובטח לא דבריו של איש תקשורת כזה או אחר. אז תנוח.
122
אף פעם לא...
אברהם | 26-11-2023 15:13
אף פעם לא חשבתי שניתן להפריד החמאס מהעזתים.גם לא מהפלסתינים.השנאה נגד היהודים כל כך גדולה,מגיל אפס מלמדים הילדים לשנוא יהודים.אבא וגם אמא שלא אכפת מבן שנהרג כמחבל,אבא ואמא שלא אכפת לדעת מה עלה בגורל הבן המחבל,האם נהרג או חי או פצוע.מאנשים כאלה לא נוכל לחיות בשכנות,שום גדר,קיר או חומה לא יעצור אותם מלהרוג יהודים.עצוב,אבל זאת האמת.ההתנתקות היתה נסיון להיפרד מהם,אבל חא צלחה, כל עוד הם חיים על ידינו.
123
הכי אמיתי ...
Ппп | 26-11-2023 16:22
הכי אמיתי
124
הכי חשוב להחזיר...
אני | 26-11-2023 17:35
הכי חשוב להחזיר ילדים הורים חיילים ציירים כל נשמה יהודית חשובה גם תמורת להחזיר מחבלים מסוכנים אחכ אפשר לרדוף ולהשמיד אותם הכי חשוב שליהודי ישראלי יהיה לב בשר זה מה שרבי נחמן מבקש שהיה לבן אדם לב אוהב ואכפתי מאחיו וזה מה שבורא עולם בוחן את עם ישראל בעת הזאת האם יש עדין ביבבות ישראל אהבה אחד אל השני גם אם הוא לא חושב כמוך ואהבת לרעך כמוך כל ישראל חשובים וכולנו ערבים זה לזה
125
אברי לצערי אתה...
אבי | 26-11-2023 18:06
אברי לצערי אתה צודק בכל מילה המלחמה היסתימה ישולמו אוניברסיטה תבוסה מוחצת קיבלנו מהחאמס בושה וחרפה מה שהיה כך יהיה החאמס ימשיך להתקיים וגם בצפון במקום ליזום מגיבים פחדניהו מפחד מהצל מה שהוא רוצה זה רק שקט
אברי לא צודק...
שלומי | 01-12-2023 17:28
אברי לא צודק כלל...הוא מתחיל להשתייך לשמאל ובגדול
126
המבחן האמיתי בתום...
אורן | 26-11-2023 19:11
המבחן האמיתי בתום הפסקת האש להכנס הרבה יותר חזק
127
מקווה שאתה טועה. לעשות...
מ.א | 26-11-2023 21:23
מקווה שאתה טועה. לעשות חצי עבודה זה כמו לא לעשות שום דבר. פשוט שפוטים של אמריקה. צריך להמשיך בעוצמה כדי למחוק את חמס. חטופים ימצאו דרך צבאית להביא אותם. חמס דעאש חיזבאללה האויבים מתועבים יש לעקור אותם. צריך להתחיל ליזום תקיפות. נגזר עלינו.
כל אחד צריך...
ניר | 29-11-2023 9:36
כל אחד צריך לחשוב כאילו הילד שלו נמצא שם. לפעמים צריך לוותר למען חיים של בני אדם שהופקרו פעם אחת.
128
למה דעתו האברי...
איש טיפש | 26-11-2023 21:27
למה דעתו האברי גלעד צריכה לעניין אותי? מה המשמעות של תבוסה ומה המשמעות של ניצחון? מה זה פה? כדורגל בשכונה? דגל בצופים?
129
לצערי...הוא צודק והלוואי...
רחלי | 27-11-2023 10:59
לצערי...הוא צודק והלוואי שהוא טועה!
130
אברי גלעד, אדם...
ברקו | 27-11-2023 21:25
אברי גלעד, אדם מאוס, משונה ושחצן, עדיף להתעלם ממנו
131
כמה רוע. איזה...
דפנה | 28-11-2023 19:51
כמה רוע. איזה איש איום ונורא. איזו חרפה שהערוצים ממשיכים לתת לו במות נחשקות מעליהן הוא יכול להפיץ את דברי הבלע שלו, דעותיו המטורפות והאנרגיה השלילית שלו. שילך קיבינימט
איזה תגובה הזויה....
תגובה הזויה | 30-11-2023 4:37
איזה תגובה הזויה. הוא חושב ככה. זו דעתו. זכותו. זה לא הופך אותו לאיש איום ונורא ובטח לא סיבה לשלוח אותו קיבינימט. שימי לב לסגנון כתיבה שלך. להעליב סתם בלי כל סיבה, זה לא לעניין. אגב, יש הרבה אנשים שחושבים בדיוק ההפך ממך. לדעתי הוא אדם חיובי, שיודע להביע את עמדותיו בצורה יפה נכונה וראויה. אז נוחי לך.
132
לצערי, אברי צודק...
א. ר. | 29-11-2023 10:52
לצערי, אברי צודק בכל מילה. הוא מנתח היטב את המציאות. אין טעם להשתלח בו עם כל העלבונות. זה לא הוא, זה המצב
133
אברי, במצב הנוכחי...
תשובה לאברי | 30-11-2023 4:51
אברי, במצב הנוכחי אי אפשר לדעת מה נכון ומה לא נכון. את זה נדע רק בהמשך. דבר אחד בטוח- כמה שיותר חטופים צריכים לחזור הביתה כי ככל שהימים עוברים הסיכוי שהם ישרדו שם פוחת. העם היהודי לא יכול להזניח חטופים, יש לנו מצוות פדיון שבויים. הלב לא מאפשר להזניח אותם. אל תשכח שחיילנו נלחמים למען אזרחים ועתידם. גם החטופים את אזרחים תמימים שהמדינה צריכה להגן עליהם. לכן שחרורם בעצם תואם את המטרה של המלחמה. החיילים שלנו נלחמים ומחרפים את נפשם למען אזרחים ובכללם גם החטופים. השחרור של כל החטופים הוא חלק מתהליך הניצחון. סומכת על הצבא שהם נערכים להפתעות של חמאס. הלחימה תמשיך בכל הכוח כי אחרת אין לנו אפשרות לחיות בארצנו בביטחה. קצת תפילות ושיטת ימימה יכולה להקל עליך בתקופה זו. אמונה זו הדרך. בבורא עולם, בעם היהודי, בעתידנו כאן בארץ.
134
אברי לא טועה...
סיוון | 01-12-2023 19:11
אברי לא טועה אבל ניצחון במלחמה הוא סובייקטיבי וגם אם בפרק א של המלחמה אנחנו עדיין לא יכולים למגר את החמאס , בפרק ב' שלה אנחנו מוכרחים גם אם זה יהיה עוד חודש או שנה. הקונספציה שאנחנו שוב שבויים בה היא שמלחמה צריכה להיות מקובלת על ארהב כל הזמן. בנוסף צריך להבין משהו חשוב. החטופים לא בחרו להיות בשבי בתנאים הכי גרועים שאפשר לדמיין. אנחנו שמועדים לפיגועים עתידיים , חס ושלום, יש לנו את זכות הבחירה) לא לצאת מהבית, לא להסתובב במקומות הומי אדם, טרמפיאדות וכו, כל זה כמה שמגביל את חיי השגרה שלנו, זה הרבה יותר בחירה ממי שבשבי. אז בואו נתפלל שהשבאק יכקוב אחרי המחבלים המשוחררים ואנחנו נישמר לנפשותינו ככל שנוכל כי אנחנו ערבים זה לזה וככל שמדובר בחיי אדם אין מתמטיקה וחשבונות, את זה צריך לשים בצד וגם אס אנחנו לא לגמרי מםסידים, כי מבחינה אנושית אנחנו כבר ניצחנו כעם וכאומה. איזה ניצחון יש לאוייב כשאין להם שום דבר קדוש ונעלה לחיות למענו, רק מוות וחורבן?
135
מה מעניין מה...
שולה זקן | 01-12-2023 19:51
מה מעניין מה חושב הטמבל הזה