חדשות

חודש וחצי אחרי הטבח: אותרה גופת מחבל בשדרות

כחודש וחצי לאחר הטבח בדרום, אותרה הבוקר (חמישי) גופת מחבל בתוך בור ביוב מתחת להריסות תחנת המשטרה בעיר. לצד הגופה נמצאו סימנים שמראים כי הוא הסתתר שם מאז ה7 באוקטובר

חודש וחצי אחרי הטבח: אותרה גופת מחבל בשדרות
צילום: נמצאה גופת מחבל (צילום: עיריית שדרות)

כחודש וחצי עברו מאז אותה שבת שחורה בדרום. אחד מהקרבות הקשים ביותר שידענו, היתה בתחנת המשטרה בשדרות שם נפלו 30 שוטרים תוך כדי שהם נלחמים במחבלים והורגים רבים מהם.

לאחר שמחבלים הסתתרו בתוכה, החליטו לפוצץ את תחנת המשטרה ובכך להרוג את המחבלים שבתוכה.

תחנת המשטרה בשדרות לאחר הריסתה (תחנת המשטרה בשדרות (צילום: חיים גולדברג\פלאש 90))

היום, כחודש וחצי לאחר מכן, נמצאה גופת מחבל בתוך פיר ביוב במהלך פינוי ההריסות של התחנה.

המשטרה מפרסמת שמות של 30 שוטרים שנפלו בקרב

מתנדבי זק״א צוות שדרות, הוזעקו הבוקר למתחם תחנת המשטרה בעיר, בעקבות דיווח על איתור גופה בתוך בור ביוב במהלך פינוי הריסות התחנה. וכאמור, לצד הגופה נמצאו סימנים המראים כי מדובר בגופת מחבל שהסתתר בתוך הבור מאותו יום שבת השחורה ה7 באוקטובר.

הפיר בו נמצא המחבל (דוברות זק"א)

עיריית שדרות אישה את הדברים ומסרה: "במהלך עבודות קבלן של עיריית שדרות לשיקום הניקוז סמוך לתחנת המשטרה שנהרסה בעקבות אירועי ה-7/10, נמצאה גופת מחבל. כוחות משטרה וחבלה הוזעקו למקום ונטרלו את האמל״ח שהיה על גופת המחבל ולאחר מכן הגופה פונתה מהמקום".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

2
2
אליהו
24.11.23

הייתם משאירים את הגופה שם