חדשות

הרמטכ"ל למפקדים: אנחנו לא מסיימים את המלחמה

במהלך שיחה עם מפקדי החטיבות של אוגדה 36 אמר הלוי "אנחנו לא מסיימים את המלחמה - אנחנו ממשיכים עד הניצחון, והולכים קדימה וממשיכים באזורים אחרים של חמאס"

הרמטכ"ל למפקדים: אנחנו לא מסיימים את המלחמה
צילום: קרדיט: דובר צה"ל

היום ה-48 למלחמה בעזה. הרמטכ"ל הרצי הלוי נפגש עם מפקדי החטיבות של אוגדה 36, בתוך רצועת עזה, וקיים הערכת מצב להמשך יחד עם מפקד פיקוד הדרום ומפקד האוגדה.

הרמטכל בשיחה עם מפקדים| צילום: הרמטכל בשיחה עם המפקדים (דובר צה"ל)

ברקע ההתקרבות להסכם הפוגת אש ושחרור החטופים אמר הרמטכ"ל למפקדים "אנחנו מנסים לחבר בין מטרות המלחמה שהלחץ בתמרון הוא זה שיביא את היכולת להשיג גם את מטרת המלחמה הזו, לייצר את התנאים לשחרור החטופים".

הרמטכ"ל הבהיר: "אנחנו לא מסיימים את המלחמה – אנחנו ממשיכים עד הניצחון, והולכים קדימה וממשיכים באזורים אחרים של חמאס.מאוד גאה בכם, אתם עושים עבודה יוצאת מן הכלל".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

4
4
אריה חל"תניק
23.11.23

כשאומרים לי משהו יותר משלוש פעמים, אני מתחיל לחשוד שמנסים לעבוד עלי. ביבי לכלא