חדשות

יוסי יהושע חושף את דעתו על עסקת החטופים

יוסי יהושע על העסקה הצפויה עם חמאס להשבת החטופים: "העסקה המסתמנת היא חלק מתוכנית ההונאה של סינוואר, שרוצה לעצור את המלחמה"

יוסי יהושע חושף את דעתו על עסקת החטופים
צילום: (צילום: אור אורן - ויקימדיה)

הפרשן הצבאי הבכיר, יוסי יהושע, מתייחס לעסקה להשבת החטופים משבי החמאס בעזה, ואומר כי ישראל שוב נופלת בקונספציה הישנה ומשחקת לידיו של יחיא סינוואר.

"עם כל הצער והכאב, העסקה המסתמנת היא חלק מתוכנית ההונאה של סינוואר, שרוצה לעצור את המלחמה", כתב יהושע.

לדבריו: "‏את מה שראו התצפיתניות, המטכ"ל והדרג המדיני שוב מפספסים: הם שבויים בקונספציה וגם באחריות למחדל ואין אחד שמאתגר את המערכת".

"‏חובה להמשיך וללחוץ כדי למוטט את הזרוע הצבאית של חמאס – ורק אז להשיג עסקה כוללת", חתם יהושע.

תגובות

33
28
הגאון היפה
21.11.23

ביבי בידיים של סינוואר כמו במילחמה הקודמת וגם ביבי נותן לבינוואר לטלטל בו ביבי לא חכם הוא חלש

1
הגיון פשוט
21.11.23

גנץ ואייזנקוט לא פחות בקונספציה מביבי גנץ ואייזנקוט לא פחות בקונספציה מביבי

2
לעולם לא עוד
21.11.23

הגנרלים שכשלו ממשיכים בשלהם... ביבי נכנע ללחץ הלא מתון של הגנרלים שכשלו. הגנרלים שכשלו יושבים עימו בקבינט, ויש להם רוב נגדו. צריכים להביא לקבינט את התצפיתניות שהתריעו על האסון הנורא, ואף אחד לא הקשיב...

27
א.ב.
21.11.23

צודק לחלוטין הכתב הצבאי יוסי יהושוע. מדינת ישראל ובעיקר מנהיגיה, שוב נופלים לקונספציות הישנות ולמלכודות של יחיא סינוור ראש הנחש. וחבל שאלה העיצות וההחלטות הגרועות לנו שהם מקבלים. עד שהצלחנו ללחוץ את החמאס- אנחנו הורסים הכל , את האסטרגיות, את המומנטום ובעיקר- מסכנים יותר את חיילינו , כי החמאס יצבור כוחות ויתרונות בימי ההפוגה - והכל ירד לטימיון וכמטבן שיכינו לחיילינו מלכודות מהגיהנום . וכמובן - שגם לחטופעם זה רע בהיבט הכולל, כי זו עסקה חלקית ביותר שמי יודע מה באמת יצא ממנה טבעיקר- תפגע בשאר וברוב החטופים וחיילינו שנמצאים בידי המרצחים בכל היבט אפשרי. זה ממש שיא הטיפשות , לצעוד לתוך תהום שהבחנת בה מלכתחילה . למה לאפשר להם יתרונות כה רבים ולחיילים שלנו רק להגביר את הסכנות עשרת מונים ???!

26
רחלי
21.11.23

צודק. למה לא מקשיבים לו???????