ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הערב עם משפחות החטופים בקריה בתל אביב כחלק מישיבת קבינט המלחמה, אך חלק מהמשפחות לא הוכנסו בטענה כי "אין מקום לכולם".
משפחות החטופים אשר מוחזקים בעזה על ידי ארגון הטרור חמאס וארגונים נוספים, הגיעו הערב אל הקריה בתל אביב לאחר שהוזמנו אמש לפגישה עם קבינט המלחמה בראשות נתניהו, אך על פי הדיווח חלק מהמשפחות מצאו את עצמן מחוץ לפגישה לאחר שנאמר להם כי "אין מקום לכולם".
מלשכת ראש הממשלה נמסר עדכון כי: "כל משפחות החטופים שהגיעו לשער הקריה נכנסו לפגישה עם קבינט ניהול המלחמה".





תגובות
הם משאירים משפחות חטופים בחוץ. זה פשוט בלתי נתפס. ברגעים אלה ממש משפחות החטופים מקיבוץ כפר עזה, משפחות גולדין ושאול וכמה נוספות שנרשמו לפגישה עם קבינט המלחמה נותרו בחוץ לאחר שנאמר להם כי ״האולם קטן מדי״.בקור, מול שוטרים חסרי אונים, עומדות המשפחות ומתחננות לשווא להכנס פנימה.
ההיסטריה רק מעלה את המחיר ומונעת את השחרור... הנסיון הרע של שחרור הרוצחים בעיסקת שליט לימד אותנו משהו. הפרסומאים שלקחו טרמפ רק מעלים את המחירים שדורש הקצב מעזה, ובסופו של דבר או שימנעו את העיסקה או שהמחיר ירקיע שחקים. ואז הם ישאלו למה ביבי ויתר...
חסרים אולמות בקריה? שישכרו את גני התערוכ אם צריך. כנראה שלא מתאים למישהו לפגוש את כל האמת על המחדל שלו בפרצוף משפחות יקרות, כולנו איתכם. אל תתנו לאחראי לשבור אתכן
רגע השפל הגדול בתולדות ישראל. בני משפחות החטופים התחננו להיכנס למפגש עם חברי הקבינט הבטחוני בקריה שישמעו אותם. שיתנו להם תשובות. והשוטרים עצרו אותם בגופם. רק עכשיו, אחרי שעות ארוכות הכניסו את אלו שלא עברו סלקציה בהתחלה